Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tehdäkö viimeinkin FB-profiilin?

Vierailija
18.08.2014 |

Loisitko fb-proofilin nyt, kun  jo tiedät miten se käyttäytyy/on muuttunut?

Valokuvista: jos kaverini on laittanut musta kuvan kirjaansa ja olen tänään aivan erinäköinen kuin aikoinaan, niin löytääkö kone mun vanhat kuvat kavereiden listoilta ja alkaa nimeämään niitä?

Anna oma fb-turvallisuusinfo meitille,

luodako profiili vai ei?

Jotenkin oon pimennossa, kun muut vain naamakirjailee.... :(

Oon miettiny tätä jo 5 vuotta :D

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 19:25"]

Älä tee, ei minullakaan ole enkä koe jääväni mistään positiivisesta paitsi.

[/quote]

Siinäpä se on, että et voi tietää mistä jäät paitsi ennen kuin olet ollu Facebookissa. Minulla on kavereita, jotka vuosia olivat ilman profiilia, ja sitten sellaisen luotuaan alkoivat heti käydä siellä päivittäin. Nyt ihmettelevät miksi pitkittivät niin kauan liittymistä ihan vain itsepäisyyttään.

Vierailija
2/12 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on ollut pelkkä positiivinen asia. Luoja miten yksinäinen olisin ilman fb:tä, ja olinkin. On tosiaan hyvä väline pitää yhteyttä kavereihin, tulee myös nähtyä fyysisestikin useammin kun tulee oltua ihmisten kanssa tekemisissä.

On ollut elämässäni paljon ihmisiä, nyt saan pidettyä heihin kontaktin näin. Monillekaan heistä ei tule soiteltua tai kirjoiteltua kirjeitä tai kortteja postissa, mutta silti voin kuulla heidän kuulumisiaan ja pitää kevyesti yhteyttä heihin. 

onpa tullut uusia tuttaviakin ja syvennettyä vanhoja tuttavuuksia. Esimerkiksi vanha hyvänpäivän tuttuni pyysi kaverikseen 20 vuoden näkemättömyyden jälkeen. Alettiin vaihtaa kuulumisia ja hänestä tulikin yksi parhaimmista ystävistäni.

Myös harrastuksiin ja kiinnostuksen kohteisiin liittyvät ryhmät ovat hyviä. Kuulee hyviä vinkkejä muilta harrastajilta ja sieltäkin löytää uusia tuttavuuksia. Myös kiinnostavat liittyvät uutiset tulee nähdyksi heti samoin esim. omaan työhöni liittyvät vinkit.

Kuvistani en ole huolissani, kyllähän minut kaikki kaupungillakin näkee, miksi se nyt on niin kamalaa jos joku näkee minut myös kuvassa jos se on asiallinen. 

En ymmärrä miksi joku saa pahan mielen fb:stä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata. Itse en ole ja en varmaan tule olemaankaan koskaan. Kato nyt tätäkin palstaa, tuntuu olevan fb kaiken pahan alku ja juuri :/

Vierailija
4/12 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehdäkö profiili, ei profiilin.

Vierailija
5/12 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tee, ei minullakaan ole enkä koe jääväni mistään positiivisesta paitsi.

Vierailija
6/12 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mutta kaverit pyytäisin/hyväksyisin harkiten. FB on hyvä tapa pitää yhteyttä tärkeisiin ihmisiin ympäri maailmaa.

Vierailija
7/12 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä just poistin omani. Pelkkää pahaa mieltä sieltä sai, ei juuri muuta.

Vierailija
8/12 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata..

Vierailija
9/12 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loisin. Kadun ainoastaan etten luonut sitä aiemmin, vaikka aika monta vuottahan tuo on jo ollut.

Vierailija
10/12 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

80 % minun tutuistani ei tee fb:ssä mitään. Ovat vain siellä. Kuten minäkin. Asetuksista voit laittaa, että kukaan ei voi merkata sinua kuvaan ilman vahvistustasi.

Vierailija
11/12 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki coolit on jo poistumassa jo fb:stä. Aikansa kutakin.

Vierailija
12/12 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitti ku ootte auttaneet, tuntuu että profiilin myötä olen menettämässä jotain henkilötunnukseen verrattavaa :)

toi valokuva-tieto oli hyvä tietää, kiitost tästä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi