Kateellinen kavevri, sanoi ikävästi uudesta läppärilaukustani
Hankin vastikään uuden tietokoneen, ammattikäyttöön eli vääntöä riittää. Vanhat läppärilaukkuni olivat liian kapeita ja jouduin saman tien hankkimaan uuden. Tarvitsin laukkua heti ja ostin nopeasti isommin valitsematta mielestäni ihan kivan, nahkaisen olkamallisen läppärilaukun, perusruskean joka käy kaikenlaisten kenkien, muiden laukkujen ja asusteiden kanssa. No laukkupa oli kaverin mielestä "kasari" ja "täti".
Laukulla ei mulle ole mitään erityistä väliä, mutta itse tietsikasta olen iloinen. Mun free lancerin ura on lähdössä käyntiin ja sain hankittua ihan sitä varten hyvän (ja kalliin) fujitsun. Siihen nähden joku laukusta vinoilu on aika nollaa, ei kaveri vissiin tajunnut että jos olisi halunnut pahoittaa mieleni niin olisi sanonut siitä koneesta jotain. Silti jäin miettimään, että miksi kukaan viitsii sanoa jotain tuollaista päin naamaa, ellei sitten ole niin kateellinen että harkintakyky on mennyt. Laitan perään linkin laukkuun, että saatte ihan itse todeta, oliko kaveri oikeassa vai ei.
http://www.eastpak.com/uk-en/laptop-bags-1/shoulder-bags/delegate-russet.html
Kommentit (21)
[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 19:47"]
Hahaha hyvä ja fujitsu... Valitse toinen!
[/quote]
Fujitsun yritysläppärit (en edes tiedä tekevätkö markettikoneita) ovat kyllä todella laadukkaita. Kaikki Fujitsut on tehty joko Japanissa tai Saksassa.
[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 19:48"]
Niin siis mikä ura?
[/quote]
Teen animaatioita ja niistä maksetaan rahaa, usko tai älä.
ap
Kiva :-)
Miksi ihmeessä kaverisi mielipide suhun vaikuttaisi. Tärkeintä on, että olet itse tyytyväinen.
No joo, tulee kyllä itsellekin mieleen kasari ja silloin aikuiseksi päässeet käyttävät yhä tuollaisia joten siitä voisi tulla "täti". Mut hei, tän päivän hirvitys on huomenna jo hot, top, cool ja supermuodikasta joka löytyy kaikilta. Jos tuo todella käy yksiin niihin kenkiisi ja muuhun tyyliin niin nappivalinta, muusta viis.
Jos se tätimäisyys häiritsee sinua liikaa niin otapa projektiksi sen kaverisi kanssa miten siitä saa nuorekkaamman näköisen, jos ei häiritse niin säästytpähän vaivalta ellet ole sellainen näpertelijäluonne joka innostuu helposti kaikista ideoista.
Ei tuo laukku nyt mikään kovin tyylikäs ole ja jos tarkkoja ollaan, ei tuo kasaria ole, vaan ysäriä. Muistan hyvin, kun 90-luvulla koulu- ja käsilaukut olivat tuon näköisiä. Mutta hei, mitä väliä kaverin mielipiteellä on? Laukku on sinun ja jos tykkäät siitä, en näe tässä mitään ongelmaa.
kateellinen oli! mun mielestä toi läppärilaukku on ihana! <3 Haluan samanlaisen.
[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 19:51"][quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 19:48"]
Niin siis mikä ura?
[/quote]
Teen animaatioita ja niistä maksetaan rahaa, usko tai älä.
ap
[/quote]
Joskos kirj.tarkoitti kirj.muotoa.....
Mua vaivaa tai pikemminkin voisi sanoa, että pahoitin mieleni siitä että mun mieli yritettiin pahoittaa. En käsitä syytä siihen. Mielestäni olen ollut tuolle ihmiselle aina ihan normaalin ystävällinen ja asiallinen.
ap
[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 19:50"][quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 19:47"]
[/quote]
Fujitsun yritysläppärit (en edes tiedä tekevätkö markettikoneita) ovat kyllä todella laadukkaita. Kaikki Fujitsut on tehty joko Japanissa tai Saksassa.
[/quote]
Ai vitsi! Japanilainen tai Saksalainen leima meinaa automaattisesti laatua. Sano vuelä että animoit fotarilla ;)
Millainen sitten pitäisi nykyään olla?
Auts! Mun mielestä tuo on hirveä. Makuasioista ei voi tietenkään kiistellä, mutta en ymmärrä miksi oman mielipiteen ilmaiseminen koetaan kateudeksi? Eihän tuo laukku nyt ole edes kallis eikä tietokone ole edes Applen. Siitä joku voisi jo ollakin kateellinen.
Kiva laukku ja näyttää sopivan "professionaaliselta". Kaverisi on tympeä.
Kateelinen Applesta? Älä nyt jaksa :DD
Voi hyva luoja etta pitaa aina lytata toisen valintoja. Ei minusta mikaan suomalainen katukuva ole ollut niin elegantti etta tuo tyylikas laukku sen pilaisi.
Mina olisin sanonut arvostelijalle etta ei voi mitaan kun lappari ihan itse taman valitsi ja silla on mukava ja lammin olo. ***kele teita akkoja!
Mulla sama laukku. Sain tyttäriltä. Aivan ihana ja paranee käytössä.