Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kateellinen kavevri, sanoi ikävästi uudesta läppärilaukustani

Vierailija
12.05.2014 |

Hankin vastikään uuden tietokoneen, ammattikäyttöön eli vääntöä riittää. Vanhat läppärilaukkuni olivat liian kapeita ja jouduin saman tien hankkimaan uuden. Tarvitsin laukkua heti ja ostin nopeasti isommin valitsematta mielestäni ihan kivan, nahkaisen olkamallisen läppärilaukun, perusruskean joka käy kaikenlaisten kenkien, muiden laukkujen ja asusteiden kanssa. No laukkupa oli kaverin mielestä "kasari" ja "täti".

Laukulla ei mulle ole mitään erityistä väliä, mutta itse tietsikasta olen iloinen. Mun free lancerin ura on lähdössä käyntiin ja sain hankittua ihan sitä varten hyvän (ja kalliin) fujitsun. Siihen nähden joku laukusta vinoilu on aika nollaa, ei kaveri vissiin tajunnut että jos olisi halunnut pahoittaa mieleni niin olisi sanonut siitä koneesta jotain. Silti jäin miettimään, että miksi kukaan viitsii sanoa jotain tuollaista päin naamaa, ellei sitten ole niin kateellinen että harkintakyky on mennyt. Laitan perään linkin laukkuun, että saatte ihan itse todeta, oliko kaveri oikeassa vai ei.

http://www.eastpak.com/uk-en/laptop-bags-1/shoulder-bags/delegate-russet.html

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIKSI pitää haukkua ja lytätä toisen valintaa? MIKSI MIKSI MIKSI?? Ymmärrän, jos joku kysyy, että mitäs tykkäät. Silloinkin voi miettiä, miten asian ilmaisee, haukkuuko kasarimaiseksi ja tätimäiseksi vai sanooko vaikka, että ihan kiva, muttei kyllä minun tyyliseni. Komppaan: ''voi ***kele teitä akkoja!''

Ap, anna mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Ilkeitä ihmisiä on aina, jotka kuvittelevat oikeudekseen toisten mielen pahoittamisen tai, kuten he joskus itse sanovat, ''ihanan suoruutensa; sanon mitä oikeesti aattelen!''

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kolme