Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä en tajua miten mun ex pystyi jättämään mut ja lapset.

Vierailija
12.05.2014 |

Meillä oli oikeasti todella ihanteellinen elämä. Näemmä en sitten kelvannut enää. En nyt aio tosiaan olla kenenkään kanssa pitkään aikaan, tylsä ajatus koko parisuhde.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanteellinen elämä? Ei ilmeisesti exän mielestä.

Vierailija
2/22 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei - sulle on jotain parempaa tarjolla, jota et vielä tiedä. T. Saman kokenut onnellinen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kävi. Exälläsi saattoi olla jotain syvällisempiä syitä, vaikka joku sisäinen kriisi. Koita suuntautua tulevaisuuteen, ja koita nyt vain selvityä. Pidä nyt itsestäs ja lapsista huolta.

Sun ei tarvitse ruveta kenenkään kanssa mihinkään enää koskaan, jos et halua. Se on ihan okei. Ole vain rauhassa vähän aikaa. :)

Vierailija
4/22 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 18:46"]

Ihanteellinen elämä? Ei ilmeisesti exän mielestä.

[/quote]

Ei siinä elämässä välttämättä mitään vikaa ollut, mutta ap:n ex ei ehkä osannut arvostaa sitä tai luuli arvostavansa aivan eri asioita. Joku päivä voi tajuta, että teki ison virheen tai sitten ehkä olikin oikeassa eikä oikeasti arvosta samoja asioita kuin ap. Surullista tuo on tietenkin lapsille, koska tämä ex on kuitenkin rikkonut lasten kodin omien tarpeiden vuoksi, ei lasten eikä ap:n vuoksi. Kun nostaa omat tarpeet niin suuriksi, että on valmis satuttamaan muita pahasti, ei todennäköisesti osaa arvostaa elämässä ihan oikeita asioita. Elämä pyörii liikaa sen oman navan ympärillä - ihan aina. Toisin sanoen ap:n ex on itsekeskeinen eikä todennäköisesti tule koskaan muuttumaan.

Kaikissa eroissa, joissa ei ole kyseessä päihteiden väärinkäyttö, pettäminen, henkinen tai fyysinen väkivalta tai psyykkinen sairaus, on kyse itsekkyydestä. Lasten kannalta tämä on todella surullista.

Vierailija
5/22 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex oli niin dille että ei tajunnut mitä menetti. Tämä karrikoidusti. Elintaso ainakin hänellä laski.

Vierailija
6/22 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mies, joka jättää perheensä, ei oo mies vaan nulikka.

Vierailija
7/22 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan että ap:n exän löysi joku kotka, joka vietteli mukaansa, leikkii vähän aikaa, hylkää ja etsii seuraavan leikkikalunsa. Näitä aina silloin tällöin näkee. Tsemppiä ap:lle.

Vierailija
8/22 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkin ex lähti ja jätti meidät. Mutta tiedätkö mitä? Ei ole yhtään ikävä ja olen asiasta tosi onnellinen nyt 4 vuoden jälkeen. Mies ei nimittäin ollut mies, vaan todellakin nulikka.

Niin ja lähti tietenkin toisen naisen mukaan.

Vierailija
9/22 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies vaihtaa aina parempaan, se on geeneissä.

Vierailija
10/22 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 20:36"]

Mun ex oli niin dille että ei tajunnut mitä menetti. Tämä karrikoidusti. Elintaso ainakin hänellä laski.

[/quote]

Maailmassa on myös miehiä, joille on tärkeämpää joku muu kuin elintaso.

Vierailija
11/22 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 20:49"]Munkin ex lähti ja jätti meidät. Mutta tiedätkö mitä? Ei ole yhtään ikävä ja olen asiasta tosi onnellinen nyt 4 vuoden jälkeen. Mies ei nimittäin ollut mies, vaan todellakin nulikka.

Niin ja lähti tietenkin toisen naisen mukaan.

[/quote]

Ihan sama juttu täällä :)

Vierailija
12/22 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 väitös että mies vaihtaisi aina parempaan ei todellakaan pidä paikkansa. Tai no, mitä etsii. Mun exä vaihtoi omaan alaiseensa, joka tienaa yli puolet vähemmän kuin minä ja jolla ei ole kykyä saada lapsia. No, menettipä siinä sitten työnsä ja omat lapsensa. Mutta sai tilalle toki varmasti mukavan naisen etnisen ottotyttärensä kanssa. Vaihtoi siis aidon feikkiin.

Vierailija
13/22 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 21:02"]

10 väitös että mies vaihtaisi aina parempaan ei todellakaan pidä paikkansa. Tai no, mitä etsii. Mun exä vaihtoi omaan alaiseensa, joka tienaa yli puolet vähemmän kuin minä ja jolla ei ole kykyä saada lapsia. No, menettipä siinä sitten työnsä ja omat lapsensa. Mutta sai tilalle toki varmasti mukavan naisen etnisen ottotyttärensä kanssa. Vaihtoi siis aidon feikkiin.

[/quote]

Jutustasi päätellen säälittää vain, että mies erehtyi lisääntymään kaltaisesi pakastekalkkunan kanssa.

Vierailija
14/22 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetyttää ihmisten tapa nimitellä toisia ihmisiä, joita ei edes tunne. Kertoo toki kirjoittajan kypsymättömyydestä

Vierailija
15/22 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lihavampi, rumempi, tupakoiva ja pienempipalkkainen oman miehensä pettävä pienen lapsen äiti on parempi vaihtoehto, niin kai se sitten on niin. Hauska on kyllä seurata niiden takkuista sumplimista arjen haasteissa, kun yht'äkkiä joutuivat päävastuuseen arjen vetämisestä ja yhteiset villit baari-illat on muisto vaan. On ex hieman yllättyneen oloinen uudesta elämästään "sielunkumppaninsa" kanssa.

Vierailija
16/22 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 21:07"]

Ihmetyttää ihmisten tapa nimitellä toisia ihmisiä, joita ei edes tunne. Kertoo toki kirjoittajan kypsymättömyydestä

[/quote]

Usein myös metsä vastaa kuten sinne huudetaan ja jotkut ihmiset jopa puolustavat ihmistä, joka ei ole paikalla ja jota pilkataan/panetellaan/nimitellään.

Vierailija
17/22 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 21:09"]

Jos lihavampi, rumempi, tupakoiva ja pienempipalkkainen oman miehensä pettävä pienen lapsen äiti on parempi vaihtoehto, niin kai se sitten on niin. Hauska on kyllä seurata niiden takkuista sumplimista arjen haasteissa, kun yht'äkkiä joutuivat päävastuuseen arjen vetämisestä ja yhteiset villit baari-illat on muisto vaan. On ex hieman yllättyneen oloinen uudesta elämästään "sielunkumppaninsa" kanssa.

[/quote]

Luultavasti mukavempi.

Vierailija
18/22 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan ne puolisoaan pettävät ovat luonteeltaan tosi ihania ;) . On vaan pakko pettää, kun on ihkusti rakastunut baarireissulla.

Vierailija
19/22 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies jätti minut kesken syöpähoitojeni. Olin sytojen aikana tosi huonossa kunnossa, kroonisesti pahoinvointinen ja näytin pää kauttaaltaan karvattomana vain haamulta entisestä. Mies rakastui työkaveriinsa, joka lohdutti häntä. Hän vietti minimaalisen vähän aikaa kotona sairauteni ja kotonaolojaksojeni aikana. Lapset olivat isovanhempien hoidossa vuoron perään, isänsä ei jaksanut vahtia heitäkään.

Mä en kuollut, kuten mieheni on jälkeenpäin kertonut puolustuksekseen luulleensa, vaan voin nykyisin erittäin hyvin. Mieheni on nykyisin yksin ja mulla on vuosien jälkeen uusi hyvä ja toimiva suhde.

Eroja on monenlaisia, omani tuli sellaisessa vaiheessa, kun en itse jaksanut edes ymmärtää mitä ympärillä tapahtuu ja siksi pidän mieheni ratkaisua äärimmäisen itsekkäänä.

Vierailija
20/22 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 21:09"]

[/quote]

Kateellisen lahnan tilitys :D :D.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kahdeksan