Raskaus: Kenelläkään muulla samanlaisia tuntemuksia?
Olen raskaana viikolla 24. Minulla on ollut muutaman päivän häpykumpu kipeä, erityisesti kävellessä ja jalkoja liikuttaessa (esim. kun kääntää sängyssä kylkeä). Valkovuotoa on tullut runsaammin (ei paakkuja, hajua). Tänään tuli tosi kova vatsakipu, alavatsan seudulla. Jatkunut useamman tunnin. Sattuu erityisesti istuessa ja noustessa seisomaan. Sekä toki liikkuessa.
Osaakohan joku auttaa, mitä voisi olla? Olen varautunut, että illalla lääkäriin tarvittaessa (jos pahenee/ei mene ohi)..
Onko kenelläkään ollut vastaavaa? Mitä voisi olla?
Kommentit (4)
Vatsakivuista kannattaa kysellä neuvolasta, jos jatkuvat. Mulla on kyllä ihan suoliin liittyvät kivut tuntuneet myös alavatsassa.
Mulla on molemmissa raskauksissa tullut niin paljon valkovuotoa, että oon sen kanssa ihan pulassa.
Liitoskipuja ja kohdun venymistä. Myös lisääntynyt valkovuoto kuuluu asiaan. Ihan normaalia on.
Kiitos vastauksista. Noita liitoskipuja meinasin ittekkin. Tää vatsakipu vaan on hieman pelottavaa, kun ikinä ei tiedä. No, vauva ainakin potkottaa yhtä villistikuin ennen masussa, että sillä lienee toistaiseksi kaikki hyvin :) -ap
Liitoskipuja