Matkustellaan noin 10-15 tuhannella eurolla per vuosi.
Ei oikein fiksumpaa käyttöä ole rahoille, kun asunto maksettu ja eikä pienintäkään tarvetta tai halua muuttaa. Eli unelmien asunnossa asutaan. Mökkeilyt mökkeilty ja veneilyt veneilty.
Lisäksi luksusta elämään saa ulkomailla puoleen hintaan mitä Suomessa. Suomessa maksat 250 euroa/yö ketjuhotellin nuhjuisesta perushuoneesta, maailman suurkaupungeissa samalla rahalla asuu oikeassa 5 tähden hotellissa.
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
No sen verran kommenttia, et esim. Los Angelesissa ei todellakaan yövytä luksushotellissa 250 eurolla eikä monessa muussakaan paikassa. Me oltiin hotellissa Beverly Hillsissä ja kyseessä ei todellakaan ollut mikään luksushotelli ja äsken katsoin sen tämän hetkisen hinnan, niin oli himpun alle tuon 250 yö.
Luultavasti tuo ap on virtuaalimatkaaja, eikä tosielämässä pääse ikinä minnekään.
Ei ihan tätä päivää tuollainen törkeä saastuttaminen.
Onnea antibioottiresistenssistä jota nyt kannatte elimistössänne. Siitä kannattaa ylpeillä vauva avllä.
Minä en maksaisi 250 euroa hotelliyöstä, en Suomessa enkä ulkomailla.
Vierailija kirjoitti:
Minä en maksaisi 250 euroa hotelliyöstä, en Suomessa enkä ulkomailla.
Persaukisilla on persaukisten jutut.
Vierailija kirjoitti:
No sen verran kommenttia, et esim. Los Angelesissa ei todellakaan yövytä luksushotellissa 250 eurolla eikä monessa muussakaan paikassa. Me oltiin hotellissa Beverly Hillsissä ja kyseessä ei todellakaan ollut mikään luksushotelli ja äsken katsoin sen tämän hetkisen hinnan, niin oli himpun alle tuon 250 yö.
Minä oli juuri New Yorkissa ja tulin sanomaan samaa. Hotelli Manhattanilla maksoi reilu 400e yö. Oli ihan hyvä hotelli, muttei luksusta.
Vierailija kirjoitti:
Onnea antibioottiresistenssistä jota nyt kannatte elimistössänne. Siitä kannattaa ylpeillä vauva avllä.
Miten tulee antibioottiresistenssi jos matkustaa?
Eivätkö sukulaiset jaksa enää kunnella sinua, ap?