Lumia, iPhone vai Samsung ja mikä mallli?
tarvin nyt uuden kännykän, mikä noista ottaisin??
Kommentit (8)
[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 14:53"]
Samsungin uusin.
[/quote]
Minulla on tällä hetkellä Lumian hienoimpia malleja, enkä erityisesti ylistäisi, vaikka käyttäähän tätä. iPhonet ovat hyvälaatuisia ja kestäviä, lumiat tuntuvat vähän leluilta niiden rinnalla. Pienet näytöt tosin häiritsevät ainakin itseäni. Samsingin puhelimessa on kokoa ja laatua, joten siksi se.
Mä höpsähdin tässä taannoin ja ostin iPhonen seuraajaksi Sonyn. Ihan sikahyvä puhelin - tykkään kauheesti.
Tosi moni asia toimii paremmin kun applella, ja paremmin kuin Lumiassa (mulla työluurina). Että kyllä vaan kannattaa harkita androidia ihan vakavasti.
Ainiin ja windowsin käyttöjärjestelmä puhelimessa on tuntunut vähän kököltä ja puhelin bugaa välillä. iPhone ei töki.
Samasta suolesta ne on kaikki. Niin kauan kun näitä laitteita suunnittelee ja tekee ihminen se on ihan sama.
Osta ZOPO
http://www.dealextreme.com/p/zopo-303595?r=34774240
Aaasian ostetuin ja ihan oikeesti hyvä.
Paremmat hienoudet jotka vasta tulossa ns. merkkiluureihin ja hinnaltaan edullinen.
Takuu asiat on ainoa josta miinus. Voi olla hankalaa, mutta jos toteat vian heti/relamoit niin ei ongelmaa.
Joku Lumia, koska winkkari on helppokäyttönen jos tietokoneessa on se +värivalikoima. Samsung ja android on yliarvostettuja ja IPhone on täyttä paskaa :)