Mulla on 3 lasta 3v ikäeroilla..
Kommentit (18)
aikamoinen lapsitehdas olet ja varmasti myös sen näköinen :) ei kysyttävää
[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 12:04"]Mulla on 4 ja 4 vuoden ikäeroilla. Tulitko suunnitellusti ekasta kierrosta raskaaksi?
[/quote]
3. Ja 4. Tulivat ekasta kierrosta. Ykköstä yritin puolisen vuotta, kakkosen kohdalla tärppäsi kolmannesta kierrosta.
[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 12:05"]aikamoinen lapsitehdas olet ja varmasti myös sen näköinen :) ei kysyttävää
[/quote]
Joo tää on taas näitä stereotypioita.. Oon 164/49kg :)
Kolmen vuoden ikäeroilla? Eli siis vauva, 3v, 6v 9v, kun vauva syntyy? Mitä ihmeellistä siinä on?
Oletko ollut kauan hoitovapaalla yhden lapsen kanssa? Onko isommat jatkaneet päiväkodissa kun pienempi syntynyt?
[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 12:08"]
[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 12:05"]aikamoinen lapsitehdas olet ja varmasti myös sen näköinen :) ei kysyttävää
[/quote]
[/quote]
Ei nuo mitat kerro mitenkään mikä se ihon taikinatilanne on, ja löysät vermeet. :) Se niistä ''stereotypioista'', ei tarvi olla mikään tankki.
[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 12:13"]Oletko ollut kauan hoitovapaalla yhden lapsen kanssa? Onko isommat jatkaneet päiväkodissa kun pienempi syntynyt?
[/quote]
3v.. Ja joo ovat päiväkodissa ettei käy arki mahdottomaksi :)
[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 12:13"][quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 12:08"]
[/quote]
[/quote]
Ei nuo mitat kerro mitenkään mikä se ihon taikinatilanne on, ja löysät vermeet. :) Se niistä ''stereotypioista'', ei tarvi olla mikään tankki.
[/quote]
Eipä oo miehet valittaneet :)
[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 12:11"]Kolmen vuoden ikäeroilla? Eli siis vauva, 3v, 6v 9v, kun vauva syntyy? Mitä ihmeellistä siinä on?
[/quote]
Ei mitään:)
[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 12:20"]
[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 12:13"][quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 12:08"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Eipä oo miehet valittaneet :)
[/quote]
Ei tietenkään. Yhtä piukka kuin 16v neitsyt ja iho kauniisti kiinni lihaspinnassa. Aina voi uskotella itselleen mitä tahtoo. Onko montakin miestä tuon lapsien isän lisäksi? Kiva ajella tuulitunneliin.
Eli oletko ollut yhteensä 9v kotona ja laittanut lapsetkin vielä päiväkotiin jotta pääset helpommalla? Ja nyt tulee 3v lisää kotonaoloa ja kolme lasta vie paikan päiväkodissa niiltä tarvitsevilta?
[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 12:25"]Eli oletko ollut yhteensä 9v kotona ja laittanut lapsetkin vielä päiväkotiin jotta pääset helpommalla? Ja nyt tulee 3v lisää kotonaoloa ja kolme lasta vie paikan päiväkodissa niiltä tarvitsevilta?
[/quote]
Kyllä mekin se paikka tarvitaan.:) ja kaks ekaa samalle isälle, kaks vikaa toiselle miehelle:) et kaks miestä allekirjottaa et tavara on vielä kunnossa:)
No tarvitaan ja tarvitaan, jos ei ole resursseja hoitaa lapsia niin miksi tehdä?
AV mammalla taitaa olla ura aikalailla jäissä? Vai oletko ollut töissä lainkaan? Koulutus?
Kolmen vuoden välein kun uutta vauvaa pukkaa niin kodinhoitotuet juoksee eikä tartte mennä töihin. Näin sanoi mulle eräs mamma joka tekee uuden vauvan aina kolmen vuoden välein.
Meillä samoin, 3 lasta 3v ikäeroilla. Ei ollut kyllä mitenkään suunniteltu, niin vain meni. Olen ollut kotona koko ajan ja jos jotakin se haittaa, niin ei ole mun ongelma.
Mulla on 4 ja 4 vuoden ikäeroilla. Tulitko suunnitellusti ekasta kierrosta raskaaksi?