Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ainola kauneusklinikka ja "maksuton kasvohoito ja ihoanalyysi"

Vierailija
18.12.2020 |

Soittivat että tarjoavat tuon ensikäynnin ilmaisena, siinö kiireessä menin varaamaan ajan ajatellen että senhän voi perua jos netistä löytää jotain epäilyttävää. Ja löytyhän sieltå eivätkä tietenkään vastaa puhelimeen :D
Onko jollain kokemusta että vastaavatko oikeasti koskaan ja voiko tuollaisesta ilmaisesta käynnistä tulla joku lasku? Jos siis en vain yksinkertaisesti saa sieltä ketään kiinni ja pysty aikaa perumaan.

Kommentit (101)

Vierailija
101/101 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erehdyin suostumaan ilmaiseen kasvohoitoon, joka oli tänään. Varmistin myyntipuhelussa, että mihinkään ei tarvitse sitoutua, ja luotin siihen. Ilmainen kasvohoito kuulosti hyvältä, sillä olin suunnitellut muutenkin meneväni kasvohoitoon ihan maksavana asiakkaana.

Itse paikkahan on puitteiltaan melkko hulppea, hyvällä sijainnilla ja siistin oloinen. Tunnelmaltaan tosin enemmän sairaalamainen, kuin rentouttava hoitola tai klinikka. 

En ollut lukenut kokemuksia firmasta etukäteen (olisi ehkä pitänyt). En siis osannut valmistautua henkisesti siihen, mitä tuleman piti. Suomea huonosti puhuva, ehkä virolainen tai venäläinen hoitaja otti minut vastaan. Hoitajan asiakaspalvelutyyli oli alusta alkaen erittäin aggressiivinen. Ihoani haukuttiin ja ennen kasvohoitoa pöydälle läimäistiin yli 2000 euron arvoinen hoitopaketti, joka on kuulemma iholleni välttämätön. Kerroin, että olen aloittamassa mahdollisesti aknelääkitystä jonka kanssa laitehoitoja ei suositella, mutta sillä ei ollut kuulemma väliä. Yksittäistä hoitoa ei voinut ostaa, oli sitouduttava vuoden mittaiseen hoitosarjaan ja tuotepaketin ostamiseen.

Sulattelin rajun aggressiivista myyntipuhetta, kun vihdoin sain kasvohoidon. Se oli ainut mukava osuus käynnistä, vaikka kestikin hyvin lyhyen aikaa. Siitä huolimatta, että hoitaja lemusi vahvasti tupakalle, hoito vaikutti jokseenkin laadukkaalta ja iho tuntui kirkastuneen sen jälkeen. 

Kasvohoidon aikana suunnittelin strategiaa, jolla kieltäytyä sitoutumasta minulle ehdotettuun hoitosarjaan. Ilmaisin useaan otteeseen, etten lääkekuurin takia voi tehdä laitehoitoja. Sain vastaukseksi jankkausta ja painostusta. Pysyin kuitenkin kovana ja pääsin pois tilanteesta sitoutumatta mihinkään.

Inhottava kokemus, joka olisi pitänyt jättää väliin. En suosittele, jos olet altis manipulaatiolle ja haluat rehellistä asiakaspalvelua.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme viisi