Ainola kauneusklinikka ja "maksuton kasvohoito ja ihoanalyysi"
Soittivat että tarjoavat tuon ensikäynnin ilmaisena, siinö kiireessä menin varaamaan ajan ajatellen että senhän voi perua jos netistä löytää jotain epäilyttävää. Ja löytyhän sieltå eivätkä tietenkään vastaa puhelimeen :D
Onko jollain kokemusta että vastaavatko oikeasti koskaan ja voiko tuollaisesta ilmaisesta käynnistä tulla joku lasku? Jos siis en vain yksinkertaisesti saa sieltä ketään kiinni ja pysty aikaa perumaan.
Kommentit (100)
Pistin heidät estolistalle heti ensimmäisen yhteydenottoyrityksen jälkeen. Aika monta kertaa sieltä on jaksettu yrittää tavoitella siitä huolimatta. Näen siis sen, että he ovat yrittäneet soittaa, vaikka numero onkin estetty. En tiedä mistä lienee yhteistietoja haalinut. Liike ilmeisesti toimii Helsingissä (?) enkä ole pk-seudulla asunut vuosikausiin.
Soittelivat myös minulle tänään, 28.12.23 04577 -alkuisesta numerosta. Eli toiminta näköjään jatkuu vieläkin!
En ollut kuullut tästä palveluntarjoasta ja ilmaisesta kasvohoidosta aiemmin, mutta herätyskellot aina soivat kun tarjoavat jotain "ilmaiseksi". Kieltäydyin ajanpuutteeseen vedoten ja puhelu loppui lyhyeen. Onneksi kieltäydyin, sillä googlettelun jälkeen en jaksaisi mennä kasvohoitoon vaikka kuinka ilmaiseksi sen saisikin, sillä oma aika on tärkeämpää kuin aggressiivisten myyjien kanssa kanssakäyminen. :D
Eikä mitään hajua, mistä puhelinnumeroni ovat saaneet..
Minä teen ihoanalyysin katsomalla peiliin, humpuukina pidän.
Minulle soittivat muutama kuukausi sitten ja tarjosivat palvelujaan, sanoin heti etten tuota palvelua tarvitse ja luuri kiinni. Googlasin sitten ja nauroin kun luin millaisesta hoitolasta oli kyse. Ihmettelin miksi olivat minulle soittaneet. Asun ensinnäkin kaukana ja olen köyhä, eli en mitenkään potentiaalinen asiakas.
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut asiakkaana useamman vuoden. Olen ollut todella tyytyväinen hoitoihin ja tuotteisiin. Entinen akne-ihoni on selkeästi parantunut ja voin nykyisin olla ilman paksua meikkivoidetta. Nyt kuuskymppisenä ei juurikaan ryppyjä ja iho on ihanan kostea.
Hoitolassa on joka kerran ollut paljon asiakkaita ja vapaata aikaa saa sovitella. Myös korona-aikana. Nykyiset tilat ovat todella hienot, vanhassa rakennuksessa aivan Helsingin keskustassa. Uutta teknologiaa jatkuvasti ja tuotteetkin uusiutuvat.
Ainolan markkinointi on vain ollut outoa. Mielestäni hoitola on alkuaan rantautunut ulkomailta (Israel?) ja toiminnasta vastaava henkilö ei ilmeisesti ole Suomessa kouluttautunut tai on itsenäinen yrittäjä, joka ei ole ymmärtänyt tutkia Suomen markkinointitapaa.
Olen itse markkinointimerkonomi, ja minullakin kellot ainoinaan kilkattivat. Suomessa on varsin tarkat ohjeistukset miten toimitaan. Mutta minkäs voit?! Toisaalta arvostin heidän aktiivista
Tämä on mainos. Ei kuule toimi enää.
Mulle soitti tänään kans tuosta 045 577.. alkuisesta numerosta.. joskus aiemmin soittivat keväällä. En tiedä mistä ovat numeroni saaneet, mutta aina särähtää korvaan, jos jostain saa ilmaiseksi. Ilmaisia lounaita ei ole, eikä kasvohoitoja.
Maksan vieläkin Ainolan velkojani, otin sitä varten. Kadun, että en ottanut tarpeeksi selvää mitä haluan ja mitä en.
opettava kokemus elämässäni
Julkisesti en uskalla kovin arvostella. Mutta sanon, että kadun miten olin vietävissä johonkin mitä en ymmärtänyt.
Ihme, että soittelevat vieläkin vaikka netti pursuaa kauhutarinoita ja petettyjen asiakkaiden kommentteja.
Vierailija kirjoitti:
Maksan vieläkin Ainolan velkojani, otin sitä varten. Kadun, että en ottanut tarpeeksi selvää mitä haluan ja mitä en.
opettava kokemus elämässäni
Julkisesti en uskalla kovin arvostella. Mutta sanon, että kadun miten olin vietävissä johonkin mitä en ymmärtänyt.
Siis ostitko niitä tuotteita? Mutta nehän ovat todella kalliita! Miksi ostit? Miten sinulla oli niin paljon rahaa mukana? Vai velaksiko, miten joku ottaa velkaa kosmetiikan takia?
Soittivat minulle juuri 045775-alkuisesta numerosta. Minulla on markkinointikielto JA salainen numero. Olen keski-,ikäinen nainen Hangosta, enkä tunne ketään Helsingissä asuvaa. Olen todella matalapalkkainen, en käy minkäänlaisissa hoidoissa enkä tajua yhtään mistä ovat saaneet numeroni. Kysyin kyllä tätä soittavalta naiselta joka vastasti tyyliin "En osaa sanoa mistä nämä puhelinnumerot tulevat".
Sitten tietysti googlasin ja tämä ketju löytyi.
Jep täälläkin tullut soitto 045775 aikuisesta numerosta. Luin luurin korvaan kun kuulin mistä soittavat.
Soittivat tänään tuntemattomasta numerosta. Ilmainen kasvohoito varattu 13.2. Mulla ei todellakaan ole varaa mihinkään kaliisiin tuotteisiin. Saa nähdä, minkälainen vastaanotto on.
Vierailija kirjoitti:
Laitoin jo sähköpostia, unohdin tosiaan tuon tekstiviestin. Laitankin heti. Todisteet sitten on itelläni puhelimessa ja sähköpostissa että olen ajan perunut. Mutta en usko saavani sieltä vastausta koskaan joten jään odottamaan tuleeko siltä jotain sanktioyritystä 😂
Laita lukukuittaus ja uusi sähköposti, sen ainakin pitäs riittää.
minulle tänään soitettu 3 kertaa ilmeisesti tästä kasvohoitonumerosta,olen estänyt numeron,mutta näen että soitettu,aika sitkeitä ovat,en koskaan käy kasvohoidoissa,rahalle on parempiakin kohteita.ihmetyttää kyllä että tämä kyseinen pulju jatkaa tämmöistä ihmisten kiusaamista,vaikka on ollut tapetilla pitkään.onneksi tänä päivänä tieto leviää,ja osataan välttää tälläiset huijarit,olen aina ollut sitä mieltä,että tuote on hämärä,jos sitä väkisin myydään,hyvä tuote myy itsensä.mitä heillä on niin ihmeellistä,ettei löydy kosmetiikkaosastolta kaupoista?apteekista?netistä tilaamalla? välttelen jatkossakin !!!!!!
Hei, hetki sitten soitti minullekin (7.3.2024) Ainola kauneusklinikalta nuori kaunis naisääni ja kutsui ilmaiseen kasvohoitoon. En ollut edes paikkakunnalla, mutta aikoi palata uudelleen keväämmällä. Onneksi ryhdyin tutkimaan nettiä ja näin tämän Ainola -kokemuksista kertovan viestiketjun. Ilmaisuus näyttää olevan kaukana. Ja ystävällinen käytös. Kiitos, että olette ikävistä kokemuksistanne kirjoittaneet. Onhan siellä yksi pitkä mainospuheenvuorokin, on niin epäsuhdassa muiden kokemuksiin nähden, jotta taitaa olla Ainola -ihmisten kirjoittama. Kyllä se niin on, että ilmaista ei ole olemassakaan, siksi varovaisuus on viisautta. Kiitos teille.
Yleistietoa, että ovat huijareita.
Mulle tuli kanssa soitto täältä ihan vasta ja tarjosivat ilmaista käyntiä. Ihmettelin, että aika hakuammunnalla soittelee, kun asun Jyväskylässä ja liike on Helsingissä.