Ainola kauneusklinikka ja "maksuton kasvohoito ja ihoanalyysi"
Soittivat että tarjoavat tuon ensikäynnin ilmaisena, siinö kiireessä menin varaamaan ajan ajatellen että senhän voi perua jos netistä löytää jotain epäilyttävää. Ja löytyhän sieltå eivätkä tietenkään vastaa puhelimeen :D
Onko jollain kokemusta että vastaavatko oikeasti koskaan ja voiko tuollaisesta ilmaisesta käynnistä tulla joku lasku? Jos siis en vain yksinkertaisesti saa sieltä ketään kiinni ja pysty aikaa perumaan.
Kommentit (100)
Ainolan huijausklinikka on taas aktivoitunut soittelemaan ihmisille, itse sain puhelun tänään ja löin luurin korvaan. Olkaapa varovaisia ja varoittakaa kaikkia tuttujannekin näistä virolaisista huijareista!
Sain myös soiton sieltä tänään 8.5.
Tarjosivat ilmaista kasvohoitoa, mutta kieltäydyin heti
Vierailija kirjoitti:
Ainiin kun olen koittanut soittaa niin heti kun pehelu alkaa tuuttaamaan niin puhelun aika käynnistyy!? Eli perivätkö laskua jo vastaamattomasta puhelusta?
En ihmettelisi yhtään, kun koko konsepti tuntuu perustuvan törkeälle huijaamiselle.
Missä tämä on?
Olen saanut Helsingissä vastaavia soittoja aikanaan, nyt ei ole pariin vuoteen tullut.
Viimeksi sain tekstarin jossa ilman soittoa tai mitään sopimista ilmoittivat, että minulle on varattu aika heiltä ilmaiseen kasvohoitoon.
En ryhtynyt perumaan mitään mitä en ole varannutkaan, enkä tietenkään mennyt. Ei seuraamuksia.
Mä googletin sen paikan ja peruin ajan tekstiviestillä.
Mä kävin joskus siinä konsultaatiossa. Jonkun pienen kasvohoidon sain, iho haukuttiin lyttyyn ja yritettiin myydä kalliita hoitoja kunnes hoksasi, että mullapa ei olekaan luottotietoja :D
Vierailija kirjoitti:
Yrittävät agressiivisesti kaupitella sinulle tuotteitaan. Ihoanalyysin ja ilmaisen hoidon aikana ihosi haukutaan täysin - aivan riippumatta sen todellisesta kunnosta.
Vain villi arvaukseni, ei ole kokemusta kyseisestä yrityksestä.
Haha ihan sama tuli mieleen. En edes harkitsisi tuollaiseen paikkaan menemistä.
Vierailija kirjoitti:
Ainolan huijausklinikka on taas aktivoitunut soittelemaan ihmisille, itse sain puhelun tänään ja löin luurin korvaan. Olkaapa varovaisia ja varoittakaa kaikkia tuttujannekin näistä virolaisista huijareista!
Onko 044-alkuinen numero?
Mulle soittivat just tänään! Ovat joskus muutama vuosi sitten soittaneet aiemmin ja silloin muistan ihmetelleeni soittoa ja lukeneeni myöhemmin kokemuksia ko. puljusta. Nyt sanoin heti puhelimessa, että olen lukenut sen verran huonoja kommentteja netistä, että heidän tarjouksensa eivät kiinnosta :D puhelu päättyi siis lyhyeen, vastapuoli toivotteli vain hyvät päivän jatkot ja siinä se.
Toivottavasti kukaan ei haksahda tähän!
Olen ollut asiakkaana useamman vuoden. Olen ollut todella tyytyväinen hoitoihin ja tuotteisiin. Entinen akne-ihoni on selkeästi parantunut ja voin nykyisin olla ilman paksua meikkivoidetta. Nyt kuuskymppisenä ei juurikaan ryppyjä ja iho on ihanan kostea.
Hoitolassa on joka kerran ollut paljon asiakkaita ja vapaata aikaa saa sovitella. Myös korona-aikana. Nykyiset tilat ovat todella hienot, vanhassa rakennuksessa aivan Helsingin keskustassa. Uutta teknologiaa jatkuvasti ja tuotteetkin uusiutuvat.
Ainolan markkinointi on vain ollut outoa. Mielestäni hoitola on alkuaan rantautunut ulkomailta (Israel?) ja toiminnasta vastaava henkilö ei ilmeisesti ole Suomessa kouluttautunut tai on itsenäinen yrittäjä, joka ei ole ymmärtänyt tutkia Suomen markkinointitapaa.
Olen itse markkinointimerkonomi, ja minullakin kellot ainoinaan kilkattivat. Suomessa on varsin tarkat ohjeistukset miten toimitaan. Mutta minkäs voit?! Toisaalta arvostin heidän aktiivista toimintatapaa.
Harmillisen hankalista kuopista on tämä hoitola pystynyt nousemaan. Käyttävät tosin paljon virolaista työvoimaa ja toimistossa lyhyitä työsuhteita. Velvoittavat hoitojaksoihin (noin vuosi) sekä tuotteisiin. Alkupaketissa reilusti tuotteita. Voi maksaa korottomasti kuukausittain, joilloin kustannus ollut alle 100 e. Lisätuotteet sitten päälle kun tarvitsee, noin 100 e/kpl.
.... nämä huijarit jatkavat vieläkin asiakas kalastelua,,, soittivat tutulleni tänään ja tarjosivat taas ilmaista kasvoanalyysiä...tuttuni ilmoittaa kuluttajaasiamiehelle jälleen kerran.
On kuulemma nykyään 045 alkuinen numero
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut asiakkaana useamman vuoden. Olen ollut todella tyytyväinen hoitoihin ja tuotteisiin. Entinen akne-ihoni on selkeästi parantunut ja voin nykyisin olla ilman paksua meikkivoidetta. Nyt kuuskymppisenä ei juurikaan ryppyjä ja iho on ihanan kostea.
Hoitolassa on joka kerran ollut paljon asiakkaita ja vapaata aikaa saa sovitella. Myös korona-aikana. Nykyiset tilat ovat todella hienot, vanhassa rakennuksessa aivan Helsingin keskustassa. Uutta teknologiaa jatkuvasti ja tuotteetkin uusiutuvat.
Ainolan markkinointi on vain ollut outoa. Mielestäni hoitola on alkuaan rantautunut ulkomailta (Israel?) ja toiminnasta vastaava henkilö ei ilmeisesti ole Suomessa kouluttautunut tai on itsenäinen yrittäjä, joka ei ole ymmärtänyt tutkia Suomen markkinointitapaa.
Olen itse markkinointimerkonomi, ja minullakin kellot ainoinaan kilkattivat. Suomessa on varsin tarkat ohjeistukset miten toimitaan. Mutta minkäs voit?! Toisaalta arvostin heidän aktiivista toimintatapaa.
Harmillisen hankalista kuopista on tämä hoitola pystynyt nousemaan. Käyttävät tosin paljon virolaista työvoimaa ja toimistossa lyhyitä työsuhteita. Velvoittavat hoitojaksoihin (noin vuosi) sekä tuotteisiin. Alkupaketissa reilusti tuotteita. Voi maksaa korottomasti kuukausittain, joilloin kustannus ollut alle 100 e. Lisätuotteet sitten päälle kun tarvitsee, noin 100 e/kpl.
Ei mee läpi :D
Sain puhelun ja kutsun ilmaiseen kasvohoitoon. Paikalla tunti meni siihen että puolet ajasta pakkomyyntiä, vain paketit ja hinta on voimassa vain tänään ( muuten yli 1200€ paketti 😱). Ei voi mennä kertakäynnille, ei voi varata aikaa netissä / puhelimitse eli vain nyt ja heti. Tulin kasvohoidossa mutta sain vaan kuulla että iho on ongelmallinen ja hoito ja aloitettava nyt ja heti.
Lopuksi lyhyt kasvohoito.
Olisin mielummin maksanut ja saanut hoidon mutten kyseiseen paikkaan enää tule.
Tänään tuli soitto 045 alkuisesta numerosta. Kiitos kommentoijille, osaan kiertää kaukaa.
Ja mulle tuli kans tänään puhelu 045 alkuisesta numerosta :D Onneksi menin lukemaan näitä palstoja, varasin ajan ens viikolle niin nyt tiedän etten mene :):)))) Toivottavasti eivät alota mitään ajojahtia jos peruutan ajan vain tekstarilla, niiden sivuilla ei edes lue mitään ajan peruutusehtoja tai sääntöjä eikä vahvistustekstarissakaan lue mitään...
Mulle tuli tänään puhelu sieltä. Soittaja sanoi: Soittelen sinulle täältä Ainolan kauneusklinikalta. Onhan Leena puhelimessa?
Kysyin sitten, että niin mistä soitat ja hän toisti saman. Löin luurin korvaan sen jälkeen. Ja numero oli: +358 4578850420
Minä kävin siellä n. 4 kk sitten. Olihan se myyntitilaisuus, mutta saihan siinä sen kasvohoidon myös. Myyntiyrityksiin ilmoitin, että olen työtön, eikä minulla todellakaan ole varaa mihinkään ylimääräiseen. Mihinkään paperiin en nimeäni laittanut eikä mitään yhteydenottoja ole tullut. Menen toistekin, jos tarjoavat.
Minulle soitti tänään 23.11.23.
Kuulin kyllä väärin ehkä, Kauneusklinikka kauppakeskus Ainoa. Mutta tämä sana lienee. Tarjosi ilmaista kauneushoitoa. Kysyin mustä minun numeroni on saatu, eikä minulla ole mitään yhteyksiä ollut yritykseen. Ja minulla on markkinointikielto. (PUH. NRO:ni on salainen).
Soittaja sanoi vetävänsä numeroni yli.
Jos tarvitsen hoitoja, tiedän kyllä minne menen. Outoa tällainen. Saavatkohan numeroita ostettua jostain. Tai joku antanut kysymättä minulta, sopiiko.
Numero meni estoon.
Tuli soitto tuolta. Onko kukaan viime aikoina käynyt. Keskellä keskustaa. Miksi ei asiakkaita.