Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ainola kauneusklinikka ja "maksuton kasvohoito ja ihoanalyysi"

Vierailija
18.12.2020 |

Soittivat että tarjoavat tuon ensikäynnin ilmaisena, siinö kiireessä menin varaamaan ajan ajatellen että senhän voi perua jos netistä löytää jotain epäilyttävää. Ja löytyhän sieltå eivätkä tietenkään vastaa puhelimeen :D
Onko jollain kokemusta että vastaavatko oikeasti koskaan ja voiko tuollaisesta ilmaisesta käynnistä tulla joku lasku? Jos siis en vain yksinkertaisesti saa sieltä ketään kiinni ja pysty aikaa perumaan.

Kommentit (100)

Vierailija
81/100 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisille pitäis ilmoittaa tuosta. Ehkä ilmoitankin.

Vierailija
82/100 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin keväällä -24 seuraaman heidän Insta-tiliään ja eipä aikaakaan, kun sain heiltä puhelun. Onneksi olin varannut jo toisaalle kasvohoidon ja kerroin tilanteeni. Sitten tutkin nettiä - apua, mikä firma! 

Nyt mietin, miten he saivat numeroni? Vai olenko tylsänä hetkenä täyttänyt jonkun esitietolomakkeen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/100 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maksan vieläkin Ainolan velkojani, otin sitä varten. Kadun, että en ottanut tarpeeksi selvää mitä haluan ja mitä en. 

opettava kokemus elämässäni 

Julkisesti en uskalla kovin arvostella. Mutta sanon, että kadun miten olin vietävissä johonkin mitä en ymmärtänyt.

Siis ostitko niitä tuotteita? Mutta nehän ovat todella kalliita! Miksi ostit? Miten sinulla oli niin paljon rahaa mukana? Vai velaksiko, miten joku ottaa velkaa kosmetiikan takia?

Voitko viedä asiaa eteenpäin? Jos tuotteet ja hoidot ovat ylikalliita, voisi olla jokin virallinen taho, joka ottaa asiasi hoitaakseen. Kenenkään ei pitäisi velkaantua painostavan ja markkinointisäännöksiä laiminlyövän yrityksen takia. 

Vierailija
84/100 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monta puhelua tullut ja mulla on salainen numero!!!

Samoin, en tajua mistä ovat kaivaneet mun numeron. En ikinä vastaa tuntemattomiin numeroihin jos en odota jostain puhelua, mutta googlaamalla selvisi, että Ainolasta on.

Vierailija
85/100 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hesarissa paljastusjuttu lafkasta.

Vierailija
86/100 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloin keväällä -24 seuraaman heidän Insta-tiliään ja eipä aikaakaan, kun sain heiltä puhelun. Onneksi olin varannut jo toisaalle kasvohoidon ja kerroin tilanteeni. Sitten tutkin nettiä - apua, mikä firma! 

Nyt mietin, miten he saivat numeroni? Vai olenko tylsänä hetkenä täyttänyt jonkun esitietolomakkeen?

Meta ja muut somejätit keräävät puhelinnumerot asiakkaidensa älypuhelimista ja kaupittelee niitä sitten eteenpäin.

Ilmaisia lounaita - tai kasvohoitoja - ei ole. Kun et maksa somen käytöstä rahalla, maksat siitä tiedoillasi.

Suoraan vaan luuria korvaan ja numero estoon. Kasvohoito on siis markkinointitilaisuus, jossa kevyen voidehoidon osuus on noin 10 minuuttia. Loppuaika käytetään tuhansien eurojen laitehoitosopimuksen tyrkyttämiseen.

Vierailija
87/100 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain juuri puhelun tuolta. Estoon meni heti.

Vierailija
88/100 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MInä olen käynyt siellä kaksi kertaa. Saanut odotushuoneessa kuoharia, suklaata ja mansikoita. Aggressiivisesti esitelty tuotteita ja haukuttu ihoani, MUTTA sain ilmaisen lyhyen kasvohoidon. Suosittelen lämpimästi kaikille teille, jotka osaatte sanoa napakasti ei. Ja tiedätte, että oikeasti ihonne on ihan hyvä eikä vaadi tuhansien eurojen hoitoja.

Suklaa ja mansikat.on parsan ja kananmunien ohella ainoita makuja, joka eivät sovi kuoharin kanssa...

Vierailija
89/100 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin hiljattain ilmaisessa hoidossa, joka oli tosi hyvä. Mene ihmeessä, jos osaat sanoa kaupusteluihin tiukasti ei. 

Vierailija
90/100 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä h€lvestistä nämä onkivat ihmisten puhelinnumerot?! Minulla salainen punro työni vuoksi ja tuolta vaan tykittää häirikkösoittoja!!!

Vierailija
91/100 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erehdyin itse ottamaan sopimuksen. Itse kasvohoidot ja tuotteet ovat toimineet loistavasti. Ko. lafkassa on kuitenkin ummehtunut ilma ja saan hengitystieoireita hoitojen aikana. Epäilen, että tiloissa on sisäilmaongelma. Hoitajani on jatkuvasti sairaana ja aikoja joutuu siirtämään sairastelun vuoksi.

Vierailija
92/100 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on salainen numero ja suoramarkkinointikielto. Silti päivittäinen häiriköinti ei ole loppunut.

Vierailija
93/100 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain äsken puhelun tuolta, ja mulla on salainen numero. Onneksi löysin heti nämä palautteet täältä niin väistin luodin. En todellakaan halua mennä vasurilla tehtyyn ilmaiseen kasvohoitoon jonka aikana aletaan haukkua ja painostaa lmao 

Vierailija
94/100 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain juuri puhelun täältä työnumerooni. Sanoin "kiitos ei" ennen kuin hän ehti päästä asiaankaan. 

Vierailija
95/100 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tänään soittivat sitten minulle ja unenpöpperössä menin lupaamaan, että tulen. Vaikka takaraivossa soi ilmaisia lounaita ei ole

Tutkailin sitten vähän tätä juttua ja tulin tulokseen, että perun tämän jutun.  Pistin viestin siihen numeroon, josta ajanvarausvahvistus tuli ja myös siihen numeroon, joka oli ilmoitettu siinä viestissä. Oli siis eri numero kuin mistä viesti ja puhelu tuli. Eli kolmesta eri numerosta hoitelivat tätä juttua.

laitoin niille, että en tule, koska tämä ilmainen hoito oli erittäin harhaanjohtavasti markkinoitu ja en ole tosiaankaan tulossa mihinkään pakkomyyntitilaisuuteen. Ja mikäli kuulen heistä enää koskaan niin olen yhteydessä kuluttajasuojaan, kellekään olettekin ennestään tuttuja.

näistä viesteistä meni n. 5min kun tuli viesti, että aika on peruttu. Tämä tuli muuten neljännestä eri numerosta 🤣. Nämä kaikki numerot nyt estin.

Vierailija
96/100 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä siinä kerrottiin?

Vierailija
97/100 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tämmöinen kokemus alle puoli vuotta sitten eli mulle soitettiin ja tarjottiin ilmaista kasvohoitoa, joka kestää tunnin. Tottakai kuvittelin, että se on jotain todella ihanaa ja rentouttavaa, koska olen ollut aikoinaan kasvohoidoissa, joissa on hämärä valaistus, mukava hoitopöytä, saan lämpimän peiton päälle ja kasvoja hoidetaan aktiivisesti tunnin ajan hierontoineen ja monine eri tapoineen, on puhdistusta, voiteita, maskeja, lepoa, puhdistusta hierontaa jne jne. Kyllähän te tiedätte.

Koska olen todella persaukinen, niin suostuin tulemaan.

Kun saavuin paikan päälle, vastaanottohuone oli täynnä ihmisiä (yli 10), vastaanotossa 3 työntekijää, yrityksen käytävät olivat pitkät ja sokkeloiset ja hoitajia ravasi valkoisissaan edes takaisin. Käytävät pursusivat erilaisia ihonhoitolaitteita, niitä oli varmaan yli 30. 

Kävi heti ilmi, että tämä ei olekaan mikään tunnelmallinen, pieni yritys, jossa soi rentouttava panhuilumusiikki sateen ropinan säestäessä hämärässä huoneessa.

Vaan kyseessä tuntui olevan liukuhihnameininki.

Noh, kun aikani tuli, minut ohjattiin pikkuruiseen huoneeseen, jossa oli erittäin kirkas valaistus ja hoitopöytä. Huone vaikutti kuin kliiniseltä sairaalan huoneelta.

Mitäs sitten tapahtui? Tuli sellainen yksipuolinen 30 minuutin markkinointipuhe yrityksestä jne. ja jouduin vain kuuntelemaan nyökäten. Sitten sen jälkeen tutkitaan kasvoja 15 sekuntia ja läväistään pöytään kansiosta A4 papereita, joissa on ehdotus ihohoitosarjaan, joita oli jotain 20-30 käyntiä ja jokainen käynti maksaisi 200 euroa ainakin. Sanoivat, ettet voi tulla tänne vain yksittäishoitoon.

Sanoin suoraan, ettei ole tuollaisia rahoja, olisin sitoutunut maksuun erissä, jos olisin kirjoittanut nimeni alle. 

Tuli tosi painostava fiilis.

Ja mikäs se kasvohoito sitten oli? Painostuksen jälkeen oli sitten luvassa se ilmainen kasvohoito.

Noh, ohjattiin makaamaan siihen hoitopöydälle, kirkas valo loisti naamaan. Ei mitään rentouttavaa musiikkia eikä kivaa fiilistä. Ihoon lätkäistiin joku voide noin 30 sekunnissa ja sanottiin, että odota 10 min. Hoitaja poistui tuoksi ajaksi. Sitten hoitaja tuli takaisin ja pyyhki voiteen pois ja se oli siinä. Elämäni paskin kasvohoito :D

Vierailija
98/100 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin sieltä kynsiporan vasta ,kesti tulla parin kilometrin päästä reilu 3 viikoa, kyselin useampaan kertaan missäköhän paketti menee? Vastasi aina että on tulossa,   lopulta 3 muistutukseni jälkeen lupasi että tänään tulee klo 18, no tuli myöhässä ja virolainen mies toi lopulta. Ei jatkoon,  saan kynsiporan nopeammin jostain muusta liikkeestä 😀

Vierailija
99/100 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä siinä kerrottiin?

Ei hitsi, tuo on mennyt ohi. Mikä on otsikko?

Vierailija
100/100 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat aktivoituneet taas ja mulle tuli juuri sieltä puhelu. Myyjä lupasi ja vannoi ettei mitään tuputeta ja väkisin yritetä myydä mitään ja että pääsen vain nauttimaan ilmaisesta hoidoista. No ilmaista ei ole olemassakaan. Sovin hölmönä sen ajan ja heti kun suljin puhelimen, tuli tunne,  että olen joskus kuullut tästä firmasta ja heidän tavastaan kaupitella väkisin palveluita ja tuotteita. Google kertoi totuuden ja päätin heti peruuttaa ajan. Tekstiviestinä tulleesta numerosta ei tietenkään vastattu, mutta soittivat heti takaisin. Kun sanoin että peruutan pe ajan , etten tule koska luin netistä ikäviä juttuja palveluista. Mieshenkilö sanoi että aika on peruttu. Ei edes kysynyt että millä nimellä aika oli. 😆

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan