Olen 28v nainen ja ihmettelen kun mummoni ei halua olla tekemisissä.
Hän on isäni äiti ja asuu meistä noin 30km päässä. Kaikki tämä että ei halua nähdä on ollut ennen korona aikaakin. Yritin useasti puhelimitse kysyä jos kävisin siellä kahvilla niin mummo sanoi että ei nyt käy kun pitää lakanoita pestä ja kuivata. Aina keksi jonkun syyn miksi ei saanut tai halunnut kylään. Olis kiva käydä sielä joskus mutta en viitsi enää tunkea itseäni väkisin kun kerta en ole haluttu vieras.
Eipä näille mitään mahda joten varmaan parempi pitää radiohiljaisuutta sinne suuntaan. En jaksa aina tyrkyttää omaa seuraa ja en ole perinnön perässä, heillä ei ole mitään perittävää.
Kommentit (49)
Mummoni sanoi usein kun menimme joskus kahville että täällä ei sitten ole mitään ihmeellistä varattuna. Ihan kuin ei edes odottaisi että tullaan mulle riittää pelkkä keksi jos sen haluaa laittaa tarjottavaks. Vähän erikoista mielestäni että en olekaan toivottu vieras. Oli myös sanonut että joulunakaan ei ole asiaa heille. Hmm onkohan meidän välit menneet jostain syystä😲
Onpas outoa. Onko sulla mitään hajua miksi näin on?
Jotkut vanhat ihmiset ei esim. millään hyväksy homoja, tatuointeja yms (jep, naurettavaa). Vai onko teillä ollut jotain suvun erimielisyyksiä?
Voisitko kysyä mummolta, että no jos tänään peset lakanoita niin mikä päivä sitten sopisi?
En oo viittiny kysyä. Pesköön lakanoita vaikka lopunelämää aina se viestinkin perään laittaa että nyt täytyy lähteä hommiin katsellaan. Ja on aina hirveän kiireinen muka.
Olkoot sitten omissa oloissaan huomaan kyllä ettei seurani kelpaa. Jos kelpaisi aidosti niin ei olisi näin vastahakoista hänen puolelta. Ja on käyttäytynyt näin ennen koronaa. Olen ihan normaali en mikään tatuoitu hihhuli jota hän pelkäisi. Kiinnostuksen puute vain on näkyvä.
Huh, ihan kuin olisin itsestäni lukenut. Minäkin olen täysin samassa tilanteessa. Kun olin lapsi niin mummo kyllä tykkäsi ja oli elämässäni mukana, mutta nyt aikuisena hän ei näy eikä kuulu 😔
Olkaa te iloisia keiden mummot ja papat aidosti haluaa tavata. Se on oikeasti kivaa käydä välillä mummolla ja se mummolan haju tulee vieläkin nenään. Enkä ole häneltä vaatinut rahaa tai mitään palveluksiakaan joista olisi voinut loukkaantua. Haluaisin vain tutustua omaan sukuuni että tietäisin heistä muutakuin etu ja sukunimen.
Tuli mieleen, että mitä jos on vaikka hänellä on asunto kaaoksessa tai jotain muuta hävettävää (pappa luurankona keinutuolissa), ettei sen takia halua sinua sinne?
Kyllä hänen puoliso elossa on ja hyvissä voimissa, mummoni talo on usein viimeisen päälle siisti hyvä kun ehtii pölypallokaan laskeutua. Tyynyjen päällä pitää lakanaa jos laittaa geeliä hiuksiin suihkun jälkeen ja kahvikuppien alle täytyy laittaa erikseen paperi ettei jää siihen tablettiin renkaita. Pihakin on 10 kunnossa ei mitään hävettävää ole heidän ulkoisessa olemuksessa.
vika ei välttämättä ole mummossa vaan sinussa
Mene väkisin ja vie korona
Oppii olemaan.
Hän ei pidä sinusta, syystä tai toisesta.
Minulle kävi samanlailla ennen niin ihanan ja välittävän mummon kanssa kun hän sairastui dementiaan. Ikinä ei halunnut ihmisiä nähdä tai käydä missään vaikka aiemmin oli hyvinkin sosiaalinen ja halusi kylään. Muistisairaus tekee passiiviseksi. Voisiko olla jostain tuollaisesta kuse taustalla.
Vierailija kirjoitti:
Hän ei pidä sinusta, syystä tai toisesta.
No tota mä oon aatellu siks en oo kysyny missä mättää
Monet myös tykkäävät vauvoista ja lapsista, erityisesti naiset ja siksihän niitä hankitaankin, tai mummojen ollessa kyseessä painostetaan omia lapsia lisääntymään. Vauvahan on myös aina lupaus ja täynnä mahdollisuuksia. Aikuinen on vaan yksi tavallinen tallaaja muiden joukossa, eikä kiinnosta vaikka sukua oltaisiinkin.
Miksi sinun sitten pitää itseäsi sinne tyrkyttää, jos toinen sanoo noinkin selvästi, että älä tule?
Ota lävistykset pois, odota että oranssi väri tukasta hiipuu ja pidä pitkähihaista paitaa, ette ihan kaikki tatuoinnit näy, niin muummokin tykkää.
Meillä mummo oli koko ikänsä kotona, lapsia 7. Ainoa, mitä hän arvosti, oli lapsien saaminen. Minulle kävi vähän samalla tavalla, kun opiskelin ammatin, en mennyt naimisiin enkä hankkinut lapsia, mummon kiinnostus loppui. Ei vaan arvostanut yhtään niitä muita saavutuksiani. Ne serkut, joilla oli aviopuoiso ja lapsia, olivat ihania ja suosiossa.
Milloin mummon käytös alkoi?
Yleensä sen muistaa kun toinen ihminen alkaa välttelemään?
Salaat jotain ap.
Oletko lspo, muslumiksi kääntynyt, lävistetty friik ki ...mikä mättää?
Vierailija kirjoitti:
Milloin mummon käytös alkoi?
Yleensä sen muistaa kun toinen ihminen alkaa välttelemään?
Salaat jotain ap.
Oletko lspo, muslumiksi kääntynyt, lävistetty friik ki ...mikä mättää?
VEIKKAAN ETTÄ SE ON AP:N MUMMO JOKA ON M:LIMI KÄÄNNYNNÄINEN; TATUOITU SWINGER MUMMO
Unohda koko juttu. Eivät edes ole välttämättä sukulaisiasi matrixissa.
Sincc
Siksi niitä ei kiinnosta ..