Se viisuvoittaja oli oikeasti mies
mekko päällä, luulin ensin että nainen jolla kasvaa parta.
Kommentit (35)
Sillähän on kaiken kukkuraksi tekoparta, jos olette vilkaisseet.
Etkös tuota tiennyt, ap? Sehän oli yleisessä tiedossa jo ennen Euroviisuja. Kyseessä on 25-vuotias mies, jonka hahmo tämä Conshita on.
[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 13:15"]
Ei mun elämä vaikeudu, jos friikit tykkäävät esiintyä ja jotkut jopa tykkäävät katsella heitä ja kuunnella heidän keskinkertaista ääntään. Ilman tuota pervoilua tuskin olisi voittanut.
[/quote]
HAhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!
- Esiintyjä on oikeasti mies. Parta on oma mutta kajalilla vähän parannettu. Tarkoitus on herättää keskustelua seksuaalivähemmistöistä, siksi parta. Muutenha menisi aivan naisesta. Ja erittäin kauniista sellaisesta.
- Biisi on erittäin hyvä ja sopi Euroviisuihin kuin nenä päähän.
- Esiintyminen oli vakuuttavaa ja eläytynyttä, täysin meni sanoma läpi.
- Joskus kannattaisi miettiä ennen kuin aukaisee suunsa.
Oho vai oli se mies! Mä luulin että se on mun naapurin rouva.
[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 14:03"]- Esiintyjä on oikeasti mies. Parta on oma mutta kajalilla vähän parannettu. Tarkoitus on herättää keskustelua seksuaalivähemmistöistä, siksi parta. Muutenha menisi aivan naisesta. Ja erittäin kauniista sellaisesta.
[/quote]
Mun mielestä ilman partaa olisi ollut parempi, kuitenkin ihan miehen kroppa ja miehen ääni.
Eieieiei, mun mielestä se parta oli just SE juttu!! Ilman partaa ois ollu kun kuka tahansa drag, tosin tietysti superkaunis sellainen. Ja googlatkaa nyt vaikka glamrock-hevibändi Poisonin kuvia 80-luvulta, ei tuo meikkaava mies nyt niin kummallinen asia ole ollut ennenkään!
Shokki-uutinen!!! En voi uskoa!!!!
[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 14:54"]
Eieieiei, mun mielestä se parta oli just SE juttu!! Ilman partaa ois ollu kun kuka tahansa drag, tosin tietysti superkaunis sellainen. Ja googlatkaa nyt vaikka glamrock-hevibändi Poisonin kuvia 80-luvulta, ei tuo meikkaava mies nyt niin kummallinen asia ole ollut ennenkään!
[/quote]
Tai Christer Lindarw. Ruotsalaisdragiä jo 70-luvulta alkaen.
http://www.pulju.net/original_beard_hats_partahatut
täältä mammoille partahattu niin ei tarvi naamaa töhriä.
[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 14:03"]
- Esiintyjä on oikeasti mies. Parta on oma mutta kajalilla vähän parannettu. Tarkoitus on herättää keskustelua seksuaalivähemmistöistä, siksi parta. Muutenha menisi aivan naisesta. Ja erittäin kauniista sellaisesta.
[/quote]
Olen mieltä kanssasi ja äsken tuli mieleeni yksi Vaaleanpunainen pantteri-leffa, jossa Peter Sellers esiintyi mekossa ja viiksissä. Nyt en muista mikä leffa oli kyseessä, mutta voisinpa sanoa tässä tilanteessa tuon kuluneen fraasin "ei mitään uutta auringon alla."
[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 14:54"]
[/quote]No mut ... irtoripset, paksu meikkivoide ja piirretty parta ja tollanen mikä lie homer simpson -efekti...
[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 15:00"]
[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 14:03"]
[/quote]
Olen mieltä kanssasi ja äsken tuli mieleeni yksi Vaaleanpunainen pantteri-leffa, jossa Peter Sellers esiintyi mekossa ja viiksissä. Nyt en muista mikä leffa oli kyseessä, mutta voisinpa sanoa tässä tilanteessa tuon kuluneen fraasin "ei mitään uutta auringon alla."
[/quote]
Se Vaaleanpunainen pantteri -leffa on nimeltään Vaaleanpunaisen pantterin kosto. Ja se mekko, joka leffassa oli Sellersin päällä oli kai peräti Diorin luomus. Ja taitaapa olla niin, että näistä suurista muodinluojista myös Christian Dior oli homo.
[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 15:19"]
taitaapa olla niin, että näistä suurista muodinluojista myös Christian Dior oli homo.
[/quote]
Aika moni muukin on/oli. Etsimättä tulee heti mieleen Giorgio Armani, Yves Saint Laurent ja Karl Lagerfeld.
Hänellä oli miehen vermeet.