Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aamukänni/tasotteluketju

Vierailija
18.12.2020 |

Mitäs muut hakenu korjaussarjaks? Ite kävin just aleqoqin 18pakin hakee toine menos ja olot alkaa taittuu.. mites muilla juopoilla?? törkeen hintanen toi lastenpäkki muuten k marketissa mut ei pystyny pitemmälle lähtee ku pumppu pyöri siihe mallii

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En juo koskaan kaljaa, maistuu kissan pissalta.

T. Valkkarityyppi

Olet ilmeisesti elänyt nuoruutesi 70-80 -luvulla? Silloin oli muotia väittää oluen maistuvan ”kissan pissalta”. En kyllä tiedä, kuka sitä pissaa maistoi ja vertailun keksi. Mutta nykyään on niin hyviä oluita, että tuo vertaus meni jo.

Vierailija
42/58 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt on asiantuntijat paikalla! Pakko jeesustella sen verran, että toivoisin tänne tulevan myös onnistuneen parantumisen asiantuntijoita.

Tsemppiä kaikille alkoholismiin sairastuneille. Olette yhtä arvokkaita ihmisiä kuin muutkin! Toivottavasti löydätte voimaa selättää sairautenne.

Lässyti lässyti.. mitäpä jos menisit johonkin muualle lässyttämään skeidaasi.

Sincc

Eläpä Sinccis hermostu! :) Ole sinä sinunlaisesi ja anna minun olla minunlaiseni. Tällainen pehmo olen. Ei siitä pitäis paljon haittaa olla, että toivottaa tsempit ihmisille, joilla on vaikeuksia elämässä.

-sama

Kyllä kait sinäkin voit olla hyvä ihminen, jos tosiaan yrität enempi.

Sincc

Enpä tiedä tästä. Aikamoisessa suossa juuri tarvon mt-ongelmieni kanssa, vaikka juuri alkoholismi ei niihin kuulukaan. Taisi liika yrittäminen olla osasyy tähän kuoppaani. Jollain muulla keinolla pitäis päästä ylös. Vaan kun on koko aiemman elämänsä elänyt sillä väärällä tyylillä, niin ei ihan helposti käy uuden opettelu. Siinä mielessä siis samaistun ketjun teemaan, ja tulin tänne kuokkimaan.

Minä tykkään siitä, että ketjuissa on paitsi vaikeuksissa olevia myös niitä selvinneitä. Harmi vaan, etten itse voi ainakaan vielä lukea itseäni siihen jälkimmäiseen joukkoon. Mutta ainakin sitä voi toivoa itse kullekin onnea ja menestystä, vaikka ei ihan sama diagnoosi/ongelma olisikaan.

-sama

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootte säälittäviä juoppoja😂

Vierailija
44/58 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En juo koskaan kaljaa, maistuu kissan pissalta.

T. Valkkarityyppi

Olet ilmeisesti elänyt nuoruutesi 70-80 -luvulla? Silloin oli muotia väittää oluen maistuvan ”kissan pissalta”. En kyllä tiedä, kuka sitä pissaa maistoi ja vertailun keksi. Mutta nykyään on niin hyviä oluita, että tuo vertaus meni jo.

Osuit oikeaan. Olen kokeillut erilaisia oluita kun mies ostaa kuulemma laatumerkkejä. Samalta pissalta ne aina maistuu. Ei uppoa.

Vierailija
45/58 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juoppoja kyllä, mutta ei me sun sääliä kaivata.

Vierailija
46/58 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon eri, mutta kyllä sen säälin saa kaipaamattakin. Te kai haluaisitte sellaisen hilpeän ketjun, jossa glorifioidaan omaa alennustilaa...haluaisitte olla omassa kuplassa jatkamassa teeskentelyä ja se tuntuu pahalta, kun joku tulee sanomaan, että teillä on oikeasti hätä? Luulen, ettei tämä av ole oikea paikka sellaiseen kuplakeskusteluun. Täällä tulee joku aina tökkimään kuplaa, oli se mikä tahansa.

Vierailija
47/58 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon eri, mutta kyllä sen säälin saa kaipaamattakin. Te kai haluaisitte sellaisen hilpeän ketjun, jossa glorifioidaan omaa alennustilaa...haluaisitte olla omassa kuplassa jatkamassa teeskentelyä ja se tuntuu pahalta, kun joku tulee sanomaan, että teillä on oikeasti hätä? Luulen, ettei tämä av ole oikea paikka sellaiseen kuplakeskusteluun. Täällä tulee joku aina tökkimään kuplaa, oli se mikä tahansa.

Olet  nyt ihan väärässä. Ei juoppo halua olla juoppo,eikä sitä viinaa ilosta juoda .

t.alkoholisti.  5v selvinpäin nyt.

Minulla ei ollut aamukännejä tai paranteluja, vaan oli sitä että pysyin humalassa ettei aivot liikaa ajattelis.

Vierailija
48/58 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii just! Tää käyttö on kohtuuden rajoissa

Vierailija
49/58 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet  nyt ihan väärässä. Ei juoppo halua olla juoppo,eikä sitä viinaa ilosta juoda .

Minulla ei ollut aamukännejä tai paranteluja, vaan oli sitä että pysyin humalassa ettei aivot liikaa ajattelis.

Kiitos kommentista. En ajatellutkaan, että juoppo varsinaisesti haluaa juoda, kun kyseessähän on tuhoisa addiktio. Mutta mitä juoppo sitten haluaa? Suhtautuu vihamielisesti kaikkiin kommentteihin, joissa suoraan tai epäsuorasti sanotaan, että sinulla on ongelma. Vissiin ei vain vielä ole valmis myöntämään omaa tilannettaan? Mitä silloin pitäisi muiden tehdä, antaa vain olla? Antaa ketjun täyttyä niillä viesteillä, joissa juomista ei kyseenalaisteta mitenkään?

Vierailija
50/58 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää bisse ei enää helpota oloo yhtää.. Pitäskö käydä katkolla

Vierailija
51/58 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

:( Ai minäkin joka otti ekan aamukännin vuosiin? TRIGGERED

Vierailija
52/58 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäis! Mielellään pysyvvälle katkolle mennä.

Vierailija
53/58 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä meininki nyt? Mulla ainakin hyvä fiilis.

Vierailija
54/58 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäis! Mielellään pysyvvälle katkolle mennä.

Se on kyllä pahin tunne kun väkisin kittaa kaljaa ja popsii särkylääkettä eikä olo yhtään parane. Ehkä voisit kokeilla jotain korkeamman prosentin olutta? JA myös syödä jotain samalla..

Vierailija
55/58 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävin jo eilen, koska tiesin.

Ei tarvitse näyttäytyä tänään ihmisille.

Huominen kyllä pelottaa.

Miksi huominen pelottaa ? Käyt nousuissa ostamassa tänään lisää lääkettä !

Sincc

Kiitti vinkistä.

Entä ylihuominen?

Siirtää Sunnuntaille .. jättää siihen pari tasoittavaa.. on hiljainen päiwä tasoitella ..

Sincc

Vierailija
56/58 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä olen aivan täysin rinnoin ilosta juonut aina !

Sincc

Vierailija
57/58 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On iloinen asia ottaa pari lasia viiniä. Ei se Jese muuten vesiä olisi wiiniksi muuttanut !

Sincc

Vierailija
58/58 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme