Aamukänni/tasotteluketju
Mitäs muut hakenu korjaussarjaks? Ite kävin just aleqoqin 18pakin hakee toine menos ja olot alkaa taittuu.. mites muilla juopoilla?? törkeen hintanen toi lastenpäkki muuten k marketissa mut ei pystyny pitemmälle lähtee ku pumppu pyöri siihe mallii
Kommentit (58)
Ahdistaa pirusti jo lähikauppaan kaljanhakureissu ku kaikki tuijottaa mut se loppuu heti ku saa 1-2 juotuu nopee
Juoko joku vielä tänä päivänä kännit? Kannattaa lopettaa ajoissa. Jossain vaiheessa kaduttaa kun tukka rasvainen, juopon naama ja terveys pilattu. Meillähän on vain yksi elämä, kuinka sinä käytät sen?
Jos ei oo hirveesti vientiä ollu ilman kaljaakaa nii ei se tilanne voi radikaalisti huonompaankaa suuntaa mennä
Vierailija kirjoitti:
Juoko joku vielä tänä päivänä kännit? Kannattaa lopettaa ajoissa. Jossain vaiheessa kaduttaa kun tukka rasvainen, juopon naama ja terveys pilattu. Meillähän on vain yksi elämä, kuinka sinä käytät sen?
Juomalla :)
Otin tänään ekan aamukännin vuosiin, ja heti on ilmestynyt tämä ketju. Illuimnati confirmed.
Saaks niitä pameja vielä nykyää helposti terkkarista? Muutama vuos sit oli resepti ahdistukseen vaikka krapulastahan se ahdistus aina tuli ja meni välillä sekakäytön puolelle. Se on paskaa ku lehessä lukee että krapulaan ei oo lääkkeitä kyllä muuten on bentsot!
Vierailija kirjoitti:
Saaks niitä pameja vielä nykyää helposti terkkarista? Muutama vuos sit oli resepti ahdistukseen vaikka krapulastahan se ahdistus aina tuli ja meni välillä sekakäytön puolelle. Se on paskaa ku lehessä lukee että krapulaan ei oo lääkkeitä kyllä muuten on bentsot!
Aika heikosti määräävät tänäpäivänä ainaki julkisella puolella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on asiantuntijat paikalla! Pakko jeesustella sen verran, että toivoisin tänne tulevan myös onnistuneen parantumisen asiantuntijoita.
Tsemppiä kaikille alkoholismiin sairastuneille. Olette yhtä arvokkaita ihmisiä kuin muutkin! Toivottavasti löydätte voimaa selättää sairautenne.
Lässyti lässyti.. mitäpä jos menisit johonkin muualle lässyttämään skeidaasi.
Sincc
Eläpä Sinccis hermostu! :) Ole sinä sinunlaisesi ja anna minun olla minunlaiseni. Tällainen pehmo olen. Ei siitä pitäis paljon haittaa olla, että toivottaa tsempit ihmisille, joilla on vaikeuksia elämässä.
-sama
Kyllä kait sinäkin voit olla hyvä ihminen, jos tosiaan yrität enempi.
Sincc
Vierailija kirjoitti:
Otin tänään ekan aamukännin vuosiin, ja heti on ilmestynyt tämä ketju. Illuimnati confirmed.
Minäpä olen lukenut tämän ketjun jo 10 wuotta sitten ja heti se aamulla ilmestyi !
Sincc
Matrix Reloaded
Kävin jo eilen, koska tiesin.
Ei tarvitse näyttäytyä tänään ihmisille.
Huominen kyllä pelottaa.
Korjaus meni vituiks, päästin kännin puolelle, korkkasin viidennen just
Vierailija kirjoitti:
Huominen kyllä pelottaa.
Miksi huominen pelottaa ? Käyt nousuissa ostamassa tänään lisää lääkettä !
Sincc
Mä en tajua tota pami auttaa juttua! Miten sen pitäis vaikuttaa? Mulla ei mitenkään vaikka oon saanut sitä esilääkityksinä ennen leikkauksia, hammaslääkärissä ja koitin kerran krapulaankin. Nada!
Vierailija kirjoitti:
Mä en tajua tota pami auttaa juttua! Miten sen pitäis vaikuttaa? Mulla ei mitenkään vaikka oon saanut sitä esilääkityksinä ennen leikkauksia, hammaslääkärissä ja koitin kerran krapulaankin. Nada!
Pitäs lähtee henkinen darra kokonaan pois ja muutenki sellane olo et sitä krapulaa ei edes huomaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huominen kyllä pelottaa.
Miksi huominen pelottaa ? Käyt nousuissa ostamassa tänään lisää lääkettä !
Sincc
Kiitti vinkistä.
Entä ylihuominen?
Sillä pamillahan ne kunnon denssitki saa nukuttuu siel katkolla ja on taas parissa päivässä iskussa, et pääsee taas alkoo
Ei ammattilainen käy alkossa. Se tilaa lastin kotiin. Ei tarvi missään näyttäytyä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ammattilainen käy alkossa. Se tilaa lastin kotiin. Ei tarvi missään näyttäytyä.
Ammattilaisella ei ole rahaa tilata mitään lastia, vaan haalii yhteen viinapulloon rahat kerrallaan.
Kohta aukeaa kolmas. Vähiin käy perhana. Onneks kauppaan pääsee
Eläpä Sinccis hermostu! :) Ole sinä sinunlaisesi ja anna minun olla minunlaiseni. Tällainen pehmo olen. Ei siitä pitäis paljon haittaa olla, että toivottaa tsempit ihmisille, joilla on vaikeuksia elämässä.
-sama