Aamukänni/tasotteluketju
Mitäs muut hakenu korjaussarjaks? Ite kävin just aleqoqin 18pakin hakee toine menos ja olot alkaa taittuu.. mites muilla juopoilla?? törkeen hintanen toi lastenpäkki muuten k marketissa mut ei pystyny pitemmälle lähtee ku pumppu pyöri siihe mallii
Kommentit (58)
Eilen meni 12 saunakaljaa, muttei ole krapulaa, kuten ei yleensäkään ole. Täytyy hoidella vähän työ- ja siviiliaisioita välillä. Illalla sitten taas.
mikä toi sincc on :D pakko kysyy ku sitä täällä viljellään
Jos valmiiks promilleissa oot aloittanut tasoittavat niin niitä ei onneks mee niin paljoa. Että lastenpäkki riittää hyvinkin. Jos oot vain sisätiloissa. Ulkohommissa ollessa pitää väliin ottaa tiukkaa muuten menee krapulan puolelle.
Suurkuluttaja kirjoitti:
Eilen meni 12 saunakaljaa, muttei ole krapulaa, kuten ei yleensäkään ole. Täytyy hoidella vähän työ- ja siviiliaisioita välillä. Illalla sitten taas.
Joo. Illalla sitte reilummin ja voi korjaillakki pari päivää
Vierailija kirjoitti:
Miten niin veljellään? Se on yhden urpån nimimerkki.
Vierailija kirjoitti:
Soon
MÄ
Sincc
Käytin Sinkkumies nimimerkkiä, allapito laittoi sen estoon
Siirryin Sin kkis sinccis jne.. nimimerkkeihin. Niitä pannailtiin, koska allapito on kiusaajia täynnä.
Nyt käytän tätä:
Sincc
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin veljellään? Se on yhden urpån nimimerkki.
Ei waan se urpå käyttää Pellehermanni nimimerkkiä ..
Sincc
Miten krapulassa pystyy tekee raskaita hommia esim raksalla?? Tarviiko olla kossu povarissa et pärjää?
Nyt on asiantuntijat paikalla! Pakko jeesustella sen verran, että toivoisin tänne tulevan myös onnistuneen parantumisen asiantuntijoita.
Tsemppiä kaikille alkoholismiin sairastuneille. Olette yhtä arvokkaita ihmisiä kuin muutkin! Toivottavasti löydätte voimaa selättää sairautenne.
Vierailija kirjoitti:
Nyt on asiantuntijat paikalla! Pakko jeesustella sen verran, että toivoisin tänne tulevan myös onnistuneen parantumisen asiantuntijoita.
Tsemppiä kaikille alkoholismiin sairastuneille. Olette yhtä arvokkaita ihmisiä kuin muutkin! Toivottavasti löydätte voimaa selättää sairautenne.
Lässyti lässyti.. mitäpä jos menisit johonkin muualle lässyttämään skeidaasi.
Sincc
mulla meni itsenäisyyspäivänä kaljaa liiankin kanssa , tulos: vasen olkanivel pois paikoiltaan kun kaaduin mattoon kotona , rilleistä aisa murtunut , sairaalassa otettiin myös kallokuva josta ilmeni että mulla on ollut joskus aivoverenvuoto ja on paljon hyytymiä että silleen , käsi repanoitiin eli nivel vedettiin paikoilleen 2 kertaa karjuin niin että turkuun kuului -nainen
Vierailija kirjoitti:
mulla meni itsenäisyyspäivänä kaljaa liiankin kanssa , tulos: vasen olkanivel pois paikoiltaan kun kaaduin mattoon kotona , rilleistä aisa murtunut , sairaalassa otettiin myös kallokuva josta ilmeni että mulla on ollut joskus aivoverenvuoto ja on paljon hyytymiä että silleen , käsi repanoitiin eli nivel vedettiin paikoilleen 2 kertaa karjuin niin että turkuun kuului -nainen
Et vain osaa ..
Sincc
Mulla on niin paljon varastossa ei heti lopu. Valkkaria ja mehua lasissa, kyl tää tästä taas.
Miks blandaat viiniä? En tajuu ihmisii jotka ei korjaa, kaljalla se olo just helpottaa. Ei kuulemma vaan pysty juomaan, ei voi käsittää.
Vierailija kirjoitti:
Miks blandaat viiniä? En tajuu ihmisii jotka ei korjaa, kaljalla se olo just helpottaa. Ei kuulemma vaan pysty juomaan, ei voi käsittää.
Viini toimii hyvin, mutta sillä hörähtää kone äkkiä taas käyntiin. Kalja on enempi tosiaan tasoitteluun ..
Sincc
En juo koskaan kaljaa, maistuu kissan pissalta.
T. Valkkarityyppi
toinen 18 päkki menossa jo tälle aamulle vai?