Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Häiritsee tyttäreni kaula-aukkoon tuijottavat miehet

Vierailija
11.05.2014 |

ja suurin osa keski-ikäisitä miehistä tekee sen aivan häpeämättömästi.

Hyi hemmetti!

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuule, ihanaa että sinun vaimosi sai pitkän lepokauden jälkeen munaa. Hän näyttikin olevan sen tarpeessa. Tosin olen kuullut että jakelet munaa myös muualla kuin kotona =)

Onneksi en ole tullut happameksi miesten huomion puutteesta, en ole sen tarpeessa.  En ole ovimatto, sellaisista kaltaisesi pelimiehet pitävät

Vierailija
42/61 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksoset on todennäköisesti tehty lapsettomuushoidoilla, joten eipä ole onanoimista ja unelmoimista tuhkamunamiehestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 09:01"]

Voi kuule, ihanaa että sinun vaimosi sai pitkän lepokauden jälkeen munaa. Hän näyttikin olevan sen tarpeessa. Tosin olen kuullut että jakelet munaa myös muualla kuin kotona =)

Onneksi en ole tullut happameksi miesten huomion puutteesta, en ole sen tarpeessa.  En ole ovimatto, sellaisista kaltaisesi pelimiehet pitävät

[/quote]

Muna ei käytössä kulu siitä kyllä riittää useammallekin, ei tosin ihan kaikille loppuunpoljetun näköisille kuitenkaan.. vaimo saa näin viikonloppuisin, viikolla vähän tuoreemmat naiset kierroksessa ;) . Tiheys riippuu siitäkin paljonko tulee tuijoteltua isorintaisia nuoria naisenalkuja kitkerien äitimuorien seurassa.LOL

Vierailija
44/61 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 08:56"]

[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 08:50"]

[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 08:40"]

On eri asia jos mies vilkaisee kuin jos hän tuijottaa. Mies automaattisesti näkee naisten muodot ja heidän on periaatteessa pakko katsoa, mutta se on miehestä kiinni jääkö hän tuijottamaan.

I

[/quote]

Nimenomaan näin. 

Metron tungoksessa ihan siisti aikuinen mies tuijotti suoraan yläpuolelta tyttäreni rintoihin, huomasi myös minun mulkoiluni mutta ei antanut sen mitenkään häiritä. Tätä miestyyppiä inhoan yli kaiken.

[/quote]

Mutta me emme välitä siitä mitä muut ajattelevat, nautimme häpeämättömästi eteemme tarjotuista näkymistä. T: inhoamasi miestyyppi  :D  :D

[/quote]

Olen samaa mieltä. Mikään laki ei kiellä katsomasta jos hyvät rinnat ja tissivako naaman eteen tulevat. Toki, epäkohteliastahan se voi olla, mutta siksi teenkin sen huomaamattomasti.

Vierailija
45/61 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 09:08"]

On eri asia jos mies vilkaisee kuin jos hän tuijottaa. Mies automaattisesti näkee naisten muodot ja heidän on periaatteessa pakko katsoa, mutta se on miehestä kiinni jääkö hän tuijottamaan.

I

[/quote]

Nimenomaan näin. 

Metron tungoksessa ihan siisti aikuinen mies tuijotti suoraan yläpuolelta tyttäreni rintoihin, huomasi myös minun mulkoiluni mutta ei antanut sen mitenkään häiritä. Tätä miestyyppiä inhoan yli kaiken.

[/quote]

Mutta me emme välitä siitä mitä muut ajattelevat, nautimme häpeämättömästi eteemme tarjotuista näkymistä. T: inhoamasi miestyyppi  :D  :D

[/quote]

Olen samaa mieltä. Mikään laki ei kiellä katsomasta jos hyvät rinnat ja tissivako naaman eteen tulevat. Toki, epäkohteliastahan se voi olla, mutta siksi teenkin sen huomaamattomasti.

[/quote]

Katkerat äidit tekevät kaikkensa meitä estääkseen vaikka tytärkin salaa nauttii huomiosta ..

Vierailija
46/61 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhut tyttärelle, että kiinnittää huomiota pukeutumiseensa. Katsokaa yhdessä, millaiset vaatteet sopivat rintavalle nuorelle naiselle. On toki ymmärrettävää, että tyttäresi hakee omanikäisten poikien huomiota pukeutumisellaan, mutta kannattaa myös mainita, että ne isin ikäiset miehetkin saattaa vilkuilla ja sitten puutteessa kirjoitella nettiin. Yleensä oman isän ikäisten miesten huomio tuntuu vastenmieliseltä, joten eiköhän tyttäresi ala kiinnittää huomiota pukeutumiseensa :)

Vierailija
47/61 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

I

[/quote]

Nimenomaan näin. 

[/quote]

[/quote]

Näin on. Siinä ei paljon muiden mielipide häiritse.

Mies

Vierailija
48/61 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se vika ole miehissäkään. Joitakin asioita nyt vaan katsoo vaikka ei haluaisikaan. Onnettomuuden uhrit, kuolleet, toisten misten vehkeet uimahallissa, naisten tissit ja takapuolet...

Katse vaan hakeutuu tiettyihin asioihin vaikka kuinka yrittäisi sitä estää...

On varmasti pervojakin joukossa, mutta se ei tee automaattisesti ihmisestä pervoa.

Vierailija
49/61 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ei vielä lapsia, mutta kyllä minä ainakin katson todella agressiivisesti ja vihaisesti jos joku avovaimon persettä tai tissejä katsoo. Kättä kun puristää nyrkkiin ja mulkaisee vihaisesti niin kyllä monien miesten katse kääntyy. Ja olen itse keskivertoa lihaksikkaampi ja pidempi.

Voin olla kyllä varma, että jos minulla joskus tytär niin ei ainakaan silloin miehet tissejä katsele kun olen paikalla

M27

Vierailija
50/61 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n aloituksesta saa käsityksen, että nimenomaan puseron kaula-aukko olisi paljastava, joten varmaan siksi monet kommentoivat tuota pukeutumisasiaa. Jos otsikko olis ollut esim. "häiritsee tyttäreni rintoja tuijottavat miehet" tms. niin minusta siitä saa eri kuvan.

Vierailija
51/61 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 09:29"]

I

[/quote]

Nimenomaan näin. 

[/quote]

[/quote]

Mies

[/quote]

Ja teoilla tuppaa olemaan seuraukset.

Vierailija
52/61 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 11:02"][quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 09:29"]

I

[/quote]

Nimenomaan näin. 

[/quote]

[/quote]

Mies

[/quote]

[/quote]

Ja mitäs seurauksia kaula-aukkoon tuijottamisesta on? Minulle ei ole koskaan tullut mitään vaikka tuhannet kaula-aukot olen katsellut.

Vierailija
53/61 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tytärtå mutta tos tyttiksen tissejä joku mulkaisee niin saa kyllä vastata minulle

Mies 29

Vierailija
54/61 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 10:59"]

Ap:n aloituksesta saa käsityksen, että nimenomaan puseron kaula-aukko olisi paljastava, joten varmaan siksi monet kommentoivat tuota pukeutumisasiaa. Jos otsikko olis ollut esim. "häiritsee tyttäreni rintoja tuijottavat miehet" tms. niin minusta siitä saa eri kuvan.

[/quote]

Kaula-aukosta kun puhutaan, tarkoitetaan pääntietä. Pelkkä kaula-aukko ei vielä mun mielestäni tarkoita mitään muuta kuin sitä aukko mistä pää tulee esiin =)

Vierailija
55/61 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 11:10"]Ei tytärtå mutta tos tyttiksen tissejä joku mulkaisee niin saa kyllä vastata minulle

Mies 29

[/quote]

Kunnon väkivaltainen sika siis? Ja kovin varma siitä, että voittaisit kenet vain tappelussa?

Pahoinpitelisit oikeasti ihmisen siksi, että hän katsoi tyttöystävääsi? Onko hän nyrkin ja hellan välissä?

Vierailija
56/61 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 10:47"]

Itsellä ei vielä lapsia, mutta kyllä minä ainakin katson todella agressiivisesti ja vihaisesti jos joku avovaimon persettä tai tissejä katsoo. Kättä kun puristää nyrkkiin ja mulkaisee vihaisesti niin kyllä monien miesten katse kääntyy. Ja olen itse keskivertoa lihaksikkaampi ja pidempi.

Voin olla kyllä varma, että jos minulla joskus tytär niin ei ainakaan silloin miehet tissejä katsele kun olen paikalla

M27

[/quote]

Jotenkin alkoi naurattaa kun tätä luin :D .Saako vaimo sitten kotona nyrkistä jos muut sattuu vilkuilemaan. Kerrotko mitä kulttuuria edustat, kirjoitit kuitenkin ihan luettavaa suomenkieltä.

Vierailija
57/61 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 11:10"]

Ei tytärtå mutta tos tyttiksen tissejä joku mulkaisee niin saa kyllä vastata minulle

Mies 29

[/quote]

Me tosimiehet ei ininään reagoida joten ilman vastausta jäät kukkakeppi.

Vierailija
58/61 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 11:10"]

[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 11:02"][quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 09:29"]

I

[/quote]

Nimenomaan näin. 

[/quote]

[/quote]

Mies

[/quote]

[/quote]

Ja mitäs seurauksia kaula-aukkoon tuijottamisesta on? Minulle ei ole koskaan tullut mitään vaikka tuhannet kaula-aukot olen katsellut.

[/quote]

Joskus voi tulla puntissa ahdasta, hankala keplotella kalu pystyyn julkisella paikalla, muuta seurausta ei ole tullut.

Vierailija
59/61 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 23:48"]No, tyttäreni ei todellakaan pukeudu paljastavasti ja meikkaa erittäin luonnollisesti. Mutta, ainahan vika on tytöissä/naisissa. Säkki päälle ja päähän.

[/quote]

Mutta juurihan sanoit, että miehet tuijottavat tyttäresi KAULA-AUKKOA. Miksi he sitä kaula-aukkoa tuijottelisivat, jos se ei ole yhtään avonainen?

Vierailija
60/61 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

:((

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kolme