Häiritsee tyttäreni kaula-aukkoon tuijottavat miehet
ja suurin osa keski-ikäisitä miehistä tekee sen aivan häpeämättömästi.
Hyi hemmetti!
Kommentit (61)
Jos naiset eivät halua, että heidän tissivakoaan tuijotetaan, niin onko pakko pitää sellaisia paitoja että se näkyy?
Miten te siitä katsomisesta kulutte?
[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 23:41"][quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 23:37"]
Ja tyttärellä on sellainen kaula-aukko, että siinä on tuijottamista?
Yleensähän kaula-aukko on avonainen, jos haluaa paljon näyttää.
Jos ei halua näyttää, laittaan sitten siveämmän kaula-aukon
[/quote]
Mun kokemukseni mukaan kyse on koosta, isoja rintoja ei saa piiloon vaikka olisi miten siveä kaula-aukko. Pieni/tiukka/poolokaulus päinvastoin saa rinnat näyttämään vielä suuremmilta.
Mutta ehkä sä vaan luulet että se on kaula-aukon koosta kiinni, veikkaan että sulla on A-kupit
[/quote]
En ole ap mutta tälleen itse 75A kuppikoon omaavana täytyy sanoa et kyl ne miehet tuijottaa tissejä ku tissejä jos ne on esillä. Minullekin monesti puhuessa puhutaan tisseille, ei siis minulle.
Muistan ikuisesti kun olimme kerran risteilyllä niin siellä oli nuori neito n. 15v. jolla oli suorastaan järkyttävän suuret tissit ja tietysti oli valinnut paidan jossa oli mega suuri kaula-aukko joten ne tissit tuli suorastaan silmille ja minun jopa naisena oli vaikea olla tuijottamatta.
Mieskin niitä vilkaisi ja sitten ihan naamasta näki että säikähti kun huomasi että kyseessä oli niin nuori tyttö. Sanoin miehelle että minäkin jäi niitä äsken vahingossa tuijottamaan ja eihän noita voi olla huomaamatta.
Jos on sellainen paita päällä, jossa tissit on tyrkyllä, niin vaikeaa on olla tuijottamatta. Muistan oman kaverini lukioajoilta, jolla oli aina puolet rinnoista esillä, ja samanikäisenä tyttönä piti ihan tietoisesti yrittää olla tuijottamatta. Ja hän kyllä selvästi nautti, kun miehet (opet mukaanlukien) avoimesti toljotti. Tuon ikäisinähän monet nuoret naiset rupeavat kaipaamaan miesten huomiota ja pukeutuvat sen mukaisesti.
[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 06:11"]
[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 23:56"]
[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 23:49"]
Osta hänelle nättejä, isoja kaulahuiveja: esim. tuubihuiveja.
[/quote]
Käyttää kyllä huiveja hyvin usein. Tänään äitienpäivälounaalla ei ollut, hyvä etten heittänyt yhtä kaksosten isää perunalla =) Ja kaula-aukko oli ihan siveä pyöreä mutta rinnat valitettavasti kokoa 75 F
[/quote]
Ne tyttäresi rinnat ovat jo alkaneet hiukan roikkumaan, nyt olisi viime hetket opettaa kunnon rintaliivien merkitys. Saattaa tosin olla että (äidin)perimää vastaan on turha tyttären taistella. Terv. kaksosten isä.
[/quote]
Hei reppanana kaksosten isä! Tyttärelläni on kunnolliset liivit mutta tottakai tuonkokoiset rinnat jossain vaiheessa alkaa roikkua, so? Äidillään on muuten pienet rinnat(B) mutta helvetin kiukkunen luonne.
ap
[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 07:27"]
Joo kyllä se tuijottelu loppuu kun saa jäätävän katseen takaisin ja palauttaa ne vanhat ukot maanpinnalle ettei nuorta tyttöä kiinnosta mikään ukki. Sano sille tytölle, että voi kysyä kovaan ääneen mitä ne sedät tuijottelee. :D Saattaisi nolottaa jos vaimo mukana.
[/quote]
Jos vaimo on av-mamma, hän varmaankin syyttäisi tissien omistajaa, ei tietenkään miestään. Siis siksihän naisella on rinnat että niitä saa tuijottaa=)
Ujolle nuorelle tytölle ei takuulla ole helppoa tuijottaa jäätävästi ketään.
Eikö se kaulaaukko voisi olla pienempi,kaikki miehet takulla eivät katsoo,mutta onhan se 16 vuotias vielä lapsi,ja monet ovat piilopedareita eivätkä itse myöntävät..valitettavasti katso nyt kuka Eurovisuissa voittii... Eikö tää kerro yhteiskunnan mieltymyksestä??? En tuomitse ketään ja saa ihmiset esintyä...mutta voittii yleisön äänestyksellä! Millainen yhteiskunta sellaisia arvoja-kaulaaukkopiiloon,koska kunnioittamalla kehomme autamme muita myös valita muu kun alamailmaan arvoja.
jotta näkisi kaikki tuijotukset pitää omankin pään vilkuilla ympärille ja siten osa miesten tuiotuksesta johtuu, että miettii mitähän tuo etsii.
[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 08:11"]
[/quote]
Minä olin nuorena aika ujo, siksi en uskaltanut tarkkaan pitää silmällä, mitä ne miehet oikein katsovat. Siksi en tähän elettyyn ikään olen niitä kiusallisia tissinvahtaajia huomannut, kun en ole koskaan tottunut seuraamaan, mihin miehen katsovat.
[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 07:42"]
En ole ap mutta tälleen itse 75A kuppikoon omaavana täytyy sanoa et kyl ne miehet tuijottaa tissejä ku tissejä jos ne on esillä. Minullekin monesti puhuessa puhutaan tisseille, ei siis minulle.
[/quote]
Nyt täytyy kyllä ihmetellä, miten on mahdollista että sinä itse olet jotenkin niin huomaamaton, että enemmän vaatimattomille tisseillesi puhutaan kuin sinulle? Vai olisko juuri sinulla niin "jäätävä katse", että miehet eivät rohkene katsoa ylemmäs?
T. Se 75G-kokoa käyttävä, jota ei ole koskaan tissien tuijottajat häirinneet.
Jospa tämä on jo sen verran kunnioitettava koko, että eivät uskalla edes katsoa?
[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 08:28"]
[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 08:11"]
[/quote]
Minä olin nuorena aika ujo, siksi en uskaltanut tarkkaan pitää silmällä, mitä ne miehet oikein katsovat. Siksi en tähän elettyyn ikään olen niitä kiusallisia tissinvahtaajia huomannut, kun en ole koskaan tottunut seuraamaan, mihin miehen katsovat.
[/quote]
Mutta sivusta katsoja takuulla huomaa. Ja tajuaa
Itselläni on kuppikoko 75B eikä mulla ole mitään tissivakoa. Joskus joku tanssittaja on vaivihkaa kuikuillut rintojen väliin kun päällä on ollut jotain hieman(lue HIEMAN, ei napaan asti aukinainen) avonaisempaa. Olen pokkana todennut ettei sieltä mitään näy.
Jumalauta että on taas lukutaidotonta porukkaa liikkeellä. Johan ap sanoi, että tyttö pukeutuu normaalisti eikä paljastavasti. Kas kummaa että taas eka reaktio oli että vika on tytön pukeutumisessa, eikä miehissä.
On eri asia jos mies vilkaisee kuin jos hän tuijottaa. Mies automaattisesti näkee naisten muodot ja heidän on periaatteessa pakko katsoa, mutta se on miehestä kiinni jääkö hän tuijottamaan.
Itse en tykkää että rintavakoni pilkottaa, mutta kyllä miehet silti kattoo vaikkei mitään paistaisi (olen vetävännököinen ja sopusuhtainen), ja sille ei vaan voi mitään. Jos rintavako paistaa tai rinnat ovat ihan rohkeasti esillä niin voit takuuvarmasti odottaa rutkasti enemmän (kiusallisia) katseita. Ne on miehiä, koittakaa ymmärtää.
Rintavakoa ei voi olla katsomatta kuului se sitten 16-vuotiaalle tai 86-vuotiaalle. Jos täysin normaalista rintojen vilkaisusta saa mielessään taiottua pedofiliaa, on kyllä koko pedofilian käsite aivan hukassa, pedarit kun nimenomaan EIVÄT kiihotu rinnoista tai muista naiseuden merkeistä.
Tuijottaminen niin että katseen kohde huomaa ja häiriintyy on tietenkin moukkamaista. Mutta kaupunkiumpäristössä elävän ihmisen ei pitäisi vetää hernettä nenään siitä, jos muut ihmiset katsovat häntä. Niin ihmiset tekevät, katselevat toisiaan. Jos sellainen ahdistaa, suosittelen maaseudulle muuttamista.
Ja miehet tulevat jatkamaan rintojen katselemista niin kauan kuin ihmislaji elää. Siihen ei valitettavasti tuohtumjsella, perunoiden heittelyllä ja aiheen kauhistelulla vauva-foorumilla voi vaikuttaa yhtään mitään. Tai jos luulee voivansa, ennustan turhautunutta ja katkeraa elämää.
[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 08:40"]
On eri asia jos mies vilkaisee kuin jos hän tuijottaa. Mies automaattisesti näkee naisten muodot ja heidän on periaatteessa pakko katsoa, mutta se on miehestä kiinni jääkö hän tuijottamaan.
I
[/quote]
Nimenomaan näin.
Metron tungoksessa ihan siisti aikuinen mies tuijotti suoraan yläpuolelta tyttäreni rintoihin, huomasi myös minun mulkoiluni mutta ei antanut sen mitenkään häiritä. Tätä miestyyppiä inhoan yli kaiken.
[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 08:04"]
[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 06:11"]
[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 23:56"]
[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 23:49"]
Osta hänelle nättejä, isoja kaulahuiveja: esim. tuubihuiveja.
[/quote]
Käyttää kyllä huiveja hyvin usein. Tänään äitienpäivälounaalla ei ollut, hyvä etten heittänyt yhtä kaksosten isää perunalla =) Ja kaula-aukko oli ihan siveä pyöreä mutta rinnat valitettavasti kokoa 75 F
[/quote]
Ne tyttäresi rinnat ovat jo alkaneet hiukan roikkumaan, nyt olisi viime hetket opettaa kunnon rintaliivien merkitys. Saattaa tosin olla että (äidin)perimää vastaan on turha tyttären taistella. Terv. kaksosten isä.
[/quote]
Hei reppanana kaksosten isä! Tyttärelläni on kunnolliset liivit mutta tottakai tuonkokoiset rinnat jossain vaiheessa alkaa roikkua, so? Äidillään on muuten pienet rinnat(B) mutta helvetin kiukkunen luonne.
ap
[/quote]
So.. kannattaa tyttärenkin huomiosta nauttia kun joku vielä viitsii tuijotella, eihän niitä roikkopusseja sitten vanhemmalla iällä kukaan halua edes katsoa. Vaimokin sai illalla munaa kun muistelin tyttäresi kiihottavia mutta hieman jo valahtaneita tissejä. Vieläkös tytär selviytyy lyijykynätestistä ? Ai niin, pienirintaiset tosiaan ovat monasti hieman happamia luonteita, niitä kun ei miehetkään huomioi samallalailla kuin uhkeampia kanssasisariaan.
[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 08:50"]
[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 08:40"]
I
[/quote]
Nimenomaan näin.
Metron tungoksessa ihan siisti aikuinen mies tuijotti suoraan yläpuolelta tyttäreni rintoihin, huomasi myös minun mulkoiluni mutta ei antanut sen mitenkään häiritä. Tätä miestyyppiä inhoan yli kaiken.
[/quote]
Mutta me emme välitä siitä mitä muut ajattelevat, nautimme häpeämättömästi eteemme tarjotuista näkymistä. T: inhoamasi miestyyppi :D :D
Joo kyllä se tuijottelu loppuu kun saa jäätävän katseen takaisin ja palauttaa ne vanhat ukot maanpinnalle ettei nuorta tyttöä kiinnosta mikään ukki. Sano sille tytölle, että voi kysyä kovaan ääneen mitä ne sedät tuijottelee. :D Saattaisi nolottaa jos vaimo mukana.