Oletko onnellinen, että saat olla äiti?
Kommentit (27)
Olen onnellinen ja kiitollinen. Ihmettelen päivittäin hyvää tuuriani. Lapsenikin ovat kerta kaikkiaan ihmeellisen ihania :).
Olen. Meillä kolme hoidoilla tehtyä lasta, joista kaksi vanhinta jo koululaisia. Päivääkään ei kulu, etten miettisi miten onnellinen olen lapsistani. Usein hämmästelen miten juuri minä olenkin saanut nämä ihanat lapset itselleni. Heissä on elämäni tarkoitus ja merkitys.
En ole. Olisin mieluummin lapseton.
Olen ja myös siitä että saan olla elossa.
Tietenkin, vaikka rankkaakin välillä on ollut. Silti päivääkään en vaihtaisi pois, n ne niin ihania <3
En erityisen onnellinen mutta en onnetonkaan. Olen ihan tyytyväinen elämääni, mutta olisin luultavasti ilman lapsiakin: elämä vain olisi hyvin erilaista, enemmän matkustelua ja aikuisten kivaa... En koe äitiyttä mitenkään kutsumuksekseni. Jos ei olisi tullut lapsia luonnollisesti, en olisi edes harkinnut mitään lapsettomuushoitoja.
Olen. Vaikka lapset ovat sairastaneet vakavasti, niin päivääkään en vaihtaisi. Rakastan lapsiani erittäin paljon.
Olen todellakin. Lapset on jo teini-ikäisiä ja välillä tosi rasittavia. Silti olen kiitollinen ja onnellinen, että olen äiti.
Olen onnellinen kun sain yhden lapsen mikä ei ollut itsestäänselvyys. Aika on mennyt liian nopeasti ja tänävuonna lapsi 18 v.
Olen! Olen erittäin onnellinen että minulla on lapsia! Meidän suvussa on paljon lapsettomuustapauksia, joten olenerityisen onnellinen saadessani olla äiti. Meillä on neljä lasta melko isoilla ikäeroilla. Onnellinen heistä jokaisesta!
Olen. Kiitollinen ja äärettömän ylpeä 4 lapsesta jotka ovat kasvattaneet minusta äidin:D
Itse olin vanhempieni ainokainen 8 km jälkeen ja omalle kohdallekin osui 4 km. Ehkä tätä siksi osaa arvostaa, vanhemmillenikin oli suuri ilo kokea ison lapsikatraan hälinä mitä itse haaveilivat jo aikoinaan mutta jäivät ilman.
Olen hyvin onnellinen siitä, ettei minulla ole lapsia. Millään aikaisemmalla aikakaudella en olisi voinut elää yhtä hyvää ja itseni näköistä elämää kuin nyt voin.
Olen onnellinen ja kiitollinen. Sekä lapsista, että omasta, lasten sekä muiden läheisten terveydestä. Kiitos.
Olen hyvin onnellinen ja kiitollinen. Onnellinen olen lapsistani ollut aina, mutta olen saanut heidät helposti eikä meillä ole ollut ongelmia. Hyvää tuuria siis. Nykyään olen töissä paikassa, jossa näkee sen toisenkin puolen, eli lasten sairastelun ja perheen huolen. Sen myötä kiitollisuus elämästä yleensä on kasvanut kovasti. Nykyään tuntuu ettei mikään oikeasti ole tärkeämpää, kuin lapsen terveys.
Olen onnellinen 34 ja 32 vuotiaiden mamma. Minulta on nuorena leikattu vaikea ja laajalle levinnyt endometrioosi. Leikkauksen jälkeen lääkäri kertoi, että raskaus on erittäin epätodennäköinen. Olen tyytyväinen että minut leikkasi loistava lääkäri, tulos puhuu puolestaan! Sama gynekologi oli ensimmäisessä synnytyksessä lääkärinäni, molemmat itkimme onnesta!
Olen hyvin onnellinen ja kiitollinen pojastani :) Ihanaa olla äiti.
Olen. Minulla yksi 2,5 vuotias tytär. Toista yritetty kohta kaksi vuotta. Päivä päivältä kiitollisuus lapsestani kasvaa. Olen niin onnellinen, että olen äiti. On niin ihanaa olla äiti!
Äitiyttä arvostaa aivan eri tavalla kun ymmärtää ettei se ole itsestäänselvyys.