Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko suomalainen mies todellakin ennemmin sinkku kuin ylipainoisen aviomies?

Vierailija
17.12.2020 |

Kun tuntuu nuo tyrneemmätkin tädit olevan aviossa järjestäin.

Kommentit (78)

Vierailija
61/78 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

72 prosenttia yli 30-vuotaista miehistä on ylipainoisia. Eli harvalla on varaa valittaa naisten painosta.

Moniko todellisuudessa valittaa? Vaikka olisin itse ylipainoinen, niin pitääkö minun kokea ylipainoinen kiinnostavaksi?

Eli itse pn läski, mutta dissaa läskejä? Tähän olen törmännyt usein. Läskit miehet dissaa läskejä naisia. Hoikka nainen on statussymboli.

Vierailija
62/78 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

72 prosenttia yli 30-vuotaista miehistä on ylipainoisia. Eli harvalla on varaa valittaa naisten painosta.

Moniko todellisuudessa valittaa? Vaikka olisin itse ylipainoinen, niin pitääkö minun kokea ylipainoinen kiinnostavaksi?

Eli itse pn läski, mutta dissaa läskejä? Tähän olen törmännyt usein. Läskit miehet dissaa läskejä naisia. Hoikka nainen on statussymboli.

Läski on ruma nimitys, haukkumasana. Ei kuulu fiksun ihmisen sanavarastoon. Vai onko sinusta oikein, että lapset ja nuoret koulussa nimittelevät toisiaan läskeiksi? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/78 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööh. Mihin parisuhdetta oikeasti tarvitsee?

Yksin ei tarvitse tehdä kompromisseja?

Vierailija
64/78 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te joka toisessa ketjussa valitatte sitä että naista ei löydy , koska naiset on kranttuja ja joka toisessa haukutte naisten ulkonäön? Ristiriitaista.

Jos kerta naiset täällä on näin huonoja teidän mielestänne, niin kehottaisin lähtemään ulkomaille. Aasiassa ei ole läskejä naisia. Melko edulliseen hankintahintaan saatte sieltä hoikan, nuoren ja kauniin naisen. Ylläpito sitten maksaa, elättäminen kuuluu diiliin.

Vierailija
65/78 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulimiesten naisvihaketju. Naisettomat jämämiehet haukkuvat ja arvostelevat naisia

hästäg naisvihanäkyväksi

Haista v*ttu ulinainen!

Oivoi. Tuliko nyt paha mieli....yhyyyy...byhyy....ymmärrän, ei ole kiva olla naiseton jämämies.

Vierailija
66/78 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kaipaa seuraa, ei ole juurikaan mielenkiintoa naisiin tai muihin ihmisiin. Mieluummin yksin harrastusten parissa. Joka päivä saa pitää hauskaa ilman arvostelua ja murheita.

M34

Vierailija
67/78 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä naisena olisin mieluummin sinkku kuin parisuhteessa miehen kanssa, jota en pidä puoleensavetävänä ja seksikkäänä, joten todellakin suon myös miehille vapauden olla vain ja ainoastaan sellaisen naisen kanssa, jota pitävät haluttavana.

t. Ylipainoinen n

Vierailija
68/78 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä naisena olisin mieluummin sinkku kuin parisuhteessa miehen kanssa, jota en pidä puoleensavetävänä ja seksikkäänä, joten todellakin suon myös miehille vapauden olla vain ja ainoastaan sellaisen naisen kanssa, jota pitävät haluttavana.

t. Ylipainoinen n

Mutta kaikkein mieluiten olisit hoikka ja parisuhteessa.

Vierailija
69/78 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen, mutta vastaan nyt kumminkin. Tykkään itse syödä terveellisesti ja pitää huolta kunnostani, joten toivoisin samaa myös kumppaniltani. Ei sen kumppanin tarvitse nyt miltään kreikkalaiselta jumalalta näyttää, mutta kyllä jonkin moinen kiinnostus omasta terveydestä on tärkeää.

Vierailija
70/78 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. Ylipainoinen n

Mutta kaikkein mieluiten olisit hoikka ja parisuhteessa.

Olen parisuhteessa. En laihduta eli tavoitteeni ei ole olla hoikka.

Vierailija
71/78 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä naisenakaan halua todella ylipainoista miestä. Oma bmi on vajaa 20, joten elintavat on jo luultavasti ihan erilaiset. Vaikka himokuntoilija en olekaan. Valitettavasti vaan niin moni on jo ylipainoinen, niin miehissä kuin naisissa. Toki se bmi ei vielä kaikkea kerro. Nytkin on tapailussa mies joka on sen mukaan merkittävästi ylipainoinen. On todella pitkä ja lihaksikas, harrastaa urheilua seuratasolla.

Ei BMI kaikkea kerro, mutta jos lukema huitelee jossain siellä kolmen kympin yläpuolella niin onhan sitä vastamakkaraa silloin jokaisella. Vaikka mukamas jokaisella ne on vaan ne treenatut lihakset jotka painaa...

Vierailija
72/78 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ei ihan helpolla heivaa lihistä pihalle varsinkin jos on jo skäiväreitä mutta jos muija on valmiiksi läski niin hyllylle jää.

Tuo on varmasti totta. En voisi kuvitella jättäväni vaimoani, vaikka hän lihoisikin kuinka paljon tahansa, mutta "parinmuodostusvaiheessa" ulkonäöllä on paljonkin merkitystä ja mahdollinen raju ylipaino olisi kyllä itselleni liikaa. On eri asia jos ylipainoa tulee lasten ja hormonimuutosten myötä tms., mutta koska ennen ei ylipainoisia juuri ollut, voi päätellä ylipainon syynä lähes kaikissa tapauksissa olevan elintapojen, ja en voisi kuvitella perustavani perhettä naisen kanssa, joka ei huolehdi edes itsestään. Ja joka huolehtii itsestään ennen lapsia, pysyy todennäköisemmin terveenä ja "kuosissa" myös lasten synnyttyä, jatkaen terveitä elämäntapojaan.

Vierailija
73/78 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aapinen12 kirjoitti:

Käyttäjä37185 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkuus on parempaa kuin huono puoliso. Naisilta ei vaadita juuri mitään. Yrittäkää nyt ja edes se pirun paino pitää kurissa.

Naiset useammin pitävät painonsa normaalin rajoissa kuin miehet, älkää miehet levitkö kuin pullataikina ja kaljapullo kädessä piipittäkö, kuinka mieheltä vaaditaan niin paljon.

Mihinkähän tämä perustuu? Kyllä kun kylillä kävelee, niin juuri tämä pullea nainen ja normaalikokoinen mies -yhdistelmä tuntuu olevan sellainen standardi. Vasta kun ikää alkaa olla merkittävästi, niin molemmat alkaa paksuuntua. Myös lähes poikkeuksetta naiset päästävät itsensä leviämään hallitsemattomasti viimeistään siinä vaiheessa kun lapsi syntyy. Jotenkin Suomessa on sellainen vääristynyt kuva, että itsensä pitää saada pumpattua sairaalloisen täyteen läskiä silloin kun on raskaana. Niistä kiloista ei sitten yleensä päästä enää eroon.

Aiheuttaako raskaus lihomista hormonaalisista syistä vai miksi, kun toisethan ovat melko hoikkia jo pian synnytyksen jälkeen? Vai onko raskaus aika, jolloin toisilla kontrolli katoaa, kun on "muutenkin iso" ja lisäkilot esim. mässäilyn myötä menevät siinä vaiheessa raskauden piikkiin? Kylmä suihku ainakin miehelle tosin tullee siinä vaiheessa, kun ne ekstrakilot jäävät pysyvämmin, vaikka synnytyksestä on jo kauan.

Vierailija
74/78 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aapinen12 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joillekin miehille paino tuntuu olevan todella tärkeä kriteeri, joillekin taas ei. En itsekään huoli ketään rasvaprosentin syynääjää koska heikolla pohjalla on suhde sellaisen kanssa. Kohtuullisten elämäntapojen pitäisi riittää.

Eipä tässä mistään kohtuullista elämäntavoista varmaan kukaan ole valittanutkaan. Ylipainoisen elintavat eivät ole kohtuullisia. Kyllä siinä saa sairaalloisesti sitä mässyä tunkea naamaansa ja olla välittämättä omasta hyvinvoinnistaan, että ylipainoiseksi pääsee.

Jaså. Eli te miehet olette niistä elämäntavoista huolissanne? Myönnä vaan reilusti, että ulkonäöstä. Teille on ihan sama naisen elämäntavat, kunhan on kaunis ja hoikka ja nuori.

Miellyttävä ulkonäkö on ykköskriteeri siinä, että kiinnostus voi ylipäätään syntyä, eli kukapa haluaisi perustaa perhettä ihmisen kanssa, jota ei voisi edes kuvitella haluavansa suudella tms., mutta totta kai elämäntavoilla on merkitystä, kun elämänkumppania etsitään. Elämäntavat kun vaikuttavat omaan ja koko perheen terveyteen, ja tietysti myös ulkonäköön, mikä on tärkeää.

Vierailija
75/78 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aapinen12 kirjoitti:

Käyttäjä37185 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkuus on parempaa kuin huono puoliso. Naisilta ei vaadita juuri mitään. Yrittäkää nyt ja edes se pirun paino pitää kurissa.

Naiset useammin pitävät painonsa normaalin rajoissa kuin miehet, älkää miehet levitkö kuin pullataikina ja kaljapullo kädessä piipittäkö, kuinka mieheltä vaaditaan niin paljon.

Mihinkähän tämä perustuu? Kyllä kun kylillä kävelee, niin juuri tämä pullea nainen ja normaalikokoinen mies -yhdistelmä tuntuu olevan sellainen standardi. Vasta kun ikää alkaa olla merkittävästi, niin molemmat alkaa paksuuntua. Myös lähes poikkeuksetta naiset päästävät itsensä leviämään hallitsemattomasti viimeistään siinä vaiheessa kun lapsi syntyy. Jotenkin Suomessa on sellainen vääristynyt kuva, että itsensä pitää saada pumpattua sairaalloisen täyteen läskiä silloin kun on raskaana. Niistä kiloista ei sitten yleensä päästä enää eroon.

Aiheuttaako raskaus lihomista hormonaalisista syistä vai miksi, kun toisethan ovat melko hoikkia jo pian synnytyksen jälkeen? Vai onko raskaus aika, jolloin toisilla kontrolli katoaa, kun on "muutenkin iso" ja lisäkilot esim. mässäilyn myötä menevät siinä vaiheessa raskauden piikkiin? Kylmä suihku ainakin miehelle tosin tullee siinä vaiheessa, kun ne ekstrakilot jäävät pysyvämmin, vaikka synnytyksestä on jo kauan.

Itsellä raskauskilot lähti kaikkien kolmen synnytyksen jälkeen 1-4 kk aikana aina pois. Mutta muuten lihoin sitten yli 10 kg kun oli kolme pinetä lasta kotona hoidettavana. Olettaisin syyksi

- univaje. Kahdella lapsista oli pitkäiaikais sairauksia joiden seurauksena meni vuosia niin etten saanut nukkua kuin maksimissaan yhden 3-4 tunni; pätkän ja sitten muutamia tunteja lisää pienissä pätkissä. Univaje tunnetusti lihottaa. Väsymykseen tuli syötyä kun sitä sentään pystyi tekemään vaikkei sanautkaan nukkua. Ja lisäksi univaje sotkee hormooni toimintaa. Eli jos toivot vaimosi /itsesi laihtuvan niin koeta ensimmäiseksi huolehtia hyvästä nukkumisesta

- lapsille piti laittaa usein ruokaa joten tuli sitten itsekkin syötyä ehkä useammin mitä ennen.

- oma ikä. Monilla ihmisillä painoa pyrkii kertymään vanhemmiten. Itsekkin sain syödä nuorena mitä vain ja paino pysyi alle 50kg. Nykyään tuntuu että lihon jo ruuan näkemisestäkin.

Vierailija
76/78 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokainen kyllä keksii tekosyitä kiloille, ja vielä enemmän miksi ei voi laihtua.

Vierailija
77/78 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jokainen kyllä keksii tekosyitä kiloille, ja vielä enemmän miksi ei voi laihtua.

Paitsi me, jotka emme näe yhtään mitään tarvetta keksiä sen paremmin syitä kuin tekosyitä. On aivan yhdentekevää, mitä ajattelet painostani. Niin kauan kuin itse rakastan itseäni ja elämääni ja saan ja annan rakkautta, anonyymin trollin mielipiteellä ei ole pienintäkään merkitystä.

Vierailija
78/78 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavilla naisillahan on paljon vientiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme