Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Masentaa kun ilman meikkiä en ole minkään näköinen:(

Vierailija
17.12.2020 |

Kyllä tuo meikki huijaa ihmisiä toden teolla. Kun poistan meikin, olen kuin tyhjä taulu. Näkymättömät kulmakarvat ja ripset, epätasainen iho, tummat silmänaluset... en oikeasti kehtaa mennä ilman meikkiä ovesta ulos. Olen oikea kaunotar meikillä. Tuntuu kamalalta huijata ihmisiä näin. Ja monet sanovat kuinka kaunis olen. Näkisivätpä minut meikittä niin voisi olla toinen ääni kellossa.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta tuo hassu ja kasvata itsetuntoasi.

Vierailija
2/37 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet aivan varmasti jonkin näköinen ilman meikkiäkin. Luulenpa, että jopa kauniin näköinen. Kaunishan voi olla muutenkin kuin perinteisellä missityylillä tms. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilepa kerran näyttäytyä ilman meikkiä. Saatat yllättyä. 

Vierailija
4/37 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et olisi koskaan alkanut meikata niin paljon kuin nyt, olisi aivan varmasti tyytyväinen ulkonäköösi.

Käsitäthän, että meikattuna olet vain pelkkää kulissia kaikille.

Vierailija
5/37 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kelpaat. Laitetaan huppu päähän.

Vierailija
6/37 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole samoja ongelmia ja huolia kuin ap:lla.

Koko ikänäni en ole käyttänyt muuta meikkiä, kuin sipaisun ripsiväriä ja nyppinyt kulmani.

Ei masenna katsoa peiliin luonnollista itseäni.

Vierailija
7/37 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on murrosikäisenä aloittanut kasvojen tuhoamisen erilaisillä meikeillä ja niiden lisäaineilla, en yhtään ihmettele, jos peilistä katsoo vastaan kulunut ja väsähtänyt naama.

Vierailija
8/37 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos menen töihin ilman meikkiä, pomo patistaa kotiin kun luulee, että olen sairas.

T. Kalpeanaama

Vierailija
9/37 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu.

Olen kyllä väjentänyt meikkaamista, käytän peitevoidetta, kulmakynää, ripsaria ja värillistä huulivoidetta. Ne oltava vähintään.

Olen kyllä kulkenut meikittä, ja reaktiot ei kovin mairittelevia, on kysytty olenko sairaana. Kiva.

Vierailija
10/37 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa kehittäisit muita ominaisuuksia? Niitäkin varmaan on, mutta jotta ulkonäkö ei olisi ensimmäinen kommentoitava asia.

Vierailija
11/37 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meikki ole mitään taika-ainetta, se korostaa parhaita puolia. Olet varmasti kaunis ilmankin.

Vierailija
12/37 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten huijaat itseäsi. Uskottelet, että vain pakkelit naamassa olet kaunis. Epäilen vahvasti, että se ei ole totta. Sinun pitää vain uskaltaa nähdä luonnollinen kauneutesi. 

Vierailija
13/37 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä toinen samanlainen. Se on aikamoinen kierre. Minulla myös todella pitkät eipset mutta vaaleat, samoin kulmat vaaleat. Pelkällä ripsivärillä ja kulmavärillä olen täysin erinäköinen ja moni kehuu kauniiksi ja näyttäväksi. Olen helpottanut oloani värjäämällä ripseni ja kulmani kevyesti kestovärillä, silloin kontrasti ei ole niin suuri.

Vierailija
14/37 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saikkua sitten vaan ja kotiin lorvimaan niin kuin 100000 muutakin masentunutta

Vierailija
15/37 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa on aika valjun näköisiä ilman meikkiä. Mitä sitten?

Vierailija
16/37 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole viitsinyt edes opetella meikkaamaan, kun sitä saisi sitten olla tekemässä joka päivä jos meikin kanssa näyttääkin ”paremmalta”. :D Helpottaa myös (ainakin omalla kohdallani) itsensä vertailemista muihin, kun voi aina ajatella ”no toi näyttää noin hyvältä vaan sen takia kun sillä on meikkiä!”

Vierailija
17/37 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestovärjää ripset ja kulmat. Epäilen myös vahvasti, että olet kaunis ilman meikkiäkin jos kerran meikin kanssa olet kaunotar. Kaunottaren määrittää aika pitkälti luusto, jota taas ei meikillä tyhjästä taiota. Olet vain tottunut näyttämään siltä, miltä näytät meikin kanssa. Itselläni oli sama, mutta nyt koronan myötä olen vähentänyt pakkelia ja olen kyllä tyytyväinen. Ihokin voi paremmin.

Vierailija
18/37 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Posin kautta: Kauneus on katoavaa, rumuus pysyvää.

Vierailija
19/37 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, minä taas olen tyytyväinen, että vaikka olen luonnostani melkoisenkin ruma, minusta edes saa meikillä aika hyvän näköisen. Ei yhtään häiritse "huijata" ihmisiä. Ei se minusta edes ole mitään huijaamista, sen enempää kuin vaatteisiin pukeutuminen on huijaamista.

Vierailija
20/37 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luota vaan siihen, että näytät upealta meikittäkin! Sellaisena luottavaisen iloisena ja onnellisena silmät säihkyen kaikki ovat kauniita!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yhdeksän