Masentaa kun ilman meikkiä en ole minkään näköinen:(
Kyllä tuo meikki huijaa ihmisiä toden teolla. Kun poistan meikin, olen kuin tyhjä taulu. Näkymättömät kulmakarvat ja ripset, epätasainen iho, tummat silmänaluset... en oikeasti kehtaa mennä ilman meikkiä ovesta ulos. Olen oikea kaunotar meikillä. Tuntuu kamalalta huijata ihmisiä näin. Ja monet sanovat kuinka kaunis olen. Näkisivätpä minut meikittä niin voisi olla toinen ääni kellossa.
Kommentit (37)
Olet Ap kaunis ilman meikkiäkin. Todellinen kauneus tulee sydämestä ja se näkyy silmistä.
Vierailija kirjoitti:
Kestovärjää ripset ja kulmat. Epäilen myös vahvasti, että olet kaunis ilman meikkiäkin jos kerran meikin kanssa olet kaunotar. Kaunottaren määrittää aika pitkälti luusto, jota taas ei meikillä tyhjästä taiota. Olet vain tottunut näyttämään siltä, miltä näytät meikin kanssa. Itselläni oli sama, mutta nyt koronan myötä olen vähentänyt pakkelia ja olen kyllä tyytyväinen. Ihokin voi paremmin.
Illuusio vahvasta kasvojen luustosta on erityisen helppo taikoa meikillä. Toki jos on esim. todella ylipainoineen pulleronaama, ei siihen mitkään varjostukset ja korostukset riitä peittämään pullotuksia ja roikkumisia, mutta jos on itseni kaltainen aivan pirteetön perus taikinanaama, niin päälle saa maalattua aika minkä muotoiset kasvot tahansa. Esim. pyöreän naiselliset tai androgyynin kulmikkaat. Itse tykkään vähän dramaattisemmasta lookista joten meikkaan niin että näyttää että mulla olisi kulmikkaaat vahvat leukaperät ja todella korkeat poskipäät.
Vierailija kirjoitti:
Jos menen töihin ilman meikkiä, pomo patistaa kotiin kun luulee, että olen sairas.
T. Kalpeanaama
Vingut ihan tosissasi jostain kalpeasta naamasta? Mitä hittoa...
Oh sitä järviraikasta naista. Meikki on kaunista mutta tosiasiassa mies näkee meikin läpi. Nainen joka ajattelee meikin kaunistavan, meikkaa tosiaan itseään varten, se on koriste jo valmiiksi houkuttavan päällä.
Naisten kannattaa jo nuorina tajuta että he kyllä ovat miesten mielestä kauniita, jokainen tavallaan.
Oikeasti miehet eivät koskaan arvostele kovin paljon naisia keskenään koska jokainen mies tietää että helpointa on loukata toista miestä arvostelemalla hänen naismakuaan. Variaatioita on niin paljon että kannattaa kehua kaikkia muutenkin.
Miesten naisten nälästähän kaikki on kiinni, tasa-arvokin. Keksinnöt ja edistys tulee siinä sivussa kunhan vaan on kauniita naisia ja siis naisia kaikkialla, kaikki kauniita niin hommat kyllä hoituu
Moni on myös ilman meikkiä, vielä kauniimpia.
Ajattele nii, et meikki on tavallaan kui rusetti lahjapaketissa, se näyttää tietenki kivemmalta, mut ei sitä tarvii. Kokeile vaikka asteittain vähentää meikkausta, ja liikkuu ihmisten ilmoilla. Tolleen hitaasti ku etenet, nii ajan myötä saatat oppii hyväksyy ittes sellasena ku oot. :) Tsemppii!
Vierailija kirjoitti:
Minä näytän kuulemma mieheltä ilman meikkiä. Helpompi kulkea meikki naamassa, kuin olla arvostelun kohteena.
Sama. Mulla on todella leveät ja kulmikkaat leukaperät ja voimakas nenä, syvällä olevat viirut silmät. Kun on lyhyt tukka, näytän aivan mieheltä ilman meikkiä, kuulemma aika hotilta mieheltä :\ 177 cm pituus ei auta asiaa. Niinpä kyllä meikkaan aina paitsi mökillä ja yritän pitää hiuksetkn naisellisina. En halua että mieheni joutuu häpeämään kun taas luultaisiin meitä homopariksi kuten on joskus käynyt kun olen kulkenut hänen kanssa meikiittä ja rennoissa vaatteissa kuten huppari + farkut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kestovärjää ripset ja kulmat. Epäilen myös vahvasti, että olet kaunis ilman meikkiäkin jos kerran meikin kanssa olet kaunotar. Kaunottaren määrittää aika pitkälti luusto, jota taas ei meikillä tyhjästä taiota. Olet vain tottunut näyttämään siltä, miltä näytät meikin kanssa. Itselläni oli sama, mutta nyt koronan myötä olen vähentänyt pakkelia ja olen kyllä tyytyväinen. Ihokin voi paremmin.
Illuusio vahvasta kasvojen luustosta on erityisen helppo taikoa meikillä. Toki jos on esim. todella ylipainoineen pulleronaama, ei siihen mitkään varjostukset ja korostukset riitä peittämään pullotuksia ja roikkumisia, mutta jos on itseni kaltainen aivan pirteetön perus taikinanaama, niin päälle saa maalattua aika minkä muotoiset kasvot tahansa. Esim. pyöreän naiselliset tai androgyynin kulmikkaat. Itse tykkään vähän dramaattisemmasta lookista joten meikkaan niin että näyttää että mulla olisi kulmikkaaat vahvat leukaperät ja todella korkeat poskipäät.
No helppo ja helppo. Jos on vaikka kaksoisleukaa, pieni leuka tai iso nenä jne. niin ei sitä contourilla ihan kovin paljoa muokata. Ehkä jossain tietyssä valossa ja kulmassa voi näyttää dramaattiseltakin erolta mutta oikeassa elämässä ne oikeat kasvon rakenteet kyllä näkee meikistä huolimatta. Kuvissahan tuota illuusiota on helpompi saada.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä näytän kuulemma mieheltä ilman meikkiä. Helpompi kulkea meikki naamassa, kuin olla arvostelun kohteena.
Sama. Mulla on todella leveät ja kulmikkaat leukaperät ja voimakas nenä, syvällä olevat viirut silmät. Kun on lyhyt tukka, näytän aivan mieheltä ilman meikkiä, kuulemma aika hotilta mieheltä :\ 177 cm pituus ei auta asiaa. Niinpä kyllä meikkaan aina paitsi mökillä ja yritän pitää hiuksetkn naisellisina. En halua että mieheni joutuu häpeämään kun taas luultaisiin meitä homopariksi kuten on joskus käynyt kun olen kulkenut hänen kanssa meikiittä ja rennoissa vaatteissa kuten huppari + farkut.
XDDDDDDDDD
Vierailija kirjoitti:
Se on kuin kattaus. Mansikkakakku on ihanaa ilman pikkulautasta ja serviettiä mutta kyllä sitä arvostaa sillan että viitsipäs tuo vaikkei servieteistä, tai meikeistä, edes pitäisi.
Jos määrittelet itseäsi sen perusteella miltä KUULEMMA näytät niin mieti keneltä tuon arvostelun kuulit ja että kannattaako sen arvostelua pitää maailman ainoana tai millään lailla oikeana ja pätevänä.
Saatan olla aasi mutta en näytä siltä, tuskin sinäkään näytät hevoselta
Lakukissa kirjoitti:
Ei meikki ole mitään taika-ainetta, se korostaa parhaita puolia. Olet varmasti kaunis ilmankin.
Kyllähän se melkeinpä on, taidolla ja oikeilla tuotteilla tehtynä ;) Ja paitsi korostetaan parhaita puolia, sillä myös häivytetään "virheitä". Mutta en usko, että kukaan joka on kaunotar meikattuna, on ulkoisesti kovin epäviehättävä ilmankaan. Kaunottarella kun on ainakin minun mielestäni myös mm. symmetriset, kauniit kasvonpiirteet ja mittasuhteet. Niitä ei meikillä (paitsi jollain teattericontourilla) juuri muuteta.
Ripsien ja kulmien kestovärjäys. Aika monella suomalaisella on valjut olkiripset ja - kulmat, näiden ulkonäkö kohentuu merkittävästi meikillä. Vaikka itsellä ruskeat ripset ja kulmat, on ero silti todella suuri kun ovat kestovärjättyinä tummemmat. Ihana herätä aamulla tai tulla suihkusta freesin näköisenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, ohhoh. Kyllä kasvojen muodon muokkaaminen huomattavan erilaiseksi meikillä niin, että se näyttää edes suhteellisen luonnolliselta, on varsin vaikeaa. Näytät luultavasti teatterin lavalta karanneelta. T. maskeeraaja
Meikillä korostetaan jo olemassa olevia kauniita piirteitä. Eli nämä piirteet täytyy olla jo olemassa, että meikki näyttää joltain. Kaikkia meikki ei kaunista, koska ei ole kauniita piirteitä mitkä korostaisi sitä.