Olen vasemmistolainen (en viher) ja sitä mieltä että Haaviston kuuluisi erota
Kommentit (30)
Demareita olen äänestellyt ja juu, erota sais. Ihme hiihtäjä.
Vierailija kirjoitti:
Sun mielipiteellä on kovin vähän merkitystä.
Valitettavasti.
Vierailija kirjoitti:
Mitä se on tehnyt?
Perustuslakivaliokunnan mukaan rikkonut lakia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä se on tehnyt?
Miten?
En ole vasemmiston vasemmalta laidalta, mutta olen vasemmiston oikealta laidalta, SDP äänestäjä.
Haavisto on kumma ukko, en tykkää yhtään.
No, tässä annetaan esimerkki, että lakia rikkomalla voit jatkaa politiikassa muina miehinä. Koskee sitten jatkossa jokaista, puolueesta riippumatta.
Minä olen (olin) se paljon parjattu vihervassari. Nykyisellään vihreiden touhu on ihan järjetöntä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä se on tehnyt?
Miten?
Tekemällä hallinto- ja ulkoasiainhallintolain vastaisia tekoja.
Miksi kysyt?
Saako lakia rikkoa pikkuisen kunhan vain oikeista kohdista rikkoo?
Saahan sitä olla asiosta mitä mieltä tahansa.
Kukin asianomainen tekee kuitenkin itse omat päätöksensä.
Jos luottamusta kerran edelleen riittää, niin miksipä asianomainen henkilö eroaisi?
Tuo on vain sinun mielipiteesi ap.
Monilla muilla on erilainen mielipide.
Vierailija kirjoitti:
Ap on parantumassa oleva vasuri, hyvä enne tuokin ettei oireilu edennyt VIHERvasuri-tasolle.
Silmät alkaa aueta ja se mikä ennemmin näyttäytyi unelmahöttönä paljastuu silmien auettua rikoksiksi.
Tervetuloa tolkun ihmisiin, ideologian karistaminen voi olla yksinäistä ja tuskallista mutta palkitsevaa!
En ole koskaan ollut unelmahötössä mukana, eli silmät eivät ole auenneet mihinkään. Harmi ettei ole mitään maahanmuuttokriittistä vasemmistopuoluetta.
ap
Vihreiden touhu on jotain ihan käsittämätöntä. On kuin olisi joku ihmeellinen lahko, jossa aivopestyt jäsenet hokee hypnoosin vallassa pienessä piirissä todeksi uskoteltua "faktaa". Pitko on tuorein esimerkki tästä. Suorastaan kammottava nähdä hänet katse lasittuneena toistelemassa fraaseja kuin robotti.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen (olin) se paljon parjattu vihervassari. Nykyisellään vihreiden touhu on ihan järjetöntä.
Vihreät on oikeistoliberaalien puolue, en oikein ymmärrä mitä on vihervasurit.
Lgbt-lahkolaisten ja silakoiden pitäisi perustaa ihan oma puolue.
Vierailija kirjoitti:
Tuo on vain sinun mielipiteesi ap.
Monilla muilla on erilainen mielipide.
Kyllä. Olen niin pahoillani niiden kaikkien ministereiden erosta, jotka ovat menneet sen tekemään. Täysin turhaan. Jatkossa sitten olkoot viisaampia ja jatkavat eroamatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap on parantumassa oleva vasuri, hyvä enne tuokin ettei oireilu edennyt VIHERvasuri-tasolle.
Silmät alkaa aueta ja se mikä ennemmin näyttäytyi unelmahöttönä paljastuu silmien auettua rikoksiksi.
Tervetuloa tolkun ihmisiin, ideologian karistaminen voi olla yksinäistä ja tuskallista mutta palkitsevaa!En ole koskaan ollut unelmahötössä mukana, eli silmät eivät ole auenneet mihinkään. Harmi ettei ole mitään maahanmuuttokriittistä vasemmistopuoluetta.
ap
Sama homma ja niinpä.
Vastustan myös trans,ym.intersektionaali-sekoilua. vihreissähän tommoset hihhulit enimmäkseen hilluu, mutta en pidä siitä että tollasta sontaa liitetään myös vasemman puolen politiikkaan. Silakkahihhulien ja transaktivistien pitäisi jättää muut puolueet rauhaan ja muuttajien vihreät nimensä, eivät ole mikään ympäristöpolitiikka enää vaan hihhulien gendervammaisten puolue.
Helvatin autocorrekti... Tuli kommenttiini virheitä täyteen mutta koittakaa ymmärtää silti.
20
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haavisto on ilmiselvä pesunkestävä narsisti.
Sellainen joka ei kykene tunnustamaan vihreitään, ikinä, vaan aidosti kuvittelee aina toimivansa oikein. Saa kilareita jos joku muistuttaa siitä ettei ole toimimassa oikein.
Samoin Ohisalo ja Marin. Noiden joukossa Li Anderssonkin alkaa näyttää tolkun ihmiseltä.
No ei kyllä ala, tämän etäkoulupelleilyn takia. Olen äänestänyt häntä.
Haluaisin kyllä kuulla niiltä, jotka Haavistoa nyt syyttävät, mitä hänen olisi pitänyt tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä se on tehnyt?
Miten?
Tekemällä hallinto- ja ulkoasiainhallintolain vastaisia tekoja.
Miksi kysyt?
Kysyin vaan kun olis ollu metka tietää mitä tehnyt. Mimmosiakohan tekoja?
Saako lakia rikkoa pikkuisen kunhan vain oikeista kohdista rikkoo?
Sun mielipiteellä on kovin vähän merkitystä.