Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Blogeja koskevat ketjut poistetaan siksi

Vierailija
11.05.2014 |

koska ylläpitä näkee ip:stä että tulevat aina samoilta henkilöiltä, eli blogistelita itseltään ja he itse sitten haukkuvat ja kehuvat itseään muutaman sivullisen osallituessa mukaan.

T:entinen itseään mainostava blogisti.

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tästedes analysoi yksittäistä bloggaajaa.

Paskamyrskystä tulee sitä mainittua paskaa kyllä niskaan, mutta kävijämäärät kasvavat huimasti ja osa niistä jää lukijoiksi joko hyvässä tai pahassa ja todennäköisesti hyvässä, kun itse on 75% haukkujista. Omat haukkumiset eivät satuta ja muutama yläpeukutus omiin sanomisiin lakkaa tuntumasta missään. Julkisus on jännittävää ja siitä saasut kicksit ovat jo vaivan arvoisia.

ap

Vierailija
2/38 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitatko nyt Chicago Iidaa? :D

Vierailija
4/38 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 14:34"]

Tarkoitatko nyt Chicago Iidaa? :D

[/quote]

Muunmuassa.

ap

Vierailija
5/38 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En seuraa blogeja enkä keskusteluketjujanne, mutta onhan tuollainen "ovela" käänteishuomio ihan itsestään selvää. Tullan tänne vuoroin haukkumaan ja vuoroin kehumaan itseä. Mitä tahansa, kunhan saadaan huomiota, eikö?

Sen sijaan luulen, että puheenaiheena nämä blogit ovat tulenarkoja, koska söhitte jonkun blogia, jota pitää The Mode itse. Kritiikki on kestämätöntä.Suutttu ja luutii pois epämieluisat henkilöt.

ohiksenohiksenohis

Vierailija
6/38 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blogisti saa sympatiapisteitä myös sillä, että haukkuu itseään blogin kommenttiosiossa anonyyminä. Veikkaan, että mm. Idan kaapista tullut kiusaaja"rinki" on ida itse. Siksi ei tee rikosilmoitusta eikä häntä haittaa vaikka näyttää täyttävän rikoksen tunnusmerkit.

Vierailija
7/38 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 14:43"]

Blogisti saa sympatiapisteitä myös sillä, että haukkuu itseään blogin kommenttiosiossa anonyyminä. Veikkaan, että mm. Idan kaapista tullut kiusaaja"rinki" on ida itse. Siksi ei tee rikosilmoitusta eikä häntä haittaa vaikka näyttää täyttävän rikoksen tunnusmerkit.

[/quote]

Lisään vielä, että tuo niitä ilkeitä kommentteja sitten tänne esiteltäväksi.

ap

Vierailija
8/38 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Jep, eikä hyväksy kommentteja näistä epäilyistä.

Vierailija
9/38 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas inhottava oletus. Jos ylläpito todellakin näkee niin tietää myös että kaikki täällä haukutut bloggarit eivät availe itse ketjuja itsestään. Korkeintaan puolustautuvat valheellisia väittämiä vastaan. 

Vierailija
10/38 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 14:46"]

Onpas inhottava oletus. Jos ylläpito todellakin näkee niin tietää myös että kaikki täällä haukutut bloggarit eivät availe itse ketjuja itsestään. Korkeintaan puolustautuvat valheellisia väittämiä vastaan. 

[/quote]

Älä yritä. Jokainen tietää., että näkyvyyttä se on huonokin näkyvyys ja rajusta kohtelusta saa sympatiapisteitä, tai vähintäänkin kävijöitä. Ehkä sinulla on kokemusta av:n tuomasta kävijämäärästä vaikkei itse ketju täällä saisi tuulta alleen?

Tiedän ihan tasan tarkkaan miten tämä menee.

ap

Vierailija
11/38 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ida-stalkkeri taas vauhdissa...

Vierailija
12/38 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 14:48"]

HUHHUH Toi Iida on sairaampi kuin kukaan tuntemani ihminen jos ap:n väite on totta. Miten joku voikin olla noin pahasti päästään vialla?

[/quote]

Tunne siitä ettei jää koskaan kiinni.

Ketjujen seuraamisesta sii tosi isot kicksit ja blogin kävijämäärä kasvaa. Win win.

ap

Vierailija
13/38 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 14:49"]

[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 14:46"]

[/quote]

Älä yritä. Jokainen tietää., että näkyvyyttä se on huonokin näkyvyys ja rajusta kohtelusta saa sympatiapisteitä, tai vähintäänkin kävijöitä. Ehkä sinulla on kokemusta av:n tuomasta kävijämäärästä vaikkei itse ketju täällä saisi tuulta alleen?

Tiedän ihan tasan tarkkaan miten tämä menee.

ap

[/quote]

Valehtelet siis. 

Vierailija
14/38 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

En tahdo tehdä tästä pelkkää ida-ketjua, koska en halua mainostaa häntä. Älä sinäkään tee tästä osaltasi ida-ketjua.

ap

Vierailija
15/38 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllästynyt kakaroiden itsemainostukseen sairailla tavoilla, siksi tein tämän ketjun. Puran ärtymystäni ja haluan kertoa teillekin miten asiat ovat.

ap

Vierailija
16/38 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Iida on tehnyt häneen kohdistuvasta kirjoittelusta rikosilmoituksia... Maininnut asiasta myös blogissaan.

Vierailija
17/38 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 14:51"]

[/quote]

En tahdo tehdä tästä pelkkää ida-ketjua, koska en halua mainostaa häntä. Älä sinäkään tee tästä osaltasi ida-ketjua.

ap

[/quote]

Teit jo. Ketju täyttää tietyt kriteerit ja on jo ilmoitettu muualle kuin ylläpidolle. Tiedätkö, joidenkin asioiden tutkiminen ja saattaminen siihen lopputulokseen että saat siitä postia, voi kestää kuukausia mutta on vääjäämätöntä. 

Vierailija
18/38 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No varmasti tällaistakin tapahtuu, mutta en jaksa uskoa, että se on niin yleistä kuin oletat. Eipä sitä silti koskaan tiedä.

Voin kuitenkin sanoa, että minunkin aloittamani blogiaiheinen ketju blogiaiheinen ketju poistettiin, vaikka se ei ollut haukkumisketju ollenkaan. Sitten aloitin ketjun, jossa ihmettelin aiemman ketjun poistoa, ja sekin poistettiin pikavauhtia. Tiettyjen bloggaajien mainitseminen (ei haukkuminen!) siis ilmeisesti riittää automaattipoistoon.

Vierailija
19/38 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 14:54"]

[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 14:51"]

[/quote]

ap

[/quote]

Teit jo. Ketju täyttää tietyt kriteerit ja on jo ilmoitettu muualle kuin ylläpidolle. Tiedätkö, joidenkin asioiden tutkiminen ja saattaminen siihen lopputulokseen että saat siitä postia, voi kestää kuukausia mutta on vääjäämätöntä. 

[/quote]

Mulla ei ole mitään pelättävää, huomaat varmaan etten kirjoita proxyltäkään? Tutkikoot miten haluavat, en ole kiusaaja.

ap

Vierailija
20/38 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 14:54"]

[/quote]

Iida on tehnyt häneen kohdistuvasta kirjoittelusta rikosilmoituksia... Maininnut asiasta myös blogissaan.

[/quote]

En tiennyt tätä. Olkoot sitten niin, mutta se ei vesitä aluperäistä pointtiani.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän seitsemän