Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Blogeja koskevat ketjut poistetaan siksi

Vierailija
11.05.2014 |

koska ylläpitä näkee ip:stä että tulevat aina samoilta henkilöiltä, eli blogistelita itseltään ja he itse sitten haukkuvat ja kehuvat itseään muutaman sivullisen osallituessa mukaan.

T:entinen itseään mainostava blogisti.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun alkuperäinen pointti on suoraan perseestä ja sen allekirjoittavat nuo sopulipeukuttajat. 

Vauvapalstalle joutuminen ei ole positiivinen asia yhdellekään bloggarille edes lukijamäärien toivossa. Sen huomaa sellainenkin joka ehkä kerran typeryyksissään sattuu laittamaan oman bloginsa nimen tai linkin tänne. Ei varmasti tee sitä toista kertaa.

Vierailija
22/38 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 14:52"]

Olen kyllästynyt kakaroiden itsemainostukseen sairailla tavoilla, siksi tein tämän ketjun. Puran ärtymystäni ja haluan kertoa teillekin miten asiat ovat.

ap

[/quote]

Miksi muut eivät saisi tehdä, mitä itse tunnustit tehneesi? Tekopyhää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 15:05"]

Sun alkuperäinen pointti on suoraan perseestä ja sen allekirjoittavat nuo sopulipeukuttajat. 

Vauvapalstalle joutuminen ei ole positiivinen asia yhdellekään bloggarille edes lukijamäärien toivossa. Sen huomaa sellainenkin joka ehkä kerran typeryyksissään sattuu laittamaan oman bloginsa nimen tai linkin tänne. Ei varmasti tee sitä toista kertaa.

[/quote]

Hehheh oletpas sinisilmäinen. Haukkuihinkin turtuu ja kuten sanoin, tiedän kyllä miten tämä toimii. Kicksit ketjun seuraamisesta ja päivän kävijämäärä triplaantuu.

ap

Vierailija
24/38 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 15:10"]

Olen kyllästynyt kakaroiden itsemainostukseen sairailla tavoilla, siksi tein tämän ketjun. Puran ärtymystäni ja haluan kertoa teillekin miten asiat ovat.

ap

[/quote]

[/quote]

Niin on.

Tulin järkiini ja lopetin. Ymmärrän nyt miten kieroa se on. Se on sitä kasvamista katsos, suosittelen kokeilemaan.

ap

Vierailija
25/38 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

24: Minulleko sinä suosittelet kasvamista? Aika ylimielinen kommentti. Taidat yhä olla aikamoinen nilkki. Nyt saat kiksejä tällaisen ketjun aloittamisesta ja itsesi ylentämisestä.

Minä en ole blogisti enkä lue blogeja

22

Vierailija
26/38 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 15:17"]

24: Minulleko sinä suosittelet kasvamista? Aika ylimielinen kommentti. Taidat yhä olla aikamoinen nilkki. Nyt saat kiksejä tällaisen ketjun aloittamisesta ja itsesi ylentämisestä.

Minä en ole blogisti enkä lue blogeja

22

[/quote]

Luettelet itsestäänselvyyksiä, hyvä ystävä.

Jos et lue blogeja etkä bloggaa, suosittelen siirtymään ketjuihin jotka eivät raivostuta sinua turhaan.

ap

Vierailija
27/38 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 15:12"]

[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 15:10"]

ap

[/quote]

[/quote]

Niin on.

Tulin järkiini ja lopetin. Ymmärrän nyt miten kieroa se on. Se on sitä kasvamista katsos, suosittelen kokeilemaan.

ap

[/quote]

Et ole kasvanut yhtään mihinkään:D Ymmärtäisit sen itsekin jos tajuaisit millaista shaibaa kirjoittelet. Terveisin joku joka tietää 100% varmasti että suurin osa tällä palstalla esiintyneistä blogiketjuista ole bloggajien aloittamia ja sinä olet aloittanut useamman jotka eivät kerro omasta blogistasi. 

Vierailija
28/38 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyh miten alentuva tuo ap :O Se on se sunnuntaimode, joka bloggaa ja vetää herneitä nokkaan.

Vierailija
29/38 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama kysymys aloittajalle:

1) Mistä ylläpito tietää bloggaajien ip-osoitteet? Mistä he siis tietävät, että bloggaajat itse aloittelevat ketjuja blogeistaan ja siksi niitä poistavat?

2) Miksi kukaan bloggaaja tulisi tänne haukkumaan blogiaan? Okei, siitä saa klikkauksia ja lisättyä bloginsa kävijävirtaa, mutta mitä niin suurta ja konkreettista hyötyä siitä sitten on, että se on sen paskamyrskyn arvoista, mitä blogin päälle sitten täällä suolletaan ja blogistasi ja sinusta tehdään palstalla yleinen haukkumisen kohde? Mitä sinä olet konkreettisesti hyötynyt lisääntyneestä kävijävirrasta, että sen takia on kannattanut tulla jopa itse tänne omaa blogiasi haukkumaan?

3) Jos et halunnut tehdä tästä Iidaa koskevaa ketjua, miksi ylipäätään aloit esittämään analyysejasi juuri hänestä? Et kuitenkaan ole vaivautunut ketään muuta bloggaria nimeltä erittelemään.

Vierailija
30/38 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 15:22"]

Et ole kasvanut yhtään mihinkään:D Ymmärtäisit sen itsekin jos tajuaisit millaista shaibaa kirjoittelet. Terveisin joku joka tietää 100% varmasti että suurin osa tällä palstalla esiintyneistä blogiketjuista ole bloggajien aloittamia ja sinä olet aloittanut useamman jotka eivät kerro omasta blogistasi. 

[/quote]

Tämä osoittaa, että et tiedä 100% varmasti yhtään mitään :)

ap

Vierailija
31/38 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyh miten alentuva tuo ap :O Se on se sunnuntaimode, joka bloggaa ja vetää herneitä nokkaan.

[/quote]

En ole mode.

ap

Vierailija
32/38 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 15:20"]

[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 15:17"]

ylimielinen

nilkki.

[/quote]

Luettelet itsestäänselvyyksiä,

ap

[/quote]

Hyvä kun myönsit :D

Vierailija
33/38 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää vähän luulen, että syy siihen poisteluun on se, että mm. Mutsis On-Emilia uhkasi tehdä Vauva-lehdestä rikosilmotuksen näiden AV:n kirjoittelujen takia, joten niiden on vähän pakko itseään suojellakseen poistella ne mollaus-ketjut, rikosilmo ei varmaan tekis kovin hyvää tälläsen perhe-foorumin maineelle. (vaikka AV:lla nyt aika paska maine on muutenkin ;D)

Vierailija
34/38 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 15:24"]

[/quote]

ap

[/quote]

Jätän sinut rauhassa jatkamaan keskustelua itsesi kanssa:D

Vierailija
35/38 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 15:23"]

Muutama kysymys aloittajalle:

1) Mistä ylläpito tietää bloggaajien ip-osoitteet? Mistä he siis tietävät, että bloggaajat itse aloittelevat ketjuja blogeistaan ja siksi niitä poistavat?

2) Miksi kukaan bloggaaja tulisi tänne haukkumaan blogiaan? Okei, siitä saa klikkauksia ja lisättyä bloginsa kävijävirtaa, mutta mitä niin suurta ja konkreettista hyötyä siitä sitten on, että se on sen paskamyrskyn arvoista, mitä blogin päälle sitten täällä suolletaan ja blogistasi ja sinusta tehdään palstalla yleinen haukkumisen kohde? Mitä sinä olet konkreettisesti hyötynyt lisääntyneestä kävijävirrasta, että sen takia on kannattanut tulla jopa itse tänne omaa blogiasi haukkumaan?

3) Jos et halunnut tehdä tästä Iidaa koskevaa ketjua, miksi ylipäätään aloit esittämään analyysejasi juuri hänestä? Et kuitenkaan ole vaivautunut ketään muuta bloggaria nimeltä erittelemään.

[/quote]

1) Aivan yksinkertainen päättely ja viestien seuraaminen riittää jos viitsii nähdä vaivaa.

2) Tiedän miltä se paskamyrsky tuntuu. Se lakkaa satuttamasta ja alkaa jopa huvittamaan. Ei hetkauta lainkaan mitä ikinä minusta sanotaankaan.

3) Ida oli hellppo esimerkki, tarkoitus ei ollut ottaa esille ketään ja kadun, että yksittäinen henkilö lipsahti nimellä.

ap

Vierailija
36/38 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 15:29"]

[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 15:24"]

[/quote]

ap

[/quote]

Jätän sinut rauhassa jatkamaan keskustelua itsesi kanssa:D

[/quote]

Jaha, tätä peliä. En ota osaa.

ap

Vierailija
37/38 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 15:28"]

Mää vähän luulen, että syy siihen poisteluun on se, että mm. Mutsis On-Emilia uhkasi tehdä Vauva-lehdestä rikosilmotuksen näiden AV:n kirjoittelujen takia, joten niiden on vähän pakko itseään suojellakseen poistella ne mollaus-ketjut, rikosilmo ei varmaan tekis kovin hyvää tälläsen perhe-foorumin maineelle. (vaikka AV:lla nyt aika paska maine on muutenkin ;D)

[/quote]

Mielenkiintoinen pointti. Varmasti edesauttaa ketjujen poistelua :) Sitä tapahtuu varmasti monista syistä.

ap

Vierailija
38/38 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"1) Aivan yksinkertainen päättely ja viestien seuraaminen riittää jos viitsii nähdä vaivaa."

Ja siis näin vilkkaan ja suositun palstan modeilla on sinusta aikaa nähdä moista vaivaa, että alkavat seuraamaan juuri blogeja koskevia viestejä ja tekemään niistä päätelmiä bloggareiden ip-osoitteista, jotta voivat poistella ketjuja näiden omien päätelmiensä perusteella? Työsarkaahan tällä palstalla modeille riittää blogikeskustelujen ulkopuolellakin yllinkyllin, joten ihan suoraa työajan hbukkaahan tuollainen olisi. Ei tuo minusta kyllä uskottavalta oikein tunnu.

"2) Tiedän miltä se paskamyrsky tuntuu. Se lakkaa satuttamasta ja alkaa jopa huvittamaan. Ei hetkauta lainkaan mitä ikinä minusta sanotaankaan."

No saitko siitä paskamyrskystä siis jotain ihan konkreettista hyötyä, siis muutakin kuin niitä klikkauksia omaan blogiisi? Vai ihanko vain sympatiapisteiden toivossa kävit täällä tekemässä itsestäsi ja blogistasi vitsin ja surkeuden perikuvaa?

Tämä hyötyjuttu minua kiinnostaisi etenkin siksi, että otit nimenomaan Iidan esimerkiksesi. Hänhän ei kuitenkaan konkreettista ja kouriintuntuvaa hyötyä tunnu paskamyrskystä saaneen. Yhteistyökumppaneita hänellä ei käsittääkseni ole, ei myöskään kai mainostuloja kun ei ole mainoksiakaan ja lukijoitakin vain kourallinen. Minun on vaikea uskoa, että pelkästään satunnaiset vauvapalstan symppauskommentit olisivat tällaisen haukkumyrskyn arvoisia, mitä hänkin osakseen saa paitsi täällä sekä blogissaan. Miksi kukaan tietoisesti haluaisi  kymmenen sympatisoivaa kommenttia kun saa vastineeksi sata haukkuvaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi neljä