Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten reagoitte ja suhtaudutte jos joku antaa teille alle 100 euron joululahjan?

Vierailija
17.12.2020 |

??

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aikuisten ihmisten enää tarvitse toisilleen joululahjoja ostella. Jokaisella aikuisilla on omat tulot, joten aikuiset osaavat käyttäytyä aikuismaisesti, olipa lahja rahallisesti minkä tahansa hintainen/arvoinen! Lahja kuin lahja on aina kiittämisen väärtti.

Vierailija
22/26 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen suorastaan häkeltynyt.

Muutin pois minut synnyttäneen henkilön luota 16 vuotiaana.

Seuraavan kerran sain joululahjan 20 vuotiaana kihlatultani

Mutta olisi kait pitänyt ulista siitäkin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meehän teini lukemaan läksyjä. 

Vierailija
24/26 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ole koskaan lahjojen hintaa kysynyt joten mulle on aivan sama, kunhan esine ei ole mikään valittujenpalojen kylkiäinen. Sellaset on noloa.

Miksi ihmeessä kenenkään pitäisi käyttää satasta lahjaan?

Vierailija
25/26 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun nyt ihan tarkkaan mietin niin ihan parhaat lahjat elämässäni on olleet varmaan alle 5€ arvoisia, esim. yksi lapsen tekemä piirros yhtenä äitienpäivänä ja toisen lapsen askarreltu ”teos” joitain vuosia sitten. Ja sitten aikuisten antanista lahjoista, vaikka kummitätini neulomat sukat. Ne ”yli satasen lahjat” on kyllä harvoin jääneet mieleen. Viime viikolla sain ystävän tuoman (tosiaan hän kävi kylässä) tekemän kynttilä-kukka-tonttuasetelman. Se on kaunis ja ilahduttaa koko joulun. Varmaan näppäränä naisena ei mitään uutta ole siihen ostanut (kuin ehkä sen ison kynttilän), mutta se on kaunis ja ajatuksella tehty ihanuus.

Vierailija
26/26 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen pyytänyt jo ainakin viimeisenä kymmenenä peräkkäisenä vuotena, että en tarvitse mitään.  Kyllä sitä silti aina jotakin pientä tulee. Muut asiat tekee minut onnelliseksi. Lapsena lahjat oli kivoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kolme