Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä saitte äitienpv lahjaksi :)?

Vierailija
11.05.2014 |

Ite sain nukkua, Sitte kahvia,tuulihattuja ja suklaata sänkyyn<3 kortteja... Mies oli lisäksi ostanu vauva lehden :) harmi,että mulla Se jo on :/ ja lukenukki jo sen... en kehannu sanoa...

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 12:05"]

Sain salamurultani yöllä:) namia:)

oma mies ei toivotellut mitään, eikä huomioinut

[/quote]

Sulla on ällöttävä tapa ilmaista asioita.

Vierailija
22/30 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruusuja 14 kpl, kortin, Me Naiset -lehden lahjatilauksen sekä kohta syömään kaupungin parhaaseen ravintolaan koko perhe. Nämä siis miehen avustuksella... Lapsilta sain lisäksi päiväkodissa kasvatetun ruukkukukan sekä kortit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 12:00"]

En mitään. Itse heräsin ekana, keitin kahvit, join kupin ja söin sämpylän. Mies heräsi just äsken. Voi olla, että 17-vuotias tyttö on jotakin ostanut, mutta kun nukkuu vielä, niin en tiedä. Viime vuonna hän oli ainut, joka muisti äitienpäivän. Vanhin lapsi muuten onnitteli juuri ja lähtee kohta töihin.

[/quote]

Päivitystä: 17-vuotias tyttö antoi mulle lahjan, kun juuri heräsi. Sain todella kauniin ruusun muotoisen kynttilän lasisella kynttilänjalalla. On mulla ihana tyttö!

Vierailija
24/30 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

samaa kun muinakin vuosia...eli ei mitään... nuorin 19 v, sentään onnitteli, kahdesta vanhimmasta ei ole kuulunut mitään, itse sain aamukahvit keittää, vissiin niin paska äiti :-/

Vierailija
25/30 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies leipoi kakun lasten kanssa ja saan toivomani korvakorut ja runkoruusun. Ja ihanilta muruiltani sain kortit ja kaulakorun, itse askarrellut. Niin ja aamupalan sänkyyn. Ihana perhe mulla!

Vierailija
26/30 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika oli askarrellut eskarissa kortin ja pöytäliinan, ukolta ei mitään, tosin enhän minä hänen äiti olekkaan.

Vierailija
27/30 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

eka äitienpäivä,en saanu mitään. en edes toivotusta.

Vierailija
28/30 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ralph Laurenin kietaisupaidan, lapselta kortin ja isommat lapset maksaa ruuat kun lähdetään kohta syömään

Vierailija
29/30 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai mä jotain sain? Kortin ehkä? Kuulin kun vanhempi poika antoi sen pikkuveljelleen ja käski viedä äidille. No, en tiiä mihin sen laittoi, minä en sitä nähnyt.

Vanhin lapsi, joka asuu jo omillaan, soitti ja toivotteli hyvää päivää.

Normi päivä, pesen pyykkiä!

Vierailija
30/30 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla 4 poikaa ja ihana mies.

Sain kasan itsetehtyjä kortteja (nuorimaiset olivat askarrelleet sekä päiväkodissa ,että kotona) Upean huovutetun rintaneulan, suuren viherkasvin ja ruusuja.

Aamupalan pojat tekivät isän kanssa: tuoreita sämpylöitä kaikilla höppeillä, mansikoita, ja hienoja konvehteja.

Kohta pääsen nauttimaan samojen kavereiden valmistaman päivällisen, sekä jälkiruuaksi heidän tekemän kakun. Tuoksuu hyvältä. Nautin päivästäni täysin rinnoin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yksi