Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä saitte äitienpv lahjaksi :)?

Vierailija
11.05.2014 |

Ite sain nukkua, Sitte kahvia,tuulihattuja ja suklaata sänkyyn<3 kortteja... Mies oli lisäksi ostanu vauva lehden :) harmi,että mulla Se jo on :/ ja lukenukki jo sen... en kehannu sanoa...

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 13:39"]eka äitienpäivä,en saanu mitään. en edes toivotusta.

Sama..

Vierailija
2/30 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 itsetehtyä korttia ja itsetehdyn tarjottimen. Suklaata, karkkipussin, suklaarasian, sukkia, kahvia, kasvorasvaa ja 1 oluen :D.

Ja mieheltä upeaa seksiä pitkään :).

Osa lapsusta jo aikuisua

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään.. en nukkua, en kahvia sänkyyn en mitään. Harmittaa facebookista kattoa kuinka muita on huomioitu..

Vierailija
4/30 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania kortteja ja johdottoman silitysraudan.

Vierailija
5/30 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheltä toivomani hiustenkuivaajan,lapsilta (13v ja 15v) kortit ja yhteinen lahja heiltä: suklaalevy ja kirja :)

Vierailija
6/30 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään mitään. Kahvin mies keitti ja huusi keittiöön juomaan sen. Lievästi ottaa päähän nähdä facessa kavereiden "kahvi tarjottimella sänkyyn" julkaisuja.

Vierailija
7/30 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Itse heräsin ekana, keitin kahvit, join kupin ja söin sämpylän. Mies heräsi just äsken. Voi olla, että 17-vuotias tyttö on jotakin ostanut, mutta kun nukkuu vielä, niin en tiedä. Viime vuonna hän oli ainut, joka muisti äitienpäivän. Vanhin lapsi muuten onnitteli juuri ja lähtee kohta töihin.

Vierailija
8/30 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain salamurultani yöllä:) namia:)

oma mies ei toivotellut mitään, eikä huomioinut

Vierailija
9/30 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen sain kukkakimpun minkä itse ostin ja se oli siinä. Heräsin ekana aamulla ja join aamukahvit yksin. Sanoin jo eilen että en halua mitään. Esikoiselta sain kortin ja kuopus unohti omansa kouluun. Ei mulle voi kukkia tuoda, kun olen sen verran vaativa et mikä tahansa ei ilahduta. Ammattini on puutarhuri.

Vierailija
10/30 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kannatan ilmaislahjoja ja mieheltä pyysin koko kämpän lattiapesun. Matot tampattiin eilen. Saa nähdä saanko lahjani. 8

Vierailija
11/30 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulokkua.

Vierailija
12/30 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raakaa anaaliseksiä.

Vierailija
13/30 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Calvin Kleinin kaulakorun, ruusukimpun, lapsen askarteman kortin ja englantilaisen aamiaisen kun heräsin (9.30). Olen erittäin tyytyväinen ja onnellinen näistä kaikista :)

Vierailija
14/30 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruukkuruusun jo eilen, tänään lapsen tekempän ihanan piirrustustaulun minusta ja omatekemän kortin. Eilen teimme jo yhdessä kakun. Suklaatakin on. Olen oikein tyytyväinen.

Vierailija
15/30 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteishuoltainen keittelee riisipuuroa ja kohta päästään pojan kanssa syömään. Ei ole tullut exxältä hyvän äitienpäivä toivotuksia. Joskus on tullut. Itse tiedän millainen äiti oon, epätäydellinen mutta tarpeeksi hyvä.

Vierailija
16/30 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruukkuruusun, itsetehdyn kortin, aamupalan, mutten sänkyyn 6kk vauva ja 3v ei anna rauhaa :)

Nyt mies vielä leipoo ja tekee ruuan.

Vierailija
17/30 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paksua ja suurta munaa oli kovana heti aamulla odottamassa, sitten ulos syömään.

Vierailija
18/30 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upean timanttirannekorun, aamiaisen ja esikoiselta kortin. Rannekoru tuli kuopuksen syntymän kunniaksi. Esikoisesta sain aikanaan sormuksen. Kaikkein onnellisin olen kuitenkin lapsistani ja miehestäni. Nimim. Takana rajut lapsettomuushoidot ja asumusero aikanaan kaiken myrskyn keskellä.

Vierailija
19/30 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies toi eilen kolme erittäin pitkää ja isoa tummanpunaista ruusua ja kortin, aikuinen tytär toi pyytämäni jalohortensian puutarhaan, se on tällä hetkellä vain kimppu kuivia risuja mullassa, mutta kesällä siitä tulee hieno.

Tänään jouduin nousemaan ysin jälkeen kun 5v. lapset heräsivät, ja piti laittaa ruokaa kun mies tuli juuri syömään, miehellä 12 tunnin työvuoro, on mennyt seiskalta ja tulee seiskan jälkeen kotiin illalla.

Nuorimmaiset lapset eivät ole päiväkodissa, joten heiltä ei tullut erikseen mitään.

Vierailija
20/30 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvin, croissantin ja smoothien sänkyyn, kukkakimpun ja matkan Roomaan alkukesästä, tosin se on samalla myös vuosipäivälahja mieheltä. 3.v tytöltämme suloisen kortin :) Ei ne lahjat, vaan rakkaat ihmiset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi neljä