Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Analysoi minut kirjoittamani perusteella.

Vierailija
11.05.2014 |

Olen 18-vuotias, seurustelen 30-vuotiaan miehen kanssa. Pidämme nyt 4-vuotta yhtä. Aloimme siis seurustelemaan kun minä 15v ja mies 27v. Olemme asuneet kohta vuoden avoliitossa. Omilleen muutin kyllä jo 16-vuotiaana. Luonteeltani olen kiltti, ystävällinen, ymmärtäväinen, avoin, tempperamenttinen, herkkä, yliherkkä ja seksuaalinen. Fanitan Martina Aitolehteä ja Angelina Jolieta. Minulla on liikunta-alan koulutus. Pidän pienistä lapsista ja eläimistä, etenkin keski ja suurempi kokoisista koirista. Miehellä on rikos ja huume tausta, ei koulutusta, mutta ei kyllä elä enää niin ja opiskelee nyt ammattia. Aiomme mennä ensivuonna naimisiin kun minä 20v ja mies 32v. Perhe ja ystävät ja oma kulta mulle todella tärkeitä. Viihdyn yhtä paljon kotona, kuin muualla menossa. Mutta mun ei tarvii alkoholilla rällätä usein, joka kerta kun olen esim. Menossa viikonloppusin jossain. Ehkä jopa vähän pelkään päihteitä.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et osaa yhdyssanoja.

Vierailija
22/33 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 12:06"]

Olet ilmiselvästi pyrkimässä pirihuorasta perheenäidiksi

[/quote]

täys sekopää valehtelija.

Vierailija
24/33 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 12:49"]

[/quote]

[/quote]

Vierailija
25/33 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 12:47"]Et osaa yhdyssanoja.

[/quote]

No tääkin pitää joskus paikkansa. :D

Vierailija
26/33 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 12:49"]

[/quote]

[/quote]

Vierailija
27/33 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 12:49"][quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 12:06"]

[/quote]

[/quote]

No niin oli kyllä tuon kommentin kirjoittaja.

Mä rupesin vaan ihmettelemään et miks kellään ei ole mitään positiivista sanottavaa? :D

Eikö metsä vastaa yleensä niin kuin sinne huudetaan? Ei ainakaan tässä tapauksessa kun mä en mielestäni itestäni mitenkään negatiiviseen sävyyn kertonu ja asiallisesti oon vastaillu myös vastauksiin...

Niin ihmettelen et mitenkä ihmiset voi nähdä mut sit noin. :o :\ ei mitään järkeä.

Vierailija
28/33 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 11:16"]

Olen 18-vuotias, seurustelen 30-vuotiaan miehen kanssa. Pidämme nyt 4-vuotta yhtä. Aloimme siis seurustelemaan kun minä 15v ja mies 27v. Olemme asuneet kohta vuoden avoliitossa. Omilleen muutin kyllä jo 16-vuotiaana. Luonteeltani olen kiltti, ystävällinen, ymmärtäväinen, avoin, tempperamenttinen, herkkä, yliherkkä ja seksuaalinen. Fanitan Martina Aitolehteä ja Angelina Jolieta. Minulla on liikunta-alan koulutus. Pidän pienistä lapsista ja eläimistä, etenkin keski ja suurempi kokoisista koirista. Miehellä on rikos ja huume tausta, ei koulutusta, mutta ei kyllä elä enää niin ja opiskelee nyt ammattia. Aiomme mennä ensivuonna naimisiin kun minä 20v ja mies 32v. Perhe ja ystävät ja oma kulta mulle todella tärkeitä. Viihdyn yhtä paljon kotona, kuin muualla menossa. Mutta mun ei tarvii alkoholilla rällätä usein, joka kerta kun olen esim. Menossa viikonloppusin jossain. Ehkä jopa vähän pelkään päihteitä.

[/quote]

-vanhempasi ovat alkoholisteja

-olet maalta

-olet läheisriippuvainen, käyt ehkä terapiassa

-aiot ottaa silikonirinnat

Vierailija
29/33 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

-oot romaani

Vierailija
30/33 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 13:15"][quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 11:16"]

[/quote]

-vanhempasi ovat alkoholisteja

-olet maalta

-olet läheisriippuvainen, käyt ehkä terapiassa

-aiot ottaa silikonirinnat

[/quote]

Mun vanhemmat on kunnollisia, ei tod mitään alkoholisteja...

No maalla oon kyllä asunu. :)

En ole läheisriippuvainen, eikä ole muitakaan ongelmia miks terapiassa käydä.

Arvostan luomua eri asioissa ja silikoonirintoja voisin ehkä vasta harkita jos rinnat menis imettämisen takia "pilalle".

Vierailija
31/33 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 13:17"]-oot romaani

[/quote]

Se on kai romani? Mut oon ihan suomalainen kyl. :)

Vierailija
32/33 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
33/33 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yhdeksän