Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Analysoi minut kirjoittamani perusteella.

Vierailija
11.05.2014 |

Olen 18-vuotias, seurustelen 30-vuotiaan miehen kanssa. Pidämme nyt 4-vuotta yhtä. Aloimme siis seurustelemaan kun minä 15v ja mies 27v. Olemme asuneet kohta vuoden avoliitossa. Omilleen muutin kyllä jo 16-vuotiaana. Luonteeltani olen kiltti, ystävällinen, ymmärtäväinen, avoin, tempperamenttinen, herkkä, yliherkkä ja seksuaalinen. Fanitan Martina Aitolehteä ja Angelina Jolieta. Minulla on liikunta-alan koulutus. Pidän pienistä lapsista ja eläimistä, etenkin keski ja suurempi kokoisista koirista. Miehellä on rikos ja huume tausta, ei koulutusta, mutta ei kyllä elä enää niin ja opiskelee nyt ammattia. Aiomme mennä ensivuonna naimisiin kun minä 20v ja mies 32v. Perhe ja ystävät ja oma kulta mulle todella tärkeitä. Viihdyn yhtä paljon kotona, kuin muualla menossa. Mutta mun ei tarvii alkoholilla rällätä usein, joka kerta kun olen esim. Menossa viikonloppusin jossain. Ehkä jopa vähän pelkään päihteitä.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/33 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
4/33 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähän kerroit jo itse.

Vierailija
5/33 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 11:17"]Sähän kerroit jo itse.

[/quote]

No täällä joskus kun oli sellainen avaus missä sai kertoa mahdollisimman monipuolisesti itestään ja sillon kun mä en päässy siihen mukaan niin päätin nyt tehdä näin. Silti sen ketjun ihminen osasi analysoida niitä ihmisiä niistä monipuolisista avauksista, niin mä toivon et mua kans nyt osattais analysoida kirjoittamani perusteella. :)

Ois mielenkiintosta kuulla. :)

Vierailija
6/33 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot Alepan kassalla töissä. Käytät veluuriverkkareita ja ostat vaatteet Seppälästä. Sulla on huonosti blondatut hiukset, joissa kakshaaraisia. Tekoripset ja kynnet.

Vierailija
7/33 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on huono laskupää.

Vierailija
8/33 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 11:32"]Oot Alepan kassalla töissä. Käytät veluuriverkkareita ja ostat vaatteet Seppälästä. Sulla on huonosti blondatut hiukset, joissa kakshaaraisia. Tekoripset ja kynnet.

[/quote]

Mitenkä oon alepan kassalla töissä jos mulla on liikunta-alan koulutus? Verkkareita en käytä ollenkaan, collegeita joskus satunnaisesti ja vaatteita en koskaan osta seppälästä, yleensä h&m tai sitten jostain nettikaupoista. Nuo ulkonäkö piirteetkään ei osunu oikeen kohdalleen...

Vierailija
9/33 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 11:24"][quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 11:17"]Sähän kerroit jo itse.

[/quote]

No täällä joskus kun oli sellainen avaus missä sai kertoa mahdollisimman monipuolisesti itestään ja sillon kun mä en päässy siihen mukaan niin päätin nyt tehdä näin. Silti sen ketjun ihminen osasi analysoida niitä ihmisiä niistä monipuolisista avauksista, niin mä toivon et mua kans nyt osattais analysoida kirjoittamani perusteella. :)

[/quote]

Joo kirjota siihe analysointi ketjuun jonon jatkeeksi vaa. Se ap tulee tänää illalla vastailee taas.

Vierailija
10/33 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 11:34"]Sinulla on huono laskupää.

[/quote]

No tää osui oikeen. Mulla ei oo kyllä kovin hyvä laskupää. :)

Vierailija
11/33 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 11:41"][quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 11:24"][quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 11:17"]Sähän kerroit jo itse.

[/quote]

[/quote]

Joo kirjota siihe analysointi ketjuun jonon jatkeeksi vaa. Se ap tulee tänää illalla vastailee taas.

[/quote]

No laitan jos jaksan näpyttää. :)

Vierailija
12/33 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen kielen oikeinkirjoitus ja kielen taju vajavaista. Fanitustesi perusteella olet ulkonäkökeskeinen ja sivistymätön. Suosittelen yleissivistäviä lisäopintoja.

Vierailija
13/33 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on suuri suku.

Vierailija
14/33 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 11:48"]Suomen kielen oikeinkirjoitus ja kielen taju vajavaista. Fanitustesi perusteella olet ulkonäkökeskeinen ja sivistymätön. Suosittelen yleissivistäviä lisäopintoja.

[/quote]

No oikeenkirjotuksessa en välttämättä myöskään mikään mestari ole, mutta eipä se silleen kauheemmin mua itseäni haittaa kun aika selvää tekstiä kirjoitan kuitenkin ja tajussani ei ole kyllä ainakaan mitään vikaa! Tajuan kyllä asiat mitä ihmiset sanoo minulle yms.

Ulkonäkökeskeinen olen kyllä jonkin verran, mutta en näe kyllä siinä mitään pahaa. Eikö se olekkin tosi tärkeä juttu jokaiselle naiselle? Tai pitäisi ainakin monille olla.

Ja tuota sivistymättömyyttä en ymmärrä ollenkaan? Ei mua kiinosta mikään kirjaviisaus vaan enemmän käytännön asiat elämässä ja jos ihminen on luonteeltaan ystävällinen ja ulospäinsuuntautunut, en tajua miten sellainen luonne olisi sivistymätön. -.-'

Jos jotain kouluttautumista joskus jatkan, niin liikunta-alaa. Se on mun intohimoni.

Vierailija
15/33 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ilmiselvästi pyrkimässä pirihuorasta perheenäidiksi

Vierailija
16/33 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 11:52"]Sinulla on suuri suku.

[/quote]

No se on vaan mukava juttu. :) tääkin osui siis kohilleen.

Vierailija
17/33 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 12:06"]Olet ilmiselvästi pyrkimässä pirihuorasta perheenäidiksi

[/quote]

:DDDDDD

Vierailija
18/33 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet hyvä suikkuliin ottaja ja nielet lastin.

Vierailija
19/33 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 12:06"]Olet ilmiselvästi pyrkimässä pirihuorasta perheenäidiksi

[/quote]

Sori mutta en oo koskaan käyttäny piriä tai muitakaan huumeita. Vaikka mulla onkin tollanen mies jolla on tuollainen tausta. Mä itseasias pelkään vähän huumeita... Ja tupakkaakaan en polta, kun pelkään saavani jonkun syövän. Ja huumeita en käyttäis siks koska ne vie yleensä nuorena jo hautaan ja tuhoo sun terveyden ja muussaa aivot, vaik huumeitakin on eritasoisia. Alkoholiakin pelkään käyttää liikaa, koska en haluu tuhota mun maksaa, haimaa yms. Mut jos mun luonne ois yhtään erillainen, en siis välittäis esim. Terveistä elämäntavoista, oisin varmaan jo vetäny niitä huumeita. Koska mulla on muutamia tuollasia päihdeongelmaisia kavereita kuitenkin ollut...

Lapsia katsotaan joku muutama vuosi naimisiin menon jälkeen.

:)

Vierailija
20/33 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 12:09"]Olet hyvä suikkuliin ottaja ja nielet lastin.

[/quote]

Jaa. Empä tiedä tästä, pitää kysyä mieheltä. :DD

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän seitsemän