Hyvää 1. äitienpäivää minulle!
Tuossa tuo ukko makaa krapuloissaan. Saa muuten odotella isänpäivän muistamisia marraskuussa. Onpa pettynyt olo
Kommentit (13)
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 21:34"]Mullakin oli tänään eka äitienpäivä, eikä mies krapuloissaan huomioinut mitenkään. Olin odottanut tätä päivää, koska mies on aikaisemmin sanonut että äitienpäivänä kaikkien äitien kuuluu levätä, nukkua pitkään aamulla jne. No äitienpäivä tuli ja itse nousin (kuten aina muulloinkin) aamulla hoitamaan vauvan aamupesut. Aamiaisenkin tein itse ja muutenkin olen koko päivän hoitanut vauvaa yksin, kun krapulainen mies on nukkunut.
Olihan tuo sentään yhden Pirkan ruusukimpun hakenut tuosta S-marketista, mutta mulle se lepo ja hyvävointinen mies olis ollu 100 kertaa parempi lahja.
[/quote]
Ei s-marketista saa pirkkaa :):):)
Mun mies sano mulle , et "ethän sä oo mun äiti", kun huomautin et ois kiva ku muustaus äitienpäivänä. Nykysin ex mies. :D
Tänään lapset tekivät aamupalaa mikä syötiin mun sängyssä piknikkinä (mikä onni saada syödä äitin sängyssä!) Kylhän mä pari tuntia aamulla makoilin sängyssä. Nuorin tuli sit lopukta kuiskuttaa, että sielä tehään esikoisen johdolla yllätystä ei saa nousta. Äitin juhlat oli sitten sängyssä. Myöhemmin sain vielä voikukkia maljakkoon.
Ei ollu ruusuja, kermakakkua eikä miestä. Eikä ollu pettymyksiä: silkkaa iloa. :) Kyllä sunkin aika vielä tulee ap!
Voi :/ hyvää äitienpäivää kuitenkin sinulle, keksi jotain mukavaa tälle päivälle ja talleta se mieleesi tuon krapulaukon sijasta! Mene pitkälle lenkille lapsen kanssa, käykää syömässä hyvin jne. Kyllä se ukkosi viimeistään isänpäivänä huomaa että olisi ehkä kannattanut käyttäytyä ihmisiksi.
Jos lohduttaa niin et ole yksin.. Täälläkin mies lupaili että herää aamulla keittämään kahvia lapsen kanssa ja hoitaa että saan kerrankin nukkua (mitä ei ole viimeiseen vuoteen tapahtunut..). No tuolla se kuorsaa kun otti muutaman liikaa. Itselläni toinen äitienpäivä mutta harmittaa silti, eipä muistettu 1. äitienpäivänäkään.. Miehestä on muutenkin paljastunut lapsen syntymän myötä uusia todella itsekkäitä piirteitä ja tuntuu ettei välitä jaksamisestani pätkääkään. :/
Hyvää äitienpäivän jatkoa sinulle, keksitään vaikka lasten kanssa jotain kivaa. :)
Joo mun mies makaa myös krapulassa tuolla kun juhlivat vähän kavereidensa kanssa eilen.. No mä lähden kohta töihin niin eipä tarvitse sitä katsella :)
Mun mies ei ole ollut koskaan krapulassa, mutta vasta nyt kolmantena äitienpäivänä sain muistamisen. Sanoin suorasanaisesti edellisinä äitienpäivinä, että muistamattomuus pahoittaa mieleni. Minä olen kuitenkin onnistunut hankkimaan jokaisena isäinpäivänä hänelle lahjat ja kortit ja muutenkin juhlistanut päivää.
Kannattaa siis sanoa suoraan, että miehen käytös pahoitti mielesi. Kosto ei kannata, siitä tulee vain lisää pahaa verta välillenne. Ellei nyt sitten tarkoituksena ole erota.
Hassuahan se on toisaalta harmistua siitä ettei mies muista äitienpäivänä, useimpien mielestä se on kuitenkin vaan päivä muiden joukossa. Tuntuu vaan ettei mies arvosta yhtään kun ei voi edes yhtenä päivänä vuodessa vähän hemmotella ja antaa levätä. Mutta av-palstan mukaan, itsepähän olen paskan mieheni ja lasteni isän valinnut. ;)
[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 09:05"]
Hassuahan se on toisaalta harmistua siitä ettei mies muista äitienpäivänä, useimpien mielestä se on kuitenkin vaan päivä muiden joukossa. Tuntuu vaan ettei mies arvosta yhtään kun ei voi edes yhtenä päivänä vuodessa vähän hemmotella ja antaa levätä. Mutta av-palstan mukaan, itsepähän olen paskan mieheni ja lasteni isän valinnut. ;)
[/quote]
Mä sanoisin, että useimpien mielestä se nimenomaan EI ole päivä muiden joukossa.
Pitäiskö miehen laitella aamuisin ja iltaisin jotain, kun puoliso viettää elämää tuntemattomien kanssa netissä? Mitäköhän niissä perheissä tapahtuu, jotka eivät hengaile täällä? Meillä nukkuu kaikki, odottelen milloin alkais keitellä kahvia ja pääsis toivottelee hyvää äitienpäivää puolisolle. Niin, hyvää äitienpäivää kaikki äidit. Nyt kuuluu tyttö huokailevan niin, ett oon aika alkaa toimia.
[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 09:19"]Pitäiskö miehen laitella aamuisin ja iltaisin jotain, kun puoliso viettää elämää tuntemattomien kanssa netissä? Mitäköhän niissä perheissä tapahtuu, jotka eivät hengaile täällä? Meillä nukkuu kaikki, odottelen milloin alkais keitellä kahvia ja pääsis toivottelee hyvää äitienpäivää puolisolle. Niin, hyvää äitienpäivää kaikki äidit. Nyt kuuluu tyttö huokailevan niin, ett oon aika alkaa toimia.
[/quote]
No mitäs itse teet? :D kävin täällä kun odottelin aamupalaa ja nyt tulin takaisin köllimään. Haaarvinaista herkkua ja otan tästä kaiken irti! Palstailen puhelimella aina kun ei ole muuta seuraa.
Mullakin eka äitienpäivä :)
Mies ei välttämättä ois mitenkään muistanut, kun vauva on vielä noin pieni, mutta sanoin hyvissä ajoin ennen äitienpäivää, että tää on mun eka ja siksi erityisen tärkeä ja haluan siitä muiston. Oli sitten vauvan kanssa askarrellu kortin :)
Yksin jouduin silti heräämään, koska mies joutu lähtemään töihin, mutta ehkä ensi vuonna sitten saan aamiaisen sänkyyn :)
Mullakin oli tänään eka äitienpäivä, eikä mies krapuloissaan huomioinut mitenkään. Olin odottanut tätä päivää, koska mies on aikaisemmin sanonut että äitienpäivänä kaikkien äitien kuuluu levätä, nukkua pitkään aamulla jne. No äitienpäivä tuli ja itse nousin (kuten aina muulloinkin) aamulla hoitamaan vauvan aamupesut. Aamiaisenkin tein itse ja muutenkin olen koko päivän hoitanut vauvaa yksin, kun krapulainen mies on nukkunut.
Olihan tuo sentään yhden Pirkan ruusukimpun hakenut tuosta S-marketista, mutta mulle se lepo ja hyvävointinen mies olis ollu 100 kertaa parempi lahja.