Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olisihan se pitänyt arvata että äidin pitää nousta lasten kanssa aamulla...

Vierailija
11.05.2014 |

Kun illalla valvotaan ja katsotaan euroviisuja. Mies heräsi kyllä, mutta käänsi sitten kylkeä kun poika itki sängyssä. Vituttaa.

Kommentit (82)

Vierailija
1/82 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin odottaisin jonkinasteista muistamista ja jopa hemmottelua merkkipäivänäni, vaikkei asiasta oltaisi erikseen sovittu. Juhlapäivistä on aina mediassa jotain juttua ja kalenteriakin varmasti ihmiset osaavat katsoa, joten unohtaminen olisi aika erikoista. Itselläni ei ole lapsia eikä luultavasti tulekaan, mutta kuitenkin.

Vierailija
2/82 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullisia juttuja täällä, jotenki kauheeta että naiset antaa kohdella itseänsä näin. Sama siis minulla.. Kolme äitienpäivää, joista kaksi todella ikäviä. Mies on aina kehitellyt jonkun riidan äitienpäiväksi. Itse päätin viime vuonna että vielä yksi kerta samanlainen äitienpäivä niin kolmatta sellaista ei enää tule..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/82 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen tyytyväinen, että olen yh.

Nukuttiin lapsen kanssa kumpikin pitkään.

Ei tarvitse pahastua kenellekkään mitään.

Vierailija
4/82 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia miehiä teillä onkaan, kamalaa?!!! Voi vain kuvitella kuinka tasa-arvoinen, toisia kunnioittava, rakastava, huomioon ottava myös teidän parisuhde on... Mun miehelle ja lapsille on erittäin iso ja tärkeä asia hemmotella minua äitienpäivänä, kertoa kuinka paljon he rakastavat ja arvostavat! Mies on lasten kanssa leiponut, hankkinut kukkia ja pienen lahjan, herännyt aamulla aikaisin, antanut minun nukkua, tehnyt aamupalat, hoitanut lapset. Ja täysin omasta halusta, kunnioituksesta ja arvostuksesta minua kohtaan. Samoin minä teen isänpäivänä ja tottakai muutenkin huomioimme toisiamme arjessa. En pystyisi ikinä elämään suhteessa, jossa toinen olisi itsekäs ja lapsellinen. Näitä viestejä lukiessa arvostus ja rakkaus miestäni kohtaan vain kasvaa, hän on aarre!!!

Vierailija
5/82 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 17:23"]

Millaisia miehiä teillä onkaan, kamalaa?!!! Voi vain kuvitella kuinka tasa-arvoinen, toisia kunnioittava, rakastava, huomioon ottava myös teidän parisuhde on... Mun miehelle ja lapsille on erittäin iso ja tärkeä asia hemmotella minua äitienpäivänä, kertoa kuinka paljon he rakastavat ja arvostavat! Mies on lasten kanssa leiponut, hankkinut kukkia ja pienen lahjan, herännyt aamulla aikaisin, antanut minun nukkua, tehnyt aamupalat, hoitanut lapset. Ja täysin omasta halusta, kunnioituksesta ja arvostuksesta minua kohtaan. Samoin minä teen isänpäivänä ja tottakai muutenkin huomioimme toisiamme arjessa. En pystyisi ikinä elämään suhteessa, jossa toinen olisi itsekäs ja lapsellinen. Näitä viestejä lukiessa arvostus ja rakkaus miestäni kohtaan vain kasvaa, hän on aarre!!!

[/quote]

Mullakin oli, kunnes kuukaus sitten ilmotti, että hällä on toinen nainen. Tollasilla aarteilla on kuule vientiä. Sellasisia, junttikännipaskoja, kun tänkin ketjun kirjoittajilla sohvalla röhkii, ei kukaan vaivoikseen haluakaan, joten toisaalta voi olla ilonen siitä, että vuorenvarmasti sika makaa samassa kämpässä (tai ainakin tontilla) vielä ensi äitienpäivänäkin, jos ei sitten itse ole päättänyt sitä pois heittää.

Vierailija
6/82 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo

Vierailija
7/82 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii että hyvää äitienpäivää vaan!

Vierailija
8/82 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sama meininki :D Hyvää äitienpäivää meille!

Vierailija
9/82 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta ois kiva, kun ne lapset ois noussu mun kanssa. Oon odotellut aamuseuraa, jo 1,5h.

Vierailija
10/82 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samma här, kuudesta asti hereillä ja lapsi senkun vetelee hirsiä. Ja tuskinpa tuo 5 v nyt muutenkaan niitä kakkukahveja keittelisi. 

Vierailija
11/82 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu itse piti kahvit keittää vaikka mies oli kyllä noussut ja ryysti teetä keittiössä. Onpa jäätävä tunnelma..

Vierailija
12/82 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin nousin minäkin, mies oli eilen vieläpä baarissa! :D Ei haittaa kyllä yhtään, hyvä mies muuten. Eilen sattui miehen kavereille vaan sopimaan. Oli kakun ja lahjan kuitenkin hommanut.

Vierailija
13/82 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai te olette miehillenne etukäteen kertoneet, että haluaisitte saada äitienpäivän aamuna nukkua pidempään ja pyytäneet josko mies voisi herätä lasten kanssa? Vai onko tämä niitä asioita, joiden suhteen odotatte miesten osaavan lukea ajatuksia?

Vierailija
14/82 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mä odotan sängyssä että tulisivat jo! Ois miljoona tehtävää hommaa ja aikataulu tälle päivälle. Ei todellakaa joutas loukoilemaan! Mut ei kuulemma saa mennä alakertaan vielä...

Vierailija
15/82 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ilmeisesti aika tuore äiti, kun et ole vielä oppinut, että äitienpäivä on vain päivä muiden joukossa. Vuosi sitten elättelin toiveita että mies heräisi lasten kanssa ja tekisi aamiaisen. Tänä vuonna asennoiduin ihan toisella tavalla ja nyt tässä just nousin sängystä lasten kanssa juhlimaan ja mies saa nukkua mun puolesta vaikka huomisaamuun, en välitä. Lapset oli tehneet ihanat lahjat ja varasin mieleiseeni ravintolaan brunssin, jonne muutaman tunnin päästä lähdemme. Ilman miestä näillä näkymin, en meinaa herättää enkä muistuttaa päivästä.

Siis oikeesti tuntuu vähän surulliselta, ettei mies viitsi nähdä vaivaa. Työnnän ajatuksen taka-alalle ja juhlin lasteni kanssa. Ja joo, mies itse ehdotti että hän hoitaa heräämiset ja aamiaiset tänään, mutta nyt kun pitäisi herätä ajoissa niin ei kiinnosta vaan haluaa nukkua.

Vierailija
16/82 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 07:58"]

Kai te olette miehillenne etukäteen kertoneet, että haluaisitte saada äitienpäivän aamuna nukkua pidempään ja pyytäneet josko mies voisi herätä lasten kanssa? Vai onko tämä niitä asioita, joiden suhteen odotatte miesten osaavan lukea ajatuksia?

[/quote]

mä olen. Tähän mies totesi, etten minä ole hänen äitinsä... No, nää 3v ja 1v sit varmaan mulle juhlat järjestää. mies nukkuu kun tuli baarista aamuyöllä.

Vierailija
17/82 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies nukkuuu vieläkin, vanhin lapsista tuli vastaan rappusissa ja kysyi: "Saanko kakkua?".

Vierailija
18/82 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 07:58"]

[/quote]

Tietää kyllä. On aiemminkin käynyt näin, ja oli pientä riitaakin aiheesta, mutta kyllähän se asia vuodessa ehtii unohtua... Tai aamulla, kun nukuttaa niin paljon. Sitäpaitsi kyllä kai mieskin yhtälailla osaa kysyä: haluatko nukkua pitkään äitienpäivänä?  -ap-

Vierailija
19/82 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 08:09"]

Olet ilmeisesti aika tuore äiti, kun et ole vielä oppinut, että äitienpäivä on vain päivä muiden joukossa. Vuosi sitten elättelin toiveita että mies heräisi lasten kanssa ja tekisi aamiaisen. Tänä vuonna asennoiduin ihan toisella tavalla ja nyt tässä just nousin sängystä lasten kanssa juhlimaan ja mies saa nukkua mun puolesta vaikka huomisaamuun, en välitä. Lapset oli tehneet ihanat lahjat ja varasin mieleiseeni ravintolaan brunssin, jonne muutaman tunnin päästä lähdemme. Ilman miestä näillä näkymin, en meinaa herättää enkä muistuttaa päivästä.

Siis oikeesti tuntuu vähän surulliselta, ettei mies viitsi nähdä vaivaa. Työnnän ajatuksen taka-alalle ja juhlin lasteni kanssa. Ja joo, mies itse ehdotti että hän hoitaa heräämiset ja aamiaiset tänään, mutta nyt kun pitäisi herätä ajoissa niin ei kiinnosta vaan haluaa nukkua.

[/quote]

Olet siis itsekin tuore äiti?

Vierailija
20/82 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on minun ensimmäinen äitienpäivä äitinä.. Mies lupasi herätä poitsun 7kk kanssa aamulla että saisin tämänvitunyhdenaamun nukkua mutta ei. :( kuorsatkoon menemään, minä lähden pojan kanssa vaunulenkille ja myöhemmin keksitään kaksistaan kivaa tekemistä, tuo ukko tuosta ei ennen yhtä herää.. On vaan niin pettynyt olo, en odottanut suuria vaan sitä että olisin saanut kerrankin nukkua ja viettää aamun sen jälkeen niin ettei tarvisi ketään (miestä, poikapuolta, vauvaa ja kahta kissaa :D) passata. No se on tyydyttävä petetyn äidin rooliin nyt. :D