Minulla on tällainen kroppa, kysymyksiä?
http://media-cache-ec0.pinimg.com/236x/c6/fc/6e/c6fc6e5574a42929136729a639a3ca19.jpg
etenkin perse on aivan samanlainen.
Kommentit (22)
[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 21:53"]
Liikutko ulkona alusvaatteissa?
[/quote]
En, kesällä rannalla "melkein".
[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 21:51"]
Kehtaa varmaan rannalle mennä kesällä
[/quote]
joo, saahan sillä huomiota miehiltä, mutta vielä enemmän naisilta kun on kaunis ja kroppa kunnossa.
Paljon reeniä ja millaista vai hyvät geenit vai implantit?
Mikset sitten laittanut omaa kuvaasi esiin?
Tietenkin sulla on samanlainen kroppa ja varsinkin perse. Tai itseasiassa sulla taitaa olla vielä parempi kuin tuolla photoshopatulla kuvalla :DD
Minuakin kiinnostaa, miten treenaat. Ja ikäsi? Huippukroppa, onnittelut!
Voi hitsi! Mullakin on ihan samanlainen!
[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 21:55"]
Paljon reeniä ja millaista vai hyvät geenit vai implantit?
[/quote]
Ennen taitoluistelua 10 kertaa viikossa, nyt salia ja lenkkiä ja rullaluistelua ja talvella luistelua, mutta ei enää kilpatasolla.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 21:55"]
Ruokavaliosi?
[/quote]
Ei mitään erikoista, salaattia, kanaa, kalaa enimmäkseen, nautaa kerran viikossa.
Mitä sanoisit, jos tulisin biitsillä viereesi ja pyytäisin rasvaamaan selkäni? Minulla on tällainen kroppa:
http://application.denofgeek.com/pics/games/wfc03.jpg
[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 21:55"]
Mikset sitten laittanut omaa kuvaasi esiin?
[/quote]
Kyllä se löytyy luistelusivustoilta.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 22:01"]
Mitä sanoisit, jos tulisin biitsillä viereesi ja pyytäisin rasvaamaan selkäni? Minulla on tällainen kroppa:
http://application.denofgeek.com/pics/games/wfc03.jpg
[/quote]
Komea nainen kyseessä, selvää av-kamaa :D Enköhän rasvaisi, en ole ulkonäkökeskeinen.
Tosi kiva kun linkittelet mun kuvia tänne ilman lupaa ap! Ja vielä tommonen epäonnistunut otos. :(
Kiinnosti. Olisit nyt edes laittanut siitä omasta kropastasi kuvan. Miksi ihmeessä sinun piti etsiä netistä kuva, eikä ottaa suoraan omastasi kuvaa?
Onnea sulle, nauti kauniista kropastasi ja toivotan muutenkin hyvää kesää.
Ei kysyttävää.
Kehtaa varmaan rannalle mennä kesällä