Mahdotonta löytää miestä kun en halua sellaista, ketä ei yhtään kiinnosta mun koira
Koira on kuitenkin niin tärkeä, rakas ja iso osa elämää että kyllä myös kumppanin täytyisi olla edes kiinnostunut koirista ja pitää niistä. Huonosti on kuitenkin mennyt, kun kukaan tapaamani mies ei ole osoittanut minkäänlaista kiinnostusta koiraani kohtaan. Ihan sama, kuin se olisi vaan joku tyyny jossain nurkassa. Sit löytyy se toinen ääripää, eli miehet joilla on oma koira. Heidän kanssa taas ei synkkää kun he haluaisivat koirattoman naisen joka palvoo sitä heidän koiraansa eikä halua ns "yhdistää" koiria. Menee muutenkin niiden kanssa heti pätemiseksi, että mikä nyt oli se oikea tapaa elää koiran kanssa. Ihanne olisi koiria rakastava mies, jolla ei kuitenkaan ole omaa, sellaista ei vaan sinkkumarkkinoilta löydy. Taidan olla tuomittu loppuelämän sinkkuuteen.
Kommentit (29)
Annatko koiran ratkaista elämänkulkusi?
Hankkiudu heti siitä rakista eroon!
Ja ala elämään oikeata elämää!!!!!
Jos olen kiinnostunut naisesta, niin normaalilla käytöksellä varustettu koira kiinnostaa myös. Voin koiraa käyttää lenkillä kun minulle sopii, mutta en järjestä omia menojani koiran ulkoiluttamisen vuoksi. Jos en jaksa ulkoiluttaa koiraa, siitä ei seuraa mykkäkoulua, tiuskimista, ei mitään. Jos kuitenkin tulee paha mieli, niin sitten siitä pitää kertoa, jotta en tuhlaa elämääni moiseen. Ei mitään erikoisia ehtoja kuitenkaan.
Minulla on ihan päinvastaisia kokemuksia silloin, kun vielä deittailin! Deittiprofiilissani oli maininta koirasta tottakai. Kyllä kaikki miehet pitivät koirastani ja halusivat mennä ja touhuta sen kanssa vaikka kuinka. Parilla heillä itselläänkin oli koira ja koiramme myös leikkivät keskenään ja käytiin ulkoilemassa ym. Nykyinen mieheni (kohta tuleva aviomies) otti koirani myös erittäin hyvin vastaan - kuin oman lemmikkinsä ja ulkoiluttaa, ruokkii ja hoitaa sitä yhtälailla, kuin minäkin.
Olipa taas kirjoitus. Ketä erikoisemmin kiinnostaa joku koira negari mielessä ellei sitten koira ole kaukaasialainen
mies52v
Olisit iloinen. Saat nukkua koiran vieressä.
Vierailija kirjoitti:
Olisit iloinen. Saat nukkua koiran vieressä.
Ja kerätä koiranpaskoja pihalta. Koira nauraa vieressä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"... ja meidän murrea ei voi kenneliin laittaa, joten lomailu tapahtuu miehen autolla kotimaan kohteisiin"
Ainahan miehet valittaa sitä kun nainen haluaa matkustella? Nyt olisi tarjolla koiranainen jota ei matkustelut voisi vähempää kiinnostaa. Ai nyt sit pitäisikin saada se matkusteleva nainen?
Olisikohan mahdollista, että maailmassa enemmän kuin yksi mies? Ehkä toinen heistä pitää matkustelusta ja toinen ei. Sitten voi olla vielä se kolmas, joka ei kirjoittele mammapalstalle.
Minuakin ihmetyttää miten suosittuja etenkin kaupunkialueella ovat semmoiset kääpiökokoiset koirat. Tosin pidän itse enemmän kissoista, jotka ovat itsenäisiä ja älykkäitä.