Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kohta velaton <3

Vierailija
17.12.2020 |

YES!!!! Tein ensimmäistä kertaa elämässäni ylimääräisen lyhennyksen opintolainaan :)
Maksettu nyt: Luottokorttivelka sekä kaksi henkilökohtaista velkaa, kohta myös opintolaina.

Kiitos Dave Ramsey <3 <3

Nuuka elämä jatkuu... ja nää dopamiinipalkinnot aivoissa kun makselee näitä pois onnistuneesti on parempaa kuin mikään shoppailu!!!!

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstalla muita Dave Ramseyn ohjeilla onnistuneita?

Vierailija
2/30 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että olet maksanut 20 v asuntolainan pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno juttu, onnittelut! Täällä baby step 4-6. Asuntolainaa ei ole, asun vielä vuokralla.

Vierailija
4/30 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulin, että olet maksanut 20 v asuntolainan pois.

Muutama vuosi sitten olin suoraan sanottuna k*sessa velkojeni kanssa. Ahdistus oli valtava ja mietin antaisko kaiken mennä vaan ulosottoon... Otin itseäni niskasta kiinni ja päätin selviytyä. "Beans & rise" jne ja nyt olen lähelläå täydellistä velattomuutta, kiitos nuukan elämäntavanja velkalumipallo-metodin.

Olkoon tämä vaikka inspiraationa muille rahaongelmissa oleville. Jos minä pystyin siihen, tekin pystytte!!"

Vierailija
5/30 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

👍

Vierailija
6/30 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hieno juttu, onnittelut! Täällä baby step 4-6. Asuntolainaa ei ole, asun vielä vuokralla.

Wow, onnee! Itse kohta ryhdyn baby step kolmoseen kun tuo vika velka on kuitattu, mihin ei todellakaan mene kauaa <3

Vierailija
7/30 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up!

Vierailija
8/30 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen jo tiistaista asti ollut velaton. Silloin lähti tililtä maksuun viimeiset opintolainan jämät 24, 50 euroa.

Vierailija
9/30 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"live like no one else, so later you can live like no one else"

"every dollar has a name"

"stop being STUPID"

Vierailija
10/30 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää velattomuus-tarinoita!

Vierailija
11/30 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sitten ollaan vihdoin tilanteessa, jossa monen vuoden taistelu on tullut päätökseen. I'M DEBT FREEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

-ap

Vierailija
12/30 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulit sitten leuhkimaan tänne, lehmä.

Vierailija
13/30 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä Sinä!

JIhuuuu ! ! !

Vierailija
14/30 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin juuri!

Vierailija
15/30 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan itsekin sitä kevyttä oloa kun olen vihdoin ve-la-ton !

Vielä kituutetaan.

Vierailija
16/30 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä muru!!!!!!!

Joskus elämä tosiaan on valintoja ja asioihin voi vaikuttaa ponnisteluin!

Vierailija
17/30 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno juttu!!

Vierailija
18/30 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon. Itselläni on ollut opinto-, asunto- ja sijoitusvelkaa vuodesta 1992. Suurimmillaan 186.000€ ja viimeinen laina on kuitattu todennäköisesti vuonna 2031, kun olen 60-vuotias.

Aina on hieno tunne, kun joku laina loppuu. Olen monta kertaa päättänyt, että kun saan jonkun maksettua, alan nauttimaan elämästäni. Olen ilmeisesti parantumattoman nuuka, kun aina vain otan uutta lainaa ja sijoitan.

Seuraavaksi loppuu toisen sijoitusasunnon laina syksyllä 2022. Olen päättänyt matkustella kaikki säästyvät rahat. Saas nähdä, miten lopulta käy.

Vierailija
19/30 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen jo tiistaista asti ollut velaton. Silloin lähti tililtä maksuun viimeiset opintolainan jämät 24, 50 euroa.

Wau! Perässä tullaan (vielä 3 v).

Vierailija
20/30 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä muru!!!!!!!

Joskus elämä tosiaan on valintoja ja asioihin voi vaikuttaa ponnisteluin!

Kyllä! Tuntuu surrealistiselta. En oikein ole tottunut tähän vielä kun taistelin tämän eteen niin monta vuotta. Uskomatonta ajatella, että tästä lähtien kaikki rahani ovat minun, ei enää velan maksuja! Tuo viimeinen velka viidestä, opintolaita -- sen maksuohjelman mukainen viimeinen maksu olisi ollut vasta vuoden kuluttua, mutta onneksi nopeutin prosessia ja tein kolme ylimääräistä maksua ja nyt se on tehty, ei tarvitse odottaa vuotta!

Vuosien kituutus ja nuukailu ja kaikesta kieltäytyminen... ja nyt ollaan tässä. Uskomattoman vapaa olo!

Mietin että pitäisikö mun palkita itseni nyt jollain... mutta enpä taida. Nuukailu siis jatkukoon! Nyt alkaa säästäminen ja sijoittaminen. Veloista eroon pääseminen oli vain ensi askel.

Aiemmin haaveilin joistain kalliista jutuista mitä ostaisin itselleni kun olisin vihdoin velaton. Nyt ei enää tee mieli. Velattomuus itsessään on palkinto. Taloudellinen mielenrauha on enemmän luksusta kuin tonnin Iphone.

-Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kahdeksan