Kaikki puhuu halvoista viikonloppumatkoista. Mistä niitä löytää?
Olen jo useampaan kertaan yrittänyt etsiä matkaa (pidennetty viikonloppu) perheellemme (2+1) esim Pariisiin. Mielestäni 800-900 euroa ei ole halpa.
Mistä niitä edullisia lentoja löytää?
Kommentit (4)
Hinnat ovat mielestäni kallistuneet. Kävin viime syksynä prahassa ebookersin kautta. Olimme kaksi yötä hyvässä hotellissa. Suora lento hgistä. Maksoi rapiat 200e. Nyt tuntuu että nousseet joka järjestäjällä.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 21:19"]Olen kummastellut aivan samaa. Toin juttu on se, kun täällä kehutaan miten paljon halvemmaksi tulee loma itse räätälöiden. No eipä vaan ole tullut + lisäksi saa pahimmillaan 2 välilaskua + matkustuaika on hurjan paljon pidempi.
900€ kaupunkiloma on kallis. Sillä rahalla pääsee jo viikoksi rantalomalle. 2+1 tai 3 aikuista.
[/quote]
Juuri näin. Maksan mielummin muutaman satasen lisää ja olen viikon rantalomalla.
Norwegian sikakallis, pelkät lennot lähemmäs 500 euroa meidän perheeltä. Siihen vielä hotelli. Aivan törkeetä.
Kaikkein eniten nauratti kun yritin kerran katsoa Norwegianilta lentoja juuri Pariisiin heidän tarjouksen (alkaen 39 eur) perusteella, menomatka oli 39 eur/henkilö mutta paluu maksoikin useamman satasen per henkilö. Huijausta sanon minä.
Ap
Olen kummastellut aivan samaa. Toin juttu on se, kun täällä kehutaan miten paljon halvemmaksi tulee loma itse räätälöiden. No eipä vaan ole tullut + lisäksi saa pahimmillaan 2 välilaskua + matkustuaika on hurjan paljon pidempi.
900€ kaupunkiloma on kallis. Sillä rahalla pääsee jo viikoksi rantalomalle. 2+1 tai 3 aikuista.