Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen on mustasukkaisin tuntemasi henkilö?

Vierailija
10.05.2014 |

Eli millaisiin äärimmäisyyksiin tuntemasi puolisostaan mustasukkaiset tyypit sortuvat? Tutkivatko/hallitsevat toisen netin käyttöä tai vapaa-aikaa? Itse tuntemani nainen ei anna miehensä tavata entisen liittonsa lapsia,eikä heidän kotonaan ole näistä lapsista kuvia. Surettaa lasten puolesta kyllä! :(

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kivaa. Minkälainen mahtaa olla koko tarina, sitähän emme voi tietää. Mustasukkaisia tuttaviani ja ystäviäni on tv:sta mustasukkaisia,ilman huomiota jättämisestä mustasukkaisia ja ties mistä. Pieni mustasukkaisuus on ihan ok, mutta kaikki muu on sairasta.

Vierailija
2/11 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö näitä ole jotka ritarillisesti kuljettaa aina ja kaikkialle ja ovat jopa ovella odottamatta vastassa? Aluksi kai ihanaa mutta sitten alkaa ahdistaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yäk

Vierailija
4/11 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, eikös kaikki naiset olekaan sairaan mustasukkaisia?

Tai sitten taidan vaan olla itse sellainen joka imuroi mustasukkaisia naisia.

Nykyinen on mustasukkainen jos käyn yksin kahvilla ja kassalla on ollut nainen, noin esimerkiksi. 

Vierailija
5/11 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljeni mielipuoli-avokki repii kuulema mustasukkaisuuskilarit, jos veljeni erehtyy juttelemaan jotain ruokakaupan kassaneidille tai naispuoleiselle kuntosaliohjaajalle. Hullu akka!

Vierailija
6/11 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäh? Miten joku voi vetää kilarit jos ukko vaihtaa pari sanaa kaupan kassan kanssa?

Aika huono itsetunto.

Vierailija
7/11 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustasukkaisin oli pettäjä-exäni. Hän petti minua useiden naisten kanssa ja epäili koko ajan täysin aiheetta minun pettävän. Kai hän peilasi omaa käytöstään minuun?

Vierailija
8/11 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen joka sai hirveät raivarit jos mies pesi hampaat tai ajoi parran. Vaihtoi miestä muutaman vuoden välein, aina pettämällä.

Vierailija
9/11 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaverini, joka itse pettää miestään. on mustis sekä miehestään että näistä panoistaan

Vierailija
10/11 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 23:55"]

Veljeni mielipuoli-avokki repii kuulema mustasukkaisuuskilarit, jos veljeni erehtyy juttelemaan jotain ruokakaupan kassaneidille tai naispuoleiselle kuntosaliohjaajalle. Hullu akka!

[/quote]

Miten tuollaisen ihmisen kanssa pystyy elämään? Kattoo telkkarista uutisia niin akka hermostuu että "tuijotat tissejä tjsp". Tai tervehtii naistpuolista naapuria niin jo on "persettä vahtaamassa"... Sairasta. Miten noin mustasukkaisen ihmisen kanssa voi elää normaalielämää? Hänhän näkee merkkejä kaikkialla.

Vierailija
11/11 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusi vaimonsa pysyvän kotitinä. Vaimo halusi opiskelemaan. Vaimo joutui ostamaan pääsykoekirjan kahdesti, kun mies repi ensimmäisen pääsykoekirjan. Samasta syystä hakupapereita piti tilata useampaankin kertaan.

Vaimon lopulta siirryttyä työelämään oli vaatimuksena suorittaa kaikki omat menot kahdeksan ja neljän välillä. Esim. ostoksilla vaimo ei saanut käydä yksin, aina piti olla joku lapsista mukana.

Puheluita mies soittelee vaimolleen kymmenittäin päivän aikana. En tiedä mitä tapahtuu, jos vaimo ei vastaa. Varmaan jotakin. :(

Vaimon puhelimen viestejä ja soittohistoriaa epäillään myös. Puhelimeen voi olla tallennettu jonkun miehen numero naisen nimellä.

Omat rahat kuuluvat myös kuvioon. Lapsilisät ovat vaimon rahoja. Kummallakin on oma auto, joiden kustannuksista vastaavat itse. Se, kumman autolla mennään johonkin tilaisuuteen yhdessä, on aina erillisen keskustelun paikka. Joka tapauksessa mies ajaa.

Pahoinpitelyjä on myös ollut, en tiedä kuinka paljon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi neljä