Ostana kaikki muumimukit ja uskon rikastuvani
Olen ostanut kaikki Arabian muumimukit ja astiat viimeiset 18-vuotta ja aion ostaa astioita jatkossakin. Uskon, että tulen vielä huomattavan rikkaaksi, kun myyn astiat joskus kymmenien vuosien kuluttua. Ainakin tulen saamaan astioilla valtavan summan ja voin myytyäni astiat elää eläkeläisenä leveää elämää. Suurin nautintoni on, kun seuraan millaisilla hinnoilla mitäkin mukia myydään ja laskeskelen samalla millainen raha potti minulla kaapeissa lojuu. :)
Kommentit (30)
[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 18:23"]
[/quote]
Kiitos tästä! Mutta tietääkö kukaan onko muumiastiastoilla arvoa. Meillä kaikki astiastot vuodesta 1991- 2004 ja kolme kannua. Kaksi kannua, joissa muumihahmot kiertävät kannun ympäri , pohja valkea ja yksi kannu, jossa keltainen, punainen ja sininen pohja ja hahmoina ainakin mamma ja pappa muistaakseni. Arabian kannut ovat ainakin tietääkseni arvokkaita.
Miksi joku kerää tuollaista paskaa?
[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 18:33"]
Miksi joku kerää tuollaista paskaa?
[/quote]
Miksi joku viitsii nähdä vaivaa toisten keräilemistä mukeista?
[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 17:51"]
Mukit kannattaa tosiaan vakuuttaa. Meillä kaatui viime kesänä kirjahylly muumimukien painosta ja mukeja rikkoontui tuhansien arvosta. Olen vieläkin katkera, enkä vain rahasta vaan kauniiden mukien menetyksestä.
[/quote]
Miten ne käytännössä vakuutetaan? Otetaan yhteyttä vakuutusyhtiöön ja kysytään muumivakuutusta?
[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 18:29"]
[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 18:23"]
[/quote]
Kiitos tästä! Mutta tietääkö kukaan onko muumiastiastoilla arvoa. Meillä kaikki astiastot vuodesta 1991- 2004 ja kolme kannua. Kaksi kannua, joissa muumihahmot kiertävät kannun ympäri , pohja valkea ja yksi kannu, jossa keltainen, punainen ja sininen pohja ja hahmoina ainakin mamma ja pappa muistaakseni. Arabian kannut ovat ainakin tietääkseni arvokkaita.
[/quote]
Huuto.netin sulkeutuneista huutokaupoista voi katsoa mitä noista on maksettu.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 17:51"]
Mukit kannattaa tosiaan vakuuttaa. Meillä kaatui viime kesänä kirjahylly muumimukien painosta ja mukeja rikkoontui tuhansien arvosta. Olen vieläkin katkera, enkä vain rahasta vaan kauniiden mukien menetyksestä.
[/quote]
Eikö teillä ole kotivakuutusta joka korvaa?
[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 17:30"]
9 täällä. Maksoin arvokkaimmasta mukista yli 300 huutiksessa. toivon et saan mukista vielä kaksinkertasen summan. Älkää please maalatko piruja seinille et arvo romahtaa. 300 on kuitenki mulle iso summa.
[/quote]
on mukista :/ toivottavasti saat siitä enemmän
Ruska, Karelia ja Kaarna olivat nuoruuteni astiastoja. Ruskeita arabian mukeja, jotka olivat silloin hienoja ja kauniita Arabian astiastoja. Aika on raiskannut ne rumiksi ja epäkiinnostaviksi. Näin tulee käymään muumeillekin. Meillä niistä juodaan maitoa ja kahvia arkena. Lapsilleni ne toimivat tulee olemaan samalla tavalla rakkaita kuin My little pony mukini yläasteelta eli roskiin vaan. Kiva muisto, mutta ei kovin kiinnostavia!
[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 17:46"]
[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 17:39"]
Eiväthän ne kaikki mukit ole arvokkaita. Miksi et keskity hankkimaan erikoisuuksia ja niitä, joiden arvioit olevan tulevaisuudessa kaikkein arvokkaimpia? Monet ostavat näitä erikoisempia useita kappaleita, ei yhtä jokaista. Käyttömukit sitten vielä erikseen.
[/quote]
Mä sain vasta lahjaksi sellasen keväisen muumimukin, missä sisäreunassa jotkut silmälasin tapaset. Kannattaako se säästää vai myydä? Aattelin kun naapuri ois halunnu ostaa sen parillakympillä.
[/quote]
Kiitti. kannattais siis pyytää enemmän kun kakskymppiä?