Sorry! Lainasin äsken miestäsi!
Lainasin tosiaan äsken miestäsi! Mutta älä huoli, mussukkasi on tulossa kotiin illaksi lämmittämään saunaa ja katsomaan euroviisuja kanssasi. Ja jos hyvä tuuri käy, siemennestettä riittää vielä sinullekin.
T. Se toinen nainen
Kommentit (108)
Mun mielestä nää aloitukset on parhaita, missä nainen kehuskelee olevansa miehen salaseuralainen. Mies tulee kylään, kohta mennään hoitamaan hommat ja sitten vaatteet päälle ja kotiin. Kyllä sellaista varmaan jonkin kerran voisi jaksaa, mutta kyllä mua ainakin alkais risomaan jossain vaiheessa. Jos mukana olis ihastusta, hommaa haluaisi tehdä enemmänkin, mutta sitten haluaisi muutakin kuin vierailuja.
Kun tätä palstaa lukee niin en yhtään ihmettele, jos jotkut miehet hakee toisen naisen huomiota, sillä hyvin paljon on niin ilkeitä ja kylmiä kommentteja eri asioihin ja niin tyhmiäkin välillä ettei ihmekään kun toinen nainen kiinnostaa. Toki on myös fiksujen ja lämpimien naisten kommentteja ja ne erottuu hyvin joukosta.
Mikäli miehille olisi samantyyppinen palsta eli miehiä enin osa kirjoittajista ja samanlaisia kommentteja kuin mitä täältä lukee kylmyydessä, ilkeydessä ja tyhmyydessä niin itse naisena käsitys miehistä muuttuisi todella paljon huonommaksi kuin mitä se nyt on.
On toki miehiä, joille ei riitä mikään eli mahtava ja seksiä jatkuvasti tarjoava vaimo, hyvä koti, elämä mallillaan, mutta silti haetaan lisää ja uusia naisia.
Ei haittaa! Muistithan ruokkia ennen kuin lähetit kotiin!
[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 17:11"]Lainasin tosiaan äsken miestäsi! Mutta älä huoli, mussukkasi on tulossa kotiin illaksi lämmittämään saunaa ja katsomaan euroviisuja kanssasi. Ja jos hyvä tuuri käy, siemennestettä riittää vielä sinullekin.
T. Se toinen nainen
[/quote]
Oot horo.
[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 01:26"]Ap:llä on linjansa josta saa vapaasti olla monta mieltä, mutta eiköhän nämä varatut ja perheelliset miehet kuitenkin ole se perhanan ongelmien ydin jota haetaan takaa?
Itse olen nainen kategoriaa "Sorry! Miehesi juuri vonkasi minua, muttei kiinnostanut, ja voisi lopettaa häirinnän!". Eroan siis siinä, etten todellakaan halua varattua miestä. Joten - miksi sinkkuna treffipalstalla sinkkumiehiä etsivänä on niin pilvin pimein perheellisiä "luotettavia, rehellisiä ja naisen huomioon ottavia" varattuja äijiä hirveillä seksipatoutumilla ja egolla varustettuina?
Tällä palstalla kun asiasta mainitsee, niin tottakai vaimot ovat venuksesta seuraavia vaimojen mielestä ainakin, eikä heidän miehet jahtaile muita.
Sanoisin vaan haloo Espoo, koska tuolta noita ko. luotettavan pitkäkestoisen salapanon etsijöitä löytyy tosi paljon naiselle miltei parinsadan kilometrin päässä, naiselle joka ilkeä jos olisi voisi laitella nimet tiskiin ilman tunnontuskia...
[/quote]
Nimet julki! :D
Aikuisten (?) naisten lällättelyketju. Menkää takaisn koulunpihalle.
Ap:llä on linjansa josta saa vapaasti olla monta mieltä, mutta eiköhän nämä varatut ja perheelliset miehet kuitenkin ole se perhanan ongelmien ydin jota haetaan takaa?
Itse olen nainen kategoriaa "Sorry! Miehesi juuri vonkasi minua, muttei kiinnostanut, ja voisi lopettaa häirinnän!". Eroan siis siinä, etten todellakaan halua varattua miestä. Joten - miksi sinkkuna treffipalstalla sinkkumiehiä etsivänä on niin pilvin pimein perheellisiä "luotettavia, rehellisiä ja naisen huomioon ottavia" varattuja äijiä hirveillä seksipatoutumilla ja egolla varustettuina?
Tällä palstalla kun asiasta mainitsee, niin tottakai vaimot ovat venuksesta seuraavia vaimojen mielestä ainakin, eikä heidän miehet jahtaile muita.
Sanoisin vaan haloo Espoo, koska tuolta noita ko. luotettavan pitkäkestoisen salapanon etsijöitä löytyy tosi paljon naiselle miltei parinsadan kilometrin päässä, naiselle joka ilkeä jos olisi voisi laitella nimet tiskiin ilman tunnontuskia...