Sorry! Lainasin äsken miestäsi!
Lainasin tosiaan äsken miestäsi! Mutta älä huoli, mussukkasi on tulossa kotiin illaksi lämmittämään saunaa ja katsomaan euroviisuja kanssasi. Ja jos hyvä tuuri käy, siemennestettä riittää vielä sinullekin.
T. Se toinen nainen
Kommentit (108)
[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 17:50"][quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 17:43"][quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 17:22"]Oot ällöttävä niin ällöttävä ettet kelpaa kenenkään omaksi vaan vain "toiseksi naiseksi" hahahhahaha eihän kukaa sua halua katella 24/7 vaan vaan sillon kuin huvittaa
[/quote]
Ei kun se on just niin päin, että itse en halua sitoutua. Tää on hauskempaa näin ;)
Ap
[/quote]
Niinhän ne kaikki väittää. Et taida uskoa itsekään.
[/quote]
No sehän on just kaikista tylsintä, kun parisuhde muuttuu arkiseksi ja romanttisuus katoaa, niin käy kaikille suhteille jossain vaiheessa. En halua latteaa, itseään toistavaa arkista yhdessä puurtamista ja tylsää seksiä aina saman ihmisen kanssa, vaan vaihtelua, hekumaa, intohimoa, huumaa, erotiikkaa ja romantiikkaa.
Ap
[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 17:45"]
[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 17:43"][quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 17:39"]
[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 17:15"]Lällällää! Se haluaa saunaan mun kanssa ja katsoa Viisut mun kanssa eikä sun kanssa! Lällällää!!!
[/quote]
Mun kanssa tehdään ne kivoimmat jutut ;)
Ap
[/quote]
Luuletko tosiaan? Voi sua raukkaa. :(
[/quote]
Ei vaan tiedän ;)
Ap
[/quote]
Mistä sinä tiedät, oletko ollut katsomassa mitä se mies sen vaimonsa kanssa tekee?? Sen miehen sanaan minä en uskoisi..sehän voi puhua mitä vain.
No lällälää teiltä saa huonoa seksiä kun mun luo tulevat. En huolisikkaan omaksi miehekseni!
-myös toinen nainen
[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 17:55"]
[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 17:50"][quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 17:43"][quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 17:22"]Oot ällöttävä niin ällöttävä ettet kelpaa kenenkään omaksi vaan vain "toiseksi naiseksi" hahahhahaha eihän kukaa sua halua katella 24/7 vaan vaan sillon kuin huvittaa
[/quote]
Ei kun se on just niin päin, että itse en halua sitoutua. Tää on hauskempaa näin ;)
Ap
[/quote]
[/quote]
No sehän on just kaikista tylsintä, kun parisuhde muuttuu arkiseksi ja romanttisuus katoaa, niin käy kaikille suhteille jossain vaiheessa. En halua latteaa, itseään toistavaa arkista yhdessä puurtamista ja tylsää seksiä aina saman ihmisen kanssa, vaan vaihtelua, hekumaa, intohimoa, huumaa, erotiikkaa ja romantiikkaa.
Ap
[/quote]
Olen kyllä samaa mieltä.
-se seksitön, arkisessa suhteessa.
Missä päin suomea? Epäilys on itänyt jo jonkin aikaa, olisi vain kiva saada todisteet..
[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 17:59"]
Missä päin suomea? Epäilys on itänyt jo jonkin aikaa, olisi vain kiva saada todisteet..
[/quote]
Joo, tämä olisi hyvä tietää, kun varmaan noin 500 000 kodissa Suomessa lämmitetään tänään sauna ja katsotaan Euroviisut.
Mun luonakin kävi yksi naimisissa oleva kahden lapsen isä äsken. :D Aikoo tulla huomennakin pistäytymään kun äitienpäivähelvetistä (miehen käyttämä sana) ehtii.
No voi hemmetti! Mies oli äsken keinosiementäjän kanssa navetalla eikä käynyt edes mielessä, että se pani sua: homssuinen, pyylevä melkein 50v naisihminen, jolla on ammattinsa mukaiset sanailut. Ja sun kanssa se tekee ne hauskimmat jutut?
[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 17:59"]Missä päin suomea? Epäilys on itänyt jo jonkin aikaa, olisi vain kiva saada todisteet..
[/quote]
Av:lta ei ehkä todisteita kannata hakea. Provoja palsta täynnä :(
Vai oikein siemennestettä... ei sen niljaskan nesteet oo kiinnostanu enää vuosiin.
Onneksi olkoon! Olet alinta pohjasakkaa..
Huoraakin alempi.
Sylkisin kasvoillesi jos kaltaisesi muijan kohtaisin.
Mutta muista, sä jäät ikuisesti yksin. Olet gain hetken patja ja pussien tyhjennyt.. wuhuu! Eiks ookkin hienoo!! Ole ylpeä itstäsi.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 18:11"]Onneksi olkoon! Olet alinta pohjasakkaa..
Huoraakin alempi.
Mutta muista, sä jäät ikuisesti yksin. Olet gain hetken patja ja pussien tyhjennyt.. wuhuu! Eiks ookkin hienoo!! Ole ylpeä itstäsi.
[/quote]
Ja sinä opettele kirjoittamaan. Tekstisi on kauheaa kuraa. Vai ootko kännissä?
Ap
[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 18:11"]Onneksi olkoon! Olet alinta pohjasakkaa..
Huoraakin alempi.
[/quote]
Joo ja sä saisit sakot kunnianloukkauksesta :) kuinka vaan!
En kyl tahtois miestä joka kattoo euroviisuja...
[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 17:27"][quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 17:15"]
Lällällää! Se haluaa saunaan mun kanssa ja katsoa Viisut mun kanssa eikä sun kanssa! Lällällää!!!
[/quote]
No on tuokin asenne. En lähtis saunaan petturin kanssa :(
[/quote]Sä oot voinu käydä monestikin löylyissä petturin kans.Se ei oo kato kertonu sulle et petti.
Senkus pidät. Kiitos, jos viet sen lopullisesti. Voin tulla auttamaan muutossa.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 18:04"]
Mun luonakin kävi yksi naimisissa oleva kahden lapsen isä äsken. :D Aikoo tulla huomennakin pistäytymään kun äitienpäivähelvetistä (miehen käyttämä sana) ehtii.
[/quote]
Eh, yäk! En koskis tollaseen mieheen pitkällä tikullakaan...ja olen sinkku. Ettekste oikeesti saa parempia miehiä ku tollasia luuseri-isipappoja..mulla on sentään joku taso..
Ilkeekö se mies näyttäytyä sun kans kirkkaassa päivänvalossa?
[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 18:23"]
[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 18:04"]
[/quote]
Eh, yäk! En koskis tollaseen mieheen pitkällä tikullakaan...ja olen sinkku. Ettekste oikeesti saa parempia miehiä ku tollasia luuseri-isipappoja..mulla on sentään joku taso..
[/quote]
Se on hyvä pano, en mä sitä muuhun käytä. :)
[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 17:43"][quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 17:22"]Oot ällöttävä niin ällöttävä ettet kelpaa kenenkään omaksi vaan vain "toiseksi naiseksi" hahahhahaha eihän kukaa sua halua katella 24/7 vaan vaan sillon kuin huvittaa
[/quote]
Ap
[/quote]