Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sorry! Lainasin äsken miestäsi!

Vierailija
10.05.2014 |

Lainasin tosiaan äsken miestäsi! Mutta älä huoli, mussukkasi on tulossa kotiin illaksi lämmittämään saunaa ja katsomaan euroviisuja kanssasi. Ja jos hyvä tuuri käy, siemennestettä riittää vielä sinullekin.

T. Se toinen nainen

Kommentit (108)

Vierailija
81/108 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 20:20"]Olen kahden lapsen isä ja käyn naimassa viikoittain vierasta. Kierrossa on kolme naista tällä hetkellä. Seksi on paljon parempaa kuin oman vaimon kanssa.

[/quote]

Joista minä olen yksi.

Vierailija
82/108 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenen mies näpyttelee juuri viestejä? Katsotte euroviisuja ja muksut on just nukahtaneet. :D Yrittää juuri sopia huomiselle pikaista tapaamista...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/108 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on jo tunnin verran näpytellyt puhelintaan joka on äänettömällä. Voi helvetti sentään!

Vierailija
84/108 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 22:25"]

Kenen mies näpyttelee juuri viestejä? Katsotte euroviisuja ja muksut on just nukahtaneet. :D Yrittää juuri sopia huomiselle pikaista tapaamista...

[/quote]

Eikö sun yritys ärsyttää saanut oikein tulta alleen? Sait vain naureskelua ja vitsailua täällä. :) 

Vierailija
85/108 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 20:47"]En ymmärrä miten te kakkoset haluatte naiskennella miehen kanssa, joka uittaa vehjettään säännöllisesti myös muissa naisissa. Eikö teillä ole lainkaan omanarvontuntoa? Ja mitä kehuttavaa tilanteessanne on, suostutte miehen hyväksikäyttöön ja tyhjiin lupauksiin.

[/quote]

No kun vaimossa ei saa vehjettä uittaa (näinkin hieno määritelmä), niin silloin sitä harrastaa jossain muualla ;)

Vierailija
86/108 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 20:47"]

Ja mitä kehuttavaa tilanteessanne on, suostutte miehen hyväksikäyttöön ja tyhjiin lupauksiin.

[/quote]

Mitään en ole toisella naiselle koskaan luvannut. Kuvio on selkeä molemmille. Kiihkeää seksiä ilma sen kummempia sitoutumisia. Vaimoa kun ei petihommat enää kiinnosta, mutta muuten on kyllä mukava.

Vierailija
87/108 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua rupesi nyt ahdistamaan tosissaan. Mies tekstailee "salaa", nimensä alkaa S:llä, meillä on kaksi alle kouluikäistä lasta ja mies on 36-vuotias.

Vierailija
88/108 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis J:llä alkaa mieheni nimi.

Vierailija
89/108 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Jussi 

Vierailija
90/108 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tais olla, kun hiljeni... :( pitääkin mennä jututtamaan... :( 

Vierailija
91/108 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hyvin mene jos lapsettomana jo seksi loppunut!

Vierailija
92/108 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 23:37"]

Ei hyvin mene jos lapsettomana jo seksi loppunut!

[/quote]

Mitä tuo tarkoitti?

Vierailija
93/108 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ap kirjoittanut että miehellä ei ole lapsia? Tarkoitin että jos seksi loppunut jo ennen lapsia niin mikä syy voi olla, ei hevillä takaisin tule, eikä kylläkään niitä lapsiakan.

Vierailija
94/108 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 19:23"]

[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 18:11"]

Onneksi olkoon! Olet alinta pohjasakkaa.. 

Huoraakin alempi. 

Sylkisin kasvoillesi jos kaltaisesi muijan kohtaisin. 

Mutta muista, sä jäät ikuisesti yksin. Olet gain hetken patja ja pussien tyhjennyt.. wuhuu! Eiks ookkin hienoo!! Ole ylpeä itstäsi. 

[/quote]

Hieman kyllä ihmettelen näitä naisiakin. Haukutaan se toinen nainen ihan alimpaan kastiin. Mutta miehessä ei tietenkään ole mitään vikaa. Kyllä lähtis minulla mieskin alimpaan kastiin ja vaihtoon tuossa tilanteessa.

[/quote]

Mistä päättelet, että tuon on nainen kirjoittanut? Muija-sana paljastaa , että kirjoittaja on mies. Samoin olen satavarma, että ketjun aloittajakin on mies!

Vierailija
95/108 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap:n aloitus on provo, niin tosi asia on että toiset pettää ja osa reagoi toisiin naisiin näin, oman miehen epäilyttävästä käytöksestä, pelosta, tai kokemuksesta.

Vierailija
96/108 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 23:40"]Eikö ap kirjoittanut että miehellä ei ole lapsia? Tarkoitin että jos seksi loppunut jo ennen lapsia niin mikä syy voi olla, ei hevillä takaisin tule, eikä kylläkään niitä lapsiakan.

[/quote]

Tähän ketjuun kirjoittelee toinenkin "toinen nainen". Ap:llä ei ole mitään tekemistä Jussin tai muidenkaan J:llä alkavien miesten kanssa :D

Ap

Vierailija
97/108 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 23:44"][quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 19:23"]

Huoraakin alempi. 

Mutta muista, sä jäät ikuisesti yksin. Olet gain hetken patja ja pussien tyhjennyt.. wuhuu! Eiks ookkin hienoo!! Ole ylpeä itstäsi. 

[/quote]

Hieman kyllä ihmettelen näitä naisiakin. Haukutaan se toinen nainen ihan alimpaan kastiin. Mutta miehessä ei tietenkään ole mitään vikaa. Kyllä lähtis minulla mieskin alimpaan kastiin ja vaihtoon tuossa tilanteessa.

[/quote]

Mistä päättelet, että tuon on nainen kirjoittanut? Muija-sana paljastaa , että kirjoittaja on mies. Samoin olen satavarma, että ketjun aloittajakin on mies!

[/quote]

Niin saattaa olla, koska aloituksessa on mainittu siemenneste. Miehet melkein aina luulee, että siemenneste jotenkin kiihottaa naisia. Itse en tiedä mitään ällöttävämpää, kuin se kiisseli.

T. Nainen 28

Vierailija
98/108 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina näissä "toinen nainen" jutuissa nousee täällä kiihko päälle joillakin naisilla kun oma riittämättömyys ja epäkelpoisuus saa epäilemään omaa miestään, olette säälittäviä.

Vierailija
99/108 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 23:55"]

[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 23:44"][quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 19:23"]

Huoraakin alempi. 

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Niin saattaa olla, koska aloituksessa on mainittu siemenneste. Miehet melkein aina luulee, että siemenneste jotenkin kiihottaa naisia. Itse en tiedä mitään ällöttävämpää, kuin se kiisseli.

T. Nainen 28

[/quote]

Ju, ja kukaan nainen ei kyllä käyttäisi sanaa 'siemenneste'.

Vierailija
100/108 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 23:55"]

Huoraakin alempi. 

[/quote]

[/quote]

[/quote]

T. Nainen 28

[/quote]

Olen samaa mieltä. Käytän lisäksi mieheni kanssa kondomia, koska en halua niitä ruikkeita valumaan  itsestäni. Ihan kiva jos kävisi tyhjentämässä muualla, kun mua haluttaa harvemmin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän neljä