Sorry! Lainasin äsken miestäsi!
Lainasin tosiaan äsken miestäsi! Mutta älä huoli, mussukkasi on tulossa kotiin illaksi lämmittämään saunaa ja katsomaan euroviisuja kanssasi. Ja jos hyvä tuuri käy, siemennestettä riittää vielä sinullekin.
T. Se toinen nainen
Kommentit (108)
Joo sauvakävelylenkit on erikseen :D Nyt ei puhuta niistä.
Ap
Mieheni kertoi, että sillä on klamydia. Taitaa olla sinullakin, jos kerran siemenet on sisällä.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 18:34"]
Joo sauvakävelylenkit on erikseen :D Nyt ei puhuta niistä.
Ap
[/quote]
Meidän suhde ei kyllä vielä ole sauvakävelytasolla(!), vaikkei nyt seksiä olekaan:D
T. Taas se seksitön
[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 18:43"]Mieheni kertoi, että sillä on klamydia. Taitaa olla sinullakin, jos kerran siemenet on sisällä.
[/quote]
No oot aarteen löytänyt :D
[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 17:41"][quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 17:26"]Oliko edes hyvää seksiä? :) Me katellaan miehen kanssa jäkistä yhdessä.
[/quote]
Oli hyvää kyytiä ;)
Ap
[/quote]
No ei se sit ollu mun mies.
Mihin laitoitte lapset sillä aikaa? Vai siellä leikkipuistossako tämä "lainaaminen" tapahtui?
[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 19:04"]Mihin laitoitte lapset sillä aikaa? Vai siellä leikkipuistossako tämä "lainaaminen" tapahtui?
[/quote]
Mulla ei oo lapsia eikä sillä miehelläkään tietääkseni! :D
Ap
Mulla ei ole lapsia. :) Ehkä se on yksi syy miksi se isämies luonani käy...
En omista miestäni, joten et ole voinut lainata häntä.
Jos mieheni on ihan itsenäisesti päätynyt sinun sänkyyn, siitä voimme toki keskustella jos sillä on merkitystä.
Keskustelijoina ovat siis minä ja mieheni. :)
[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 18:11"]
Onneksi olkoon! Olet alinta pohjasakkaa..
Huoraakin alempi.
Sylkisin kasvoillesi jos kaltaisesi muijan kohtaisin.
Mutta muista, sä jäät ikuisesti yksin. Olet gain hetken patja ja pussien tyhjennyt.. wuhuu! Eiks ookkin hienoo!! Ole ylpeä itstäsi.
[/quote]
Hieman kyllä ihmettelen näitä naisiakin. Haukutaan se toinen nainen ihan alimpaan kastiin. Mutta miehessä ei tietenkään ole mitään vikaa. Kyllä lähtis minulla mieskin alimpaan kastiin ja vaihtoon tuossa tilanteessa.
Kahden alle kouluikäisen lapsen mammat, olkaa huomenna tarkkoina kun miehenne saa tekstiviestin puolenpäivän jälkeen ja lähtee pian sen jälkeen treeneihin/kaverilla käymään... :D
Hikipäässä se tulikin äsken lenkiltä, varmaan kunto nyt nousi.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 19:24"]Kahden alle kouluikäisen lapsen mammat, olkaa huomenna tarkkoina kun miehenne saa tekstiviestin puolenpäivän jälkeen ja lähtee pian sen jälkeen treeneihin/kaverilla käymään... :D
[/quote]
Ei se pääse :D -katsos, kun minun ystävä hämäykseksi kutsuu minut lenkille huomenna iltapäivällä. Oikeasti meen työkaverin kaa nussuttelemaan. Mies hoitaa lapset. Minuahan tässä kuuluu nyt hemmotella.... olen kuitenkin ton luirumulkun lasten äiti ;)
[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 19:24"]Kahden alle kouluikäisen lapsen mammat, olkaa huomenna tarkkoina kun miehenne saa tekstiviestin puolenpäivän jälkeen ja lähtee pian sen jälkeen treeneihin/kaverilla käymään... :D
[/quote]
Ei se pääse :D -katsos, kun minun ystävä hämäykseksi kutsuu minut lenkille huomenna iltapäivällä. Oikeasti meen työkaverin kaa nussuttelemaan. Mies hoitaa lapset. Minuahan tässä kuuluu nyt hemmotella.... olen kuitenkin ton luirumulkun lasten äiti ;)
Kahden pienen lapsen isä joka käy äitienpäivänä nussimassa kakkosnaistaan hyi helvetti.. EI tulis mieleenkään antaa tollaselle vaikka olis luinka hyvä.
onneksi itsellä sen verran näköä ja järkeä ett onnistun löytämään fiksuja miehiä ja ennen kaikkea vapaita. Ymmärrän että kaikki bimbot EI onnistu:)
Kahden pienen lapsen isä joka käy äitienpäivänä nussimassa kakkosnaistaan hyi helvetti.. EI tulis mieleenkään antaa tollaselle vaikka olis luinka hyvä.
onneksi itsellä sen verran näköä ja järkeä ett onnistun löytämään fiksuja miehiä ja ennen kaikkea vapaita. Ymmärrän että kaikki bimbot EI onnistu:)
[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 17:11"]
Lainasin tosiaan äsken miestäsi! Mutta älä huoli, mussukkasi on tulossa kotiin illaksi lämmittämään saunaa ja katsomaan euroviisuja kanssasi. Ja jos hyvä tuuri käy, siemennestettä riittää vielä sinullekin.
T. Se toinen nainen
[/quote]
Kaikin mokomin. Olisit pitänyt hyvänäsi vaan.
[/quote]
Jussi?
J:llä alkaa, enempää en nimestä sano. Ikää taitaa olla 34-36 vuotta...
[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 18:25"]
Ilkeekö se mies näyttäytyä sun kans kirkkaassa päivänvalossa?
[/quote]
Minkä takia pitäisi näyttäytyä yhtään missään? :D Me harrastetaan seksiä, ei ulkoilua.