Sorry! Lainasin äsken miestäsi!
Lainasin tosiaan äsken miestäsi! Mutta älä huoli, mussukkasi on tulossa kotiin illaksi lämmittämään saunaa ja katsomaan euroviisuja kanssasi. Ja jos hyvä tuuri käy, siemennestettä riittää vielä sinullekin.
T. Se toinen nainen
Kommentit (108)
Kyllä uskon koska tuo voisi olla omaa tekstiä. Kyllä mulle tulee viestiä naimisissa olevalta mieheltä joka haluaa päiväpanoja ja pari kertaa on puh seksiä harrastettu. Seksiä saa kotoa, menestyvässä ammatissa (tyhmä soitti työknnystä→googletin tiedot)...mutta halvalla panee muita naisia.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 19:55"]
Onpa hömppä provo. Uskotteko tohon oikeasti?
[/quote]
Ei uskotakaan, mutta onhan noita pettäjiä ja rakastajattaria oikeastikin! Sitten nämä sinkkukakkosnaiset oikein ilakoivat kun saavat varattua ja vielä kehuvat hyvällä seksillä... miksei hyvää seksiä voisi etsiä sinkkumiehiltä? -noh, kun tasokkaille sinkkumiehille kelpaa vain tasoisensa seura. Ukkomiehet eivät sivusuhteissaan ole yhtään niin kranttuja.
Käytän ukkomiehiä koska nne eivät jää lahkeisiin roikkumaan, pieni vihje siitä että paljastan vaimolle totuuden lopettaa näppärästi yölliset viestittelyt ja piinaavat soittelut. :)
[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 17:11"]
Lainasin tosiaan äsken miestäsi! Mutta älä huoli, mussukkasi on tulossa kotiin illaksi lämmittämään saunaa ja katsomaan euroviisuja kanssasi. Ja jos hyvä tuuri käy, siemennestettä riittää vielä sinullekin.
T. Se toinen nainen
[/quote]
Ihanaa! Se siis aikoo äitienpäivälahjaksi mulle tyhjentää meidän saunasta kaiken sen roinan mikä siellä on ollut säilytyksessä ja estänyt saunomisen!!
[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 19:23"]
[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 18:11"]
Onneksi olkoon! Olet alinta pohjasakkaa..
Huoraakin alempi.
Sylkisin kasvoillesi jos kaltaisesi muijan kohtaisin.
Mutta muista, sä jäät ikuisesti yksin. Olet gain hetken patja ja pussien tyhjennyt.. wuhuu! Eiks ookkin hienoo!! Ole ylpeä itstäsi.
[/quote]
Hieman kyllä ihmettelen näitä naisiakin. Haukutaan se toinen nainen ihan alimpaan kastiin. Mutta miehessä ei tietenkään ole mitään vikaa. Kyllä lähtis minulla mieskin alimpaan kastiin ja vaihtoon tuossa tilanteessa.
[/quote]
Voihan nyt lässyti lää. JOs täällä joku panopatja avautuu, niin kyllähän silloin puhutaan sille reiälle, ei sitä reikää käyttävälle miehelle.
Sitten taas kun täällä joku vajaaälyinen pukki kertoo pettävänsä puolisoaan, niin ihan samalla tavalla se saa paskaa niskaansa kuin tämä puhkinaitu torikassi tässä ketjussa.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 20:09"]
[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 19:23"]
[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 18:11"]
Onneksi olkoon! Olet alinta pohjasakkaa..
Huoraakin alempi.
Sylkisin kasvoillesi jos kaltaisesi muijan kohtaisin.
Mutta muista, sä jäät ikuisesti yksin. Olet gain hetken patja ja pussien tyhjennyt.. wuhuu! Eiks ookkin hienoo!! Ole ylpeä itstäsi.
[/quote]
Hieman kyllä ihmettelen näitä naisiakin. Haukutaan se toinen nainen ihan alimpaan kastiin. Mutta miehessä ei tietenkään ole mitään vikaa. Kyllä lähtis minulla mieskin alimpaan kastiin ja vaihtoon tuossa tilanteessa.
[/quote]
Voihan nyt lässyti lää. JOs täällä joku panopatja avautuu, niin kyllähän silloin puhutaan sille reiälle, ei sitä reikää käyttävälle miehelle.
Sitten taas kun täällä joku vajaaälyinen pukki kertoo pettävänsä puolisoaan, niin ihan samalla tavalla se saa paskaa niskaansa kuin tämä puhkinaitu torikassi tässä ketjussa.
[/quote]
:D En yhtään ihmettele jos miehesi viihtyy sivistyneemmässä seurassa kun kielenkäyttösi on tuollaista...
[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 20:00"]
Hyvin tuntuu provo toimivan ;o
[/quote]
tää on hauskaa ajanvietettä tää vastailupuolikin
[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 19:24"]Kahden alle kouluikäisen lapsen mammat, olkaa huomenna tarkkoina kun miehenne saa tekstiviestin puolenpäivän jälkeen ja lähtee pian sen jälkeen treeneihin/kaverilla käymään... :D
[/quote Kyllä sua nyt joku tässä hiertää kun haluut vaimolle vihjailla.Jos haluaisit pelkkää seksiä sua ei kiinnosstais sen kotikuviot pätkääkään.Eli vaimon olemassaolo kismittää.Onhan se tietty este teidän yhteiselle onnellenne:)
[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 17:39"]
[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 17:15"]Lällällää! Se haluaa saunaan mun kanssa ja katsoa Viisut mun kanssa eikä sun kanssa! Lällällää!!!
[/quote]
Mun kanssa tehdään ne kivoimmat jutut ;)
Ap
[/quote]
Niinhän sinä luulet :) Jos mies pettäisi vaimoaan ja valehtelee hänelle, niin miksi luulet, että sinulle olisi rehellinen? Kivoja juttuja mies tekee varmaan vaimonsakkin kanssa. Vai luuletko, että "ollaan yhdessä vain lasten takia" olisi totta? Tai ettei seksiä ja kivoja asioita ole vaimon kanssa? Jotkut miehet valehtelee mitä vain saadakseen mitä haluaa. Huom, siis vain jotkut miehet. En koskisi tikullakaan varattuun juuri tuon mätäisyysominaisuuden vuoksi.
Taitaa olla yksinäinen olo nyt? Mies on vaimonsa luona, etkä tiedä mitä tekee? Voi että.
Olen kahden lapsen isä ja käyn naimassa viikoittain vierasta. Kierrossa on kolme naista tällä hetkellä. Seksi on paljon parempaa kuin oman vaimon kanssa.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 20:18"]
[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 19:24"]Kahden alle kouluikäisen lapsen mammat, olkaa huomenna tarkkoina kun miehenne saa tekstiviestin puolenpäivän jälkeen ja lähtee pian sen jälkeen treeneihin/kaverilla käymään... :D
[/quote Kyllä sua nyt joku tässä hiertää kun haluut vaimolle vihjailla.Jos haluaisit pelkkää seksiä sua ei kiinnosstais sen kotikuviot pätkääkään.Eli vaimon olemassaolo kismittää.Onhan se tietty este teidän yhteiselle onnellenne:)
[/quote]
Musta olisi kiinnostavaa jos miehen vaimo olisi joku av-palstalainen. :D ENkä halua tuolta mieheltä mitään muuta kuin seksiä, seurustelukumppanit ovat ihan erikseen.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 17:11"]
T. Se toinen nainen
[/quote]
Sanoithan sille sen haisevasta hengityksestä kun se ei usko mua.
naiset on huoria
t. mies :DD
CTRL + Q to Enable/Disable GoPhoto.it
CTRL + Q to Enable/Disable GoPhoto.it
[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 20:20"]Olen kahden lapsen isä ja käyn naimassa viikoittain vierasta. Kierrossa on kolme naista tällä hetkellä. Seksi on paljon parempaa kuin oman vaimon kanssa.
[/quote]Sun vaimolla on yhdeksän miestä kierrossa.Sen mielestä seksi on paljon parempaa niiden kans kuin sun.Ne kuulemma tietää miten nainen tyydytetään!Vaimosi kertoi minulle että se on kuin taivaassa kävisi:)
En ymmärrä miten te kakkoset haluatte naiskennella miehen kanssa, joka uittaa vehjettään säännöllisesti myös muissa naisissa. Eikö teillä ole lainkaan omanarvontuntoa? Ja mitä kehuttavaa tilanteessanne on, suostutte miehen hyväksikäyttöön ja tyhjiin lupauksiin.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 20:47"]
En ymmärrä miten te kakkoset haluatte naiskennella miehen kanssa, joka uittaa vehjettään säännöllisesti myös muissa naisissa. Eikö teillä ole lainkaan omanarvontuntoa? Ja mitä kehuttavaa tilanteessanne on, suostutte miehen hyväksikäyttöön ja tyhjiin lupauksiin.
[/quote]
Lähinnä minä taidan olla se hyväksikäyttäjä kun kutsun miehen luokseni vain kun panettaa. :D Eikä tuo ole mitään lupaillut, mitä tuolla tarkoitit?
Ei siinä mitään. Nyt sinullakin on pehmeä neekerisankkeri.
Onpa hömppä provo. Uskotteko tohon oikeasti?