Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onneksi 90 %:a kansasta ei äänestä vihreitä eikä vasureita

Vierailija
10.05.2014 |

On Suomella vielä toivoa.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häiriintynyt jankkaaja vastailee taas itselleen. Miksi et osaa muuta kuin haukkua toisia törkeästi? Se antaa sinusta typerän vaikutelman. Miksi et osaa myydä vaihtoehtoa?

Vierailija
22/40 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en äänestä ollenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälleen yksi, joka ilmeisesti toivoo Suomeen autuaaksi tekevän ykspuolue-järjestelmän. Tai ilmeisesti ap:n kaltaisten valittajien maailmassa saisi olla vain ja ainoastaan puolueita, jotka ovat ap:n kanssa samaa mieltä.

Vierailija
24/40 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 17:08"]

Minua taas ihmetyttää, miksi lehtien tekstaripalstat on täynnä vihreiden haukkumista. Mitä ihmettä nämä haukkujat enää edes tekevät Suomessa, joka heidän näkövinkkelistään on ihan pilalla? Meillähän on tuossa rajan takana heti Onnenmaa, jossa ympäristöasioita ei oteta mitenkään huomioon, eikä siellä homot ja vihervasurit hyppele silmille. Sinne kyllä mahtuvat kaikki halukkaat joiden mielestä ympäristöarvoilla ja ihmisarvollakin voi pyyhkiä perseensä. Toistaiseksi muuttovirta tosin näyttää olleen päinvastainen, eli venäläisille kyllä kelpaa puhdas ja terve ympäristö ja yhteiskunta jossa voi sanoa mitä ajattelee, joutumatta siitä linnaan tai menettämättä henkeään. Miksiköhän?

[/quote]

Niin hyvin sanottu. Muidenkin voisi olla hyvä ajatella omaa etuaan.

t: yksi niistä toivottomista vihreiden ja vasemmistoliiton äänestäjistä, nytkin pähkin kumpaa puoluetta ja ketä ehdokasta äänestäisin.

Vierailija
25/40 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomesta on tullut järkyttävän konservatiivinen maa, puolueista riippumatta.

Vierailija
26/40 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihervassarit ja persut, kukalie noita äänestää.

Vierailija
27/40 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 02:13"]

[/quote]

Et ole tainnut paljoa matkustella? Ei kuule tarvitse mennä kuin Eurooppaan missä katolilaisuus vaikuttaa voimakkaasti oikeastaan jokaisessa Euroopan valtiossa. Suomea vapaamielisempää maata saa juurikin hakea, mutta kun olet tynnyrissä kasvanut ja lukenut suomalaisia lehtiä niin voi toki siitä tuollaisenkin maailmankuvan saada. Vihreille varmaan ääni :D

Vierailija
28/40 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 02:23"][quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 02:13"]

[/quote]

Et ole tainnut paljoa matkustella? Ei kuule tarvitse mennä kuin Eurooppaan missä katolilaisuus vaikuttaa voimakkaasti oikeastaan jokaisessa Euroopan valtiossa. Suomea vapaamielisempää maata saa juurikin hakea, mutta kun olet tynnyrissä kasvanut ja lukenut suomalaisia lehtiä niin voi toki siitä tuollaisenkin maailmankuvan saada. Vihreille varmaan ääni :D

[/quote]

Olen siis juurikin matkustellut. Euroopassa ja Yhdysvalloissa. Lojaalisuus tätä paskaläpeä kohtaan on rapissut voimakkaasti. Kokeilisit sinäkin.

Vierailija
29/40 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 02:26"]

[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 02:23"][quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 02:13"]

[/quote]

[/quote]

Olen siis juurikin matkustellut. Euroopassa ja Yhdysvalloissa. Lojaalisuus tätä paskaläpeä kohtaan on rapissut voimakkaasti. Kokeilisit sinäkin.

[/quote]

Viikon lomareissut Disney Worldiin ja takaisin ei paljoa avarra. Minä asun ulkomailla nytkin ja olen asunut elämässäni neljässä maassa.

Vierailija
30/40 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi kuvitellakaan äänestäväni ketään muita kuin vihreitä tai vasureita. Ennen äänestin kepua, mutta iän ja elämänkokemuksen karttuessa tulin järkiini. T. Landelainen rouva, 45.

Vierailija
31/40 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 02:29"][quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 02:26"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Viikon lomareissut Disney Worldiin ja takaisin ei paljoa avarra. Minä asun ulkomailla nytkin ja olen asunut elämässäni neljässä maassa.

[/quote]

Juu, kannattaa uskoa tähän propagandaan, että Suomi on maailman paras paikka. Oikeasti Suomi on läntisen maailman persereikä.

Vierailija
32/40 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 02:43"]

[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 02:29"][quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 02:26"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Juu, kannattaa uskoa tähän propagandaan, että Suomi on maailman paras paikka. Oikeasti Suomi on läntisen maailman persereikä.

[/quote]

Samaa mieltä, erittäin vapaamielinen mutta, ahdistava, verohelvetti, jota vasemmisto yrittää muuttaa koko ajan vaan lähemmäksi kommunismin ihannetta. Jos vihreät ja vasurit saisivat lisää valtaa niin Suomi olisi kuin Pohjois-Korea. Vain puolueen johto saisi omistaa auton ja ajaa sillä jne.

Vierailija
33/40 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on jo raiskattu eu myönteisyydellä.

Vierailija
34/40 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 02:50"][quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 02:43"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Samaa mieltä, erittäin vapaamielinen mutta, ahdistava, verohelvetti, jota vasemmisto yrittää muuttaa koko ajan vaan lähemmäksi kommunismin ihannetta. Jos vihreät ja vasurit saisivat lisää valtaa niin Suomi olisi kuin Pohjois-Korea. Vain puolueen johto saisi omistaa auton ja ajaa sillä jne.

[/quote]

Verohelvetin lisäksi siis Suomi on äärimmäisen konservatiivinen....

Vierailija
35/40 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonkohan Suomeen otettaisiin mamuja jos Vihreät saisi päättää? :D

Vierailija
36/40 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 02:53"]Suomi on jo raiskattu eu myönteisyydellä.

[/quote]

Voitko perustella?

Vierailija
37/40 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 16:42"]

On Suomella vielä toivoa.

[/quote]

SDP on vasuripuolue. Samaa paskaa eri paketissa. 

Vierailija
38/40 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä te Suomen haukkujat ette muuta ulkomaille, kun täällä kaikki on kerran niin perseestä? EU:ssa on vapaa liikkuvuus, että ei ole pakko kenenkään täällä kärvistellä. Tervemenoa vaan!

Vierailija
39/40 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän ketjun perusteella tuntuu oikeistolaisilla olevan joku kauhea ahdistus päällä, kun ollaan agressiivisesti vihreitä ja vasureita haukkumassa (joilla ei edes isoa valta-asemaa tässä maassa ole). Oiskohan siksi, että kokkarit kumppaneineen on totaalisesti munannu maan asiat ja seuraavat vaalit kauhistuttaa jo? Pakko aloittaa mustamaalaus hyvissä ajoin ;)

Vierailija
40/40 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

30% kansasta ei äänestä lainkaan.