Onneksi 90 %:a kansasta ei äänestä vihreitä eikä vasureita
Kommentit (40)
Luojan kiitos että jokainen saa äänestää ketä haluaa.
83 %, jos katsotaan esim. viime kunnallisvaaleja.
Mistä otit tuon 90%?
Persuja onneksi äänestetään vielä vähemmän.
Minua taas ihmetyttää, miksi lehtien tekstaripalstat on täynnä vihreiden haukkumista. Mitä ihmettä nämä haukkujat enää edes tekevät Suomessa, joka heidän näkövinkkelistään on ihan pilalla? Meillähän on tuossa rajan takana heti Onnenmaa, jossa ympäristöasioita ei oteta mitenkään huomioon, eikä siellä homot ja vihervasurit hyppele silmille. Sinne kyllä mahtuvat kaikki halukkaat joiden mielestä ympäristöarvoilla ja ihmisarvollakin voi pyyhkiä perseensä. Toistaiseksi muuttovirta tosin näyttää olleen päinvastainen, eli venäläisille kyllä kelpaa puhdas ja terve ympäristö ja yhteiskunta jossa voi sanoa mitä ajattelee, joutumatta siitä linnaan tai menettämättä henkeään. Miksiköhän?
[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 17:06"]
Mistä otit tuon 90%?
[/quote]
Tällä hetkellä demareita äänestää saman verran kuin Lipposta viimeksi eli noin 5 %:a, vihreiden äänestyskäytös vaihtelee sään ja sen mukaan onko ruohoa poltettavana vai ei, ihan arpapeliä.
No sitten minun täytyy varmaan antaa niille ääniä.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 17:08"]
Minua taas ihmetyttää, miksi lehtien tekstaripalstat on täynnä vihreiden haukkumista. Mitä ihmettä nämä haukkujat enää edes tekevät Suomessa, joka heidän näkövinkkelistään on ihan pilalla? Meillähän on tuossa rajan takana heti Onnenmaa, jossa ympäristöasioita ei oteta mitenkään huomioon, eikä siellä homot ja vihervasurit hyppele silmille. Sinne kyllä mahtuvat kaikki halukkaat joiden mielestä ympäristöarvoilla ja ihmisarvollakin voi pyyhkiä perseensä. Toistaiseksi muuttovirta tosin näyttää olleen päinvastainen, eli venäläisille kyllä kelpaa puhdas ja terve ympäristö ja yhteiskunta jossa voi sanoa mitä ajattelee, joutumatta siitä linnaan tai menettämättä henkeään. Miksiköhän?
[/quote]
Mitä vihreät tekevät Suomessa. 95 %:a kansasta olisi paljon onnellisempaa, työttömyys olisi pienempää, ostovoima suurempaa, ympäristö paremmassa kunnossa jos vihreitä ei olisi. Siksi heitä vihataan ja heitä pidetään idiootteina. Eikä se yhtään auta, että ovat olleet ajamassa mamuja Suomeen, jotka sitten hakkaavat vanhuksia ja ryöstävät kaiken. Vihreille voisi määrätä lisäveron. Tyhmä, tyhmempi, vihreä.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 17:16"]
Onneksi minä äänestän :)
[/quote]
Minä myös, olen äänestänyt siitä asti kun äänioikeuden sain.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 17:10"]
[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 17:06"]
Mistä otit tuon 90%?
[/quote]
Tällä hetkellä demareita äänestää saman verran kuin Lipposta viimeksi eli noin 5 %:a, vihreiden äänestyskäytös vaihtelee sään ja sen mukaan onko ruohoa poltettavana vai ei, ihan arpapeliä.
[/quote]
Ookei, mitäköhän tarkoitat vasureilla?
[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 17:14"]
[/quote]
Mitä vihreät tekevät Suomessa. 95 %:a kansasta olisi paljon onnellisempaa, työttömyys olisi pienempää, ostovoima suurempaa, ympäristö paremmassa kunnossa jos vihreitä ei olisi. Siksi heitä vihataan ja heitä pidetään idiootteina. Eikä se yhtään auta, että ovat olleet ajamassa mamuja Suomeen, jotka sitten hakkaavat vanhuksia ja ryöstävät kaiken. Vihreille voisi määrätä lisäveron. Tyhmä, tyhmempi, vihreä.
[/quote]
On niillä vaan mahtava voima 7% (10 kansanedustajaa) voimin. Jess! Eihän sillä, että meillä on kokoomuslainen presidentti ja pääministeri ja kaikki asiat ihan sekaisin olekaan mitään yhteyttä...
[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 17:21"]
[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 17:16"]
Onneksi minä äänestän :)
[/quote]
Minä myös, olen äänestänyt siitä asti kun äänioikeuden sain.
[/quote]
Tottakai kaikki kakarat äänestää vihreitä, niin tein minäkin silloin kun en mistään mitään tajunnut. Onneksi suurimman osan henkinen ja älyllinen kehitys ei kuitenkaan jää sille tasolle, ja vihreistä siirrytään aikuisten puolueisiin. Yleensä viimeistään silloin kun tajutaan vastuusta jotakin, taloudellisesta ja muusta vastuusta. Vihreiden etu toki olisi äänestämisikärajan lasku jonnekin 12-vuoteen.
[/quote]
Tyypillinen ylimielinen vihreä näkemys, jonka mukaan ihmisoikeuksien, sananvapauden, ja ympäristön A) nykytila B) puolustaminen olisi jotenkin vihreiden ansioita! Hahha! Natsimpaa jengiä kuin vihreät saa hakea, vihreille sanavapaus on sitä että ne mielipiteet, jotka on linjassa heidän naivien utopioidensa kanssa, sallitaan, muista joutuu käräjille.
Vihreitä ja Vasemmistoliittoa ei kukaan täysjärkinen äänestä, sama kuin äänestäisi oman maan tuhoamista ja myymistä vihollisille.
Vihreät ei ole tehnyt Suomelle mitään muuta kuin pelkkää kaaosta!
Mä äänestän aina vihreitä tai vasemmistoa. Tsekkaappas Helsingin kaupunginvaltuuston kokoonpano, kyllä löytyy vihreää ja punaista. Jopa yks kommari. Eli kyllä täällä heitä äänestetään.
Vihreät ovat koulutettua fiksua porukkaa ja samanlaiset heitä äänestää.
En tunne ketään, joka suhtautuisi vihreisiin esittämälläsi tavalla, mutta tuttuni eivät olekaan vähä-älyisiä raivopäitä landelta.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 21:27"]Vihreitä ja Vasemmistoliittoa ei kukaan täysjärkinen äänestä, sama kuin äänestäisi oman maan tuhoamista ja myymistä vihollisille.
[/quote]
Saiskos tähän perusteluja?
Että mä olen onnellinen, kun saan taas tulevissa Eurovaaleissa äänestää Kokoomusta. Vihreät ja vasurit edustavat minulle kaaosta, yksinkertaisuutta, köyhyyttä ja osaamattomuutta.
luojalle kiitos!