Pää hajoo, auttakaa!!!
Mulla pyörii päässä vain yksi eilinen konflikti esimiehen kanssa.
Minä olin asiassa oikeassa, vastapuoli väärässä.
Sen sijaan, että olisi reilusti myöntänyt virheensä, kävi päälle kuin yleinen syyttäjä.
Haukkui minua ja huusi minulle ihan muista asioista, mitkä eivät liittyneet tähän keissiin mitenkään.
Nyt olen itse jäänyt jo lomalle, mutta tuntuu, että koko joululoma on pilalla.
Tämä työkaveri on ylemmässä asemassa kuin minä, enkä koe mitenkään luonnolliseksi esim. soittaa hänelle tai mennä tapaamaan. Viestin laitoin, että voisiko sen eilen sovitun asian korjata siten, että muutkin työyhteisössä osaa sen ottaa huomioon. Kuitenkin kaikki muut tietävät, että minä tein ensin asian tavalla X ja sain siitä palautteen, että se olisi pitänyt tehdä tavalla Y. Hei aluksi laitoin hänelle ystävällisen viestin, että tapa X on se oikea, mutta sain vastauksen, että eikun Y.
Minä jouduin tätä useamman päivän selvittämään, jolloin lopulta tosiaan eilen tämä esimiesasemassa oleva nainen joutui minulle myöntämään, että olin oikeassa, minun käyttämä tapa on se oikea. Ärsyttää vain ihan sikana, kun hän ei tunnu myöntävän sitä julkisesti, vaan muut ovat edelleen siinä uskossa, että minä olin väärässä ja sitten vielä kun hän oli töissä sanonut muille, että jankkaan asiaa ja pommitan häntä.
Itse asia on kuitenkin tuiki tärkeä, että se tehdään oikein.
Sattuipa somasti, työkaveri, jonka töitä teen, koska hän ei niitä osaa, yleni juuri.
En AP, mutta vastaavassa tilanteessa oleva.
Ihmettelen oman organisaationi pomojen kykyä havaita "osaajat".