Jos lapsi on HÄIRIKKÖ syy on PERHEESSÄ
Kyllä me opettajat tiedämme , että jos lapsi häiriköi koulussa tai koulu menee huonosti niin syy on ihan aina huonoissa vanhemmissa.
Vanhemmat pitäisi pistää kursseille, miten lapsia kasvatetaan ja hoidetaan.
Vanhemmat soittaa opettajille suutaan, mutta vika on juuri vanhemmissa.
Opettajaressukat yrittää parhaansa näiden perheongelmaisten lasetn ja vanhempien kanssa.
Kommentit (7)
Et ole opettaja vaan pelkkä agressiivinen av-mamma. Niitä häiriköitä nyt ei paljoa koulussa ole. Olen siis työskennellyt koulussa, en ole opettaja.
Kyllä se niin on. Tai ainakin oireillaan perhesyistä.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 13:56"]
Meiltä kuoli lapsi. Koitetaan saada pidettyä sisar elämässä kiinni. Hakee huomiota joskus väärillä tavoilla, viimesin on että oli lähellä kun jotakuta haukuttiin eikä uskaltanut sanoa mitään kenellekään. Oli hiljaa ja joku meni kertomaan opettajalle että tuota haukuttiin ja meidän lapsi oli mukana.
Leimautui kiusaajaksi ja sai kiusaamisesta opettajalta istumista, minä laitoin arestia. Tuntuu että toimin väärin.
[/quote]
Kyllähän lapsella on rankkaa, mutta se ei oikeuta silti kiusaamista.
Meillä perusteli eräs ihminen sitä kun lapsensa yritti kiusata, että muuten tätä itseä kiusattaisiin. Eli minun olisi uhrattava oma lapsi jotta jonkun toisen lasta ei kiusattaisi...hah.
AI ei ole häiriköitä paljon koulussa...hah....niitä on enemmän kuin tarpeeksi!!!
Varmasti usein perheellä on vaikutusta asiaan, mutta ei se aina niinkään välttämättä ole. Kyllä kunnollisesta perheestäkin tuleva lapsi voi sortua kiusaamiseen. Ei mikään ole yksiselitteistä, syitä kiusaamiseen voi olla hyvin monenlaisia.
Niin kunnollista perhettä ei ole olemassakaan, ettei heidän lapsi koskaan voisi kiusata ketään olosuhteiden ollessa otollinen. Mutta kummasti ne vanhemmat vaan ajattelee että eihän meidän kullannuppu sellaista voisi koskaan tehdä.
Meiltä kuoli lapsi. Koitetaan saada pidettyä sisar elämässä kiinni. Hakee huomiota joskus väärillä tavoilla, viimesin on että oli lähellä kun jotakuta haukuttiin eikä uskaltanut sanoa mitään kenellekään. Oli hiljaa ja joku meni kertomaan opettajalle että tuota haukuttiin ja meidän lapsi oli mukana.
Leimautui kiusaajaksi ja sai kiusaamisesta opettajalta istumista, minä laitoin arestia. Tuntuu että toimin väärin.