Lasten lippu festareille?
Meinasin ottaa lapset mukaan festareille mutta eikö käytäntönä olekaan myydä lasten lippuja? Turhan kalliiksi tulee. Ihan pienet pääsee ilmaiseksi mutta koululaiset? Kahta tapahtumaa katselin ja molemmissa sama juttu vai enkö vaan löydä?
Kommentit (11)
No siksi kun lapsi tulee mukaan vain siksi ettei tarvitse yksin kotona olla. Ei se siitä musiikista välitä, ei niitä festareita ole valittu lapsen lempiesiintyjän mukaan vaan minun.
Samalla tavalla se silti vie paikan ja kuuntelee musiikkia ja mahdollisesti käyttää vessoja jne.
Ja pitäiskö munki saada halvempi lippu jos meen festareille jonkun seuraksi, mutten tykkää festareiden esiintyjistä? Todella kummallinen perustelu.
Joillakin festareilla taitaa olla ikärajakin.
Yleensä on ilmoitettu minkä ikäiset lapset pääsevät vanhempiensa mukana ilmaiseksi, sitä vanhemmille tietysti oma lippu.
No niinhän se tekee esim junassakin ja silti on lasten lipppu. Saa sitte olla mun puolestani festarit. Lähetään vaikka laivalle tai etelään.
[quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 23:45"]No siksi kun lapsi tulee mukaan vain siksi ettei tarvitse yksin kotona olla. Ei se siitä musiikista välitä, ei niitä festareita ole valittu lapsen lempiesiintyjän mukaan vaan minun.
[/quote]
Laita lapsi hoitoon. Eihän lapsi välttämättä muutenkaan koko päivää myöhäiseen iltaan asti siellä viihtyisi.
5 ei koska sä oot sen ite valinnu, mä päätän mihin lapsi tulee mukaan
ja maksasin hoitajalle? ihan sama sitten maksaa se aikuisen lippu lapsille
tietysti oma lippu mutta puolikas!
Miksi lastenlipun pitäisi edes olla halvempi?