Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tykkäätkö Ecco-kengistä? Omistatko semmoset? ev

Vierailija
10.05.2014 |

.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ja on kahdet. Minulla on hankalat jalat, leveät ja vaivaiseluut. Ecco on yksi harvoista merkeistä, mistä löydän sellaisia sopivia, mitkä eivät ole rumia. 

Vierailija
2/24 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 15:06"]

Kyllä ja on kahdet. Minulla on hankalat jalat, leveät ja vaivaiseluut. Ecco on yksi harvoista merkeistä, mistä löydän sellaisia sopivia, mitkä eivät ole rumia. 

[/quote]

Jaa. Joko mä kirjoitin tänne... Juuri samat syyt, Eccot on ainoat kengät, minkä käytön jälkeen jalat ei huuda hoosiannaa. Harvat kengät edes on jalkaan laitettaessa niin mukavat että viitsii ostaa. Tällä hetkellä on kuusi paria Eccoja, yhdet aktiivikäytössä, yhdet talvikengät, yhdet avokkaat ja sit on ikäloppua poistoa odottavia resuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään. Ovat kestävät ja mukavat jalassa. Biom lite balleriinat tuli testattua jopa vaellusolosuhteissa kuumassa kesäsäässä. Toimivat hyvin.

Vierailija
4/24 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkenkinä on eccot. Erittäin hyvät jalassa, ei väsytä jalkoja, vaikka kaikenpäivää olenkin jalkoilla.

Vierailija
5/24 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omistan monet Eccot kävelykengistä sandaaleihin. Mukavat jalkaan, eivät hierrä tai hiosta. Eccolta on myös aina löytynyt hyvin istuvat kengät erittäin kapeaan jalkaani.

Vierailija
6/24 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On parit kävelykengät, ihan järjettömän hyvät ja mukavat jalassa.

Vierailija
7/24 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On juu, uudet lenkkikengät on eccolta. Todella kepeät, ilmavat ja hyvät kävellä.

Vierailija
8/24 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummojen kamaa.

Vierailija
9/24 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 15:34"]

Mummojen kamaa.

[/quote]

Ehkä ne ekat mitkä joskus tuli sata vuotta sitten mutta nyt ollaan menty vähän eteenpäin. Pysyisit mukana.

Vierailija
10/24 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lenkkikengät on ja älyttömän hyvät.

Vierailija
11/24 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 15:34"]Mummojen kamaa.

[/quote]

Minusta korkeakorkoiset avokkaat on mummojen kengät

Vierailija
12/24 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen Ecco-fani, kengät ovat hyvännäköisiä ja samalla todella mukavat jalassa, myös korkokengät! Omistan tällä hetkellä seitsemän paria. En oikeastaan ostakaan muita kenkiä.

Vierailija
13/24 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä omistan. Ecco juoksukengät; suosittelen.

Vierailija
14/24 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut yhdet, mutta lopulta pohjat halkesivat päkiän kohdalta :( Kengät olivat muuten vielä tosi hyvän näköiset päältä.

Niiden muotoilu aiheutti alkuaikoina sen, että jalkapohjat kipeytyivät pahasti, kun en ollut tottunut sellaisiin kenkiin.

Ikävä kyllä pieniä kokoja (34) ei monestakaan kaupasta löydä, ja ne mitä löytyy, ovat liian lapsellisen näköisiä tai vähintäänkin liian värikkäitä. Haluaisin klassisia, yksivärisiä kenkiä, en mitään pinkeillä yksityiskohdilla terästettyjä. Tämä ongelma on tosin kaikissa kaupoissa, ei vain Eccolla.

Vierailija
15/24 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin viime talvena Eccon Siberia Litet ruskeina, olen ollut erittäin tyytyväinen. Ajattelin hankkia jossain vaiheessa jotkin työkengät Eccolta. Eivät kaikki ole tätimalleja, nykyään näyttää valikoimasta löytyvän nuorekkaita ja nättejä kenkiä myös.

Vierailija
16/24 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On Eccoja: useat sandaalit, piikkikorkokenkiä ja lenkkarit. Laatu on edelleen kohtuullisen hyvä.

Vierailija
17/24 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään ja mulla on useammat.

Vierailija
18/24 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdet kävelykengät löytyy ja tyytyväinen olen, vaikka nuo hieman maksoikin:)

Vierailija
19/24 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ergonominen muotoilu ja mukavuus vie voiton, mutta laatu on huonontunut merkittävästi viimeisen 5 vuoden aikana.

Vierailija
20/24 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, kävelykengät ja sandaalit, molemmat kestäneet jo monta vuotta. Sandaaleihin laitatin viime vuonna uudet kuminauhat ja ovat kuin uudet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yksi